• Ik was even TH TV Episode [/volgens mij] 46 aan het kijken. Toen zag ik dus de tourdata.:

- OCTOBER. 24 - ORLANDO, FL. - HOUSE OF BLUES
    - OCTOBER. 26 - ATLANTA GA. - TABERNACLE
    - OCTOBER. 29 - PHILADELPHIA, PA. - ELECTRIC FACTORY
    - OCTOBER. 30 - NEW YORK CITY, NY - ROSELAND

Dat is het enige wat ik voorlopig hier zie staan. :') Zodra ik meer weet post ik het hier wel. (x
    Laten we het erop houden dat ze dus NIET alleen in November naar Amerika zijn, maar in Oktober dus ook. :')

Hou dit topic alsjeblieft zonder ruzie ofzo!
    Danke.

Edit: Dit topic is niet aanvallend, hatelijk, of voor wat voor reden dan ook bedoeld! Onthou dat!

-

TH zal europa altijd in hun hart houden en dat weten wij denk ik stiekem ook. Alleen zijn wij nu gewoon jaloers op die Amerikanen omdat die nu meer aandacht krijgen. Maar straks als ze terug komen, merken ze dat ze veel meer aan ons hebben. We moeten gewoon nog geduld hebben!
    Ik heb gesproken! [/vrije mening!]

Tears are crashing out of my eyes

(...)

Nou ze zijn in iedergeval minder comercieel dan de JB. Dus daar meoten we neit over zeuren wand LP heeft dat ook enzo..

Ik denk dat TH, LP en JB nog wel makkelijk inhaalt met comercieel zijn. Kom op.. Er zijn zelfs skinny's van Tokio Hotel. ._.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Laat ik hier mijn mening even neerzetten. (Die Esmaye overigens al weet, via msn.)

Het management die verwacht te veel van TH, en dat is ook kut. Maar ik vind het juist wel leuker, want dan verheugt iedereen zich op het Tokio Hotel concert, in plaats van drie in een jaar te geven ofzeu 0.o Ik ben hartstikke blij voor ze, en ik kan er echt niet tegen als mensen roepen dat ze geen fan meer zijn omdat ze Europa verlaten. Ik begrijp het als je vindt dat ze saai zijn geworden enzo, maar dat is tóch wel wat anders. Iedereen hier hoopt dat TH zo snel mogelijk naar NL komt, maar wat we weten, de cd komt in 2009 uit. Sowíezo. Dus verwacht niet dat het dit jaar nog uitkomt..

x

ok

Er is alleen 1 verschil tussen TH en LP/JB, LP en JB zijn normaler waardoor zij meer fans binnenhalen. Want geloof me er zijn veel meer, laat ik het grofweg in hokjes plaatsen, huppelkutjes dan emo's.

Life is hard and then we die

TH zal europa altijd in hun hart houden en dat weten wij denk ik stiekem ook. Alleen zijn wij nu gewoon jaloers op die Amerikanen omdat die nu meer aandacht krijgen. Maar straks als ze terug komen, merken ze dat ze veel meer aan ons hebben. We moeten gewoon nog geduld hebben!
    Ik heb gesproken! [/vrije mening!]

Ik ben niet jaloers op Amerika, absoluut niet. Ik heb liever dat TH uit zichzelf naar Europa komt, dan door het management.

-

Laat ik hier mijn mening even neerzetten. (Die Esmaye overigens al weet, via msn.)

Het management die verwacht te veel van TH, en dat is ook kut. Maar ik vind het juist wel leuker, want dan verheugt iedereen zich op het Tokio Hotel concert, in plaats van drie in een jaar te geven ofzeu 0.o Ik ben hartstikke blij voor ze, en ik kan er echt niet tegen als mensen roepen dat ze geen fan meer zijn omdat ze Europa verlaten. Ik begrijp het als je vindt dat ze saai zijn geworden enzo, maar dat is tóch wel wat anders. Iedereen hier hoopt dat TH zo snel mogelijk naar NL komt, maar wat we weten, de cd komt in 2009 uit. Sowíezo. Dus verwacht niet dat het dit jaar nog uitkomt..

x

Madena heeft gesproken! En hoe! :')

-

Er is alleen 1 verschil tussen TH en LP/JB, LP en JB zijn normaler waardoor zij meer fans binnenhalen. Want geloof me er zijn veel meer, laat ik het grofweg in hokjes plaatsen, huppelkutjes dan emo's.

Ja, echt wel.
    Sowieso alle scenequeens [/ik noem het geen emo's] houden niet van Tokio Hotel, hoor.
    Maar daar gaat het niet om.

-

(...)

Madena heeft gesproken! En hoe! :')

Whóa, dankjewel.(K)
    Maar ik ga nu mijn S.O. Spaans leren.x]

x

ok

(...)

Ik ben niet jaloers op Amerika, absoluut niet. Ik heb liever dat TH uit zichzelf naar Europa komt, dan door het management.

Ik denk dat ze dat ook wel het liefste willen. Even rust en het album gewoon kunnen maken...

Klopt.

Als dat het héle jaar zo door zou gaan..ben ik eens benieuwt of ze Europa en NL nog zien staan!Of ze weten we ze groot hebben gemaakt!!

Of ze ons nog wel zien als hun fans!!

Ik gun ze dat wel in Amerika!! maar denk ook een beetje aan de eerste fans! Duitsland en NL bijvoorbeeld!![mijn mening!]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

(...)
    Ik denk dat ze dat ook wel het liefste willen. Even rust en het album gewoon kunnen maken...

Ja, inderdaad.

-

Als dat het héle jaar zo door zou gaan..ben ik eens benieuwt of ze Europa en NL nog zien staan!Of ze weten we ze groot hebben gemaakt!!

Of ze ons nog wel zien als hun fans!!

Ik gun ze dat wel in Amerika!! maar denk ook een beetje aan de eerste fans! Duitsland en NL bijvoorbeeld!![mijn mening!]

Achja. (=

-

Ik ga mijn Nederlands en Duits maken en naar bed.
    Dag mensen <3

Mensen ik ben weg! x'D Veel plezier met deze discussie! <33