• Ik was even TH TV Episode [/volgens mij] 46 aan het kijken. Toen zag ik dus de tourdata.:

    - OCTOBER. 24 - ORLANDO, FL. - HOUSE OF BLUES
    - OCTOBER. 26 - ATLANTA GA. - TABERNACLE
    - OCTOBER. 29 - PHILADELPHIA, PA. - ELECTRIC FACTORY
    - OCTOBER. 30 - NEW YORK CITY, NY - ROSELAND

    Dat is het enige wat ik voorlopig hier zie staan. :') Zodra ik meer weet post ik het hier wel. (x
    Laten we het erop houden dat ze dus NIET alleen in November naar Amerika zijn, maar in Oktober dus ook. :')

    Hou dit topic alsjeblieft zonder ruzie ofzo!
    Danke.


    Edit: Dit topic is niet aanvallend, hatelijk, of voor wat voor reden dan ook bedoeld! Onthou dat!


    -

    ik ga hier wellicht niets meer zeggen

    gmoogd u mening zeggen
    en toch zijn er ier weer mense die er kritiek op hebben ik haat et ze
    als die groep nu vind da th ons laat stikken ewel die vinden dat dan ej
    als de andr groep da nie vind zaagt nie en laat die andere groep denken en lekker hun gang gaan
    pff vrije meningsuiting ej ? kdenk niej daj da hier nog hebt ze

    AMEN !


    Gilles (ll)

    (...)

    Haha. :')
    Aan de ene kant geef ik je wel gelijk, want natuurlijk zijn ze bezig met een nieuw album. Maar dan vind ik dat het management daar ook respect voor moet hebben, en ze lekker VRIJ laat zijn om te werken voor het Album. Want het management ZELF wil o zo graag het nieuwe album. Geef ze dan ook die tijd! En die rechten om eraan te werken!

    Idd! Dat stome manegment met hun TH ondergoed en dergelijk! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Er was al vaak aangekondigt dat het begin 2009 zou worden en niet eind 2008 =P

    ze hebben gzegd we duiken nu in de studio ofs
    voor liedjes enzo

    en nu moete ze naar amerika


    Gilles (ll)

    (...)

    Het hoofdonderwerp is de operatie van Bill, dat is zeker.


    Dat wel ja.
    Ik hoop niet dat al die liedjes daar over gaan, dan ga ik dat album denk ik nieteens kópen. Dan download ik hem wel. Ik hoef niet alleen maar van die liedjes over dingen waar wij ook niks aan kunnen doen. (lees;; Liedjes over problemen van hun etc.)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wie heeft hun popi gemaakt in nl?
    deutschland.
    geven ze die nu nog aandacht HUN moederland
    nee.
    wie heeft ze geholpen om door te breken?
    nl,de,polen
    Do they care?
    nee.

    het is voor hun alleen maar ''we willen naar tokio tokio tokio''

    en niet we bedanken onze nl,de,poolse fans fzo.


    en belgie ? (A)


    Gilles (ll)

    (...)
    Idd! Dat stome manegment met hun TH ondergoed en dergelijk! x'D


    Dat is gewoon om geld te verdienen. TH is zo verdomt comercieel. Er zijn best veel fans die alles van hun zouden willen hebben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    en belgie ? (A)


    jaa en belgie (A)
    die is wl groter dan n
    srry (A):$
    kwas te druk met preken xD

    (...)
    Idd! Dat stome manegment met hun TH ondergoed en dergelijk! x'D


    Haha, inderdaad. ^^'


    -

    (...)

    Dat is gewoon om geld te verdienen. TH is zo verdomt comercieel. Er zijn best veel fans die alles van hun zouden willen hebben.


    idd xD omg
    FUCKING HEEL VEEL COMMERCIEEL ZE

    het was vantweekend kermis @ aartrijke (west-vlaandern)
    ik stap het lunapark binnen
    wat zie ik daar in de lucht hangen ?
    tokio hotel T-shirt voor....punten

    kbedoel
    whatthefuck


    Gilles (ll)

    (...)

    Dat wel ja.
    Ik hoop niet dat al die liedjes daar over gaan, dan ga ik dat album denk ik nieteens kópen. Dan download ik hem wel. Ik hoef niet alleen maar van die liedjes over dingen waar wij ook niks aan kunnen doen. (lees;; Liedjes over problemen van hun etc.)


    Ik denk dat ik 'm wel zou kopen. Ik heb respect voor de situatie waar Bill in leefde, dat wel. Ik vind het een mooi onderwerp om over te zingen.
    Maar niet alles moet daarover gaan, inderdaad.


    -

    (...)

    jaa en belgie (A)
    die is wl groter dan n
    srry (A):$
    kwas te druk met preken xD

    haaah maar u preken was wel goed
    kvind u gelijk hebben
    heeeel veel gelijk hebben zelfs


    Gilles (ll)

    (...)

    Ik denk dat ik 'm wel zou kopen. Ik heb respect voor de situatie waar Bill in leefde, dat wel. Ik vind het een mooi onderwerp om over te zingen.
    Maar niet alles moet daarover gaan, inderdaad.


    Als er liedjes zijn over andere onderwerpen, zou ik hem wel kopen. Bijvoorbeeld liedjes zoals 'Reden' enzo. Gewoon een leuk onderwerp. Niet de hele tijd van die supergevoelige onderwerpen.
    Ik heb ook respect voor die situatie. Maar om daar nou tussen de 10-20 liedjes over te horen...
    Nee, dat liever niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Dat is gewoon om geld te verdienen. TH is zo verdomt comercieel. Er zijn best veel fans die alles van hun zouden willen hebben.


    Nou ze zijn in iedergeval minder comercieel dan de JB. Dus daar meoten we neit over zeuren wand LP heeft dat ook enzo..


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    Als er liedjes zijn over andere onderwerpen, zou ik hem wel kopen. Bijvoorbeeld liedjes zoals 'Reden' enzo. Gewoon een leuk onderwerp. Niet de hele tijd van die supergevoelige onderwerpen.
    Ik heb ook respect voor die situatie. Maar om daar nou tussen de 10-20 liedjes over te horen...
    Nee, dat liever niet.


    Nee, dat écht niet.


    -

    Als dat het héle jaar zo door zou gaan..ben ik eens benieuwt of ze Europa en NL nog zien staan!Of ze weten we ze groot hebben gemaakt!!
    Of ze ons nog wel zien als hun fans!!
    Ik gun ze dat wel in Amerika!! maar denk ook een beetje aan de eerste fans! Duitsland en NL bijvoorbeeld!![mijn mening!]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.