• Ik was even TH TV Episode [/volgens mij] 46 aan het kijken. Toen zag ik dus de tourdata.:

- OCTOBER. 24 - ORLANDO, FL. - HOUSE OF BLUES
    - OCTOBER. 26 - ATLANTA GA. - TABERNACLE
    - OCTOBER. 29 - PHILADELPHIA, PA. - ELECTRIC FACTORY
    - OCTOBER. 30 - NEW YORK CITY, NY - ROSELAND

Dat is het enige wat ik voorlopig hier zie staan. :') Zodra ik meer weet post ik het hier wel. (x
    Laten we het erop houden dat ze dus NIET alleen in November naar Amerika zijn, maar in Oktober dus ook. :')

Hou dit topic alsjeblieft zonder ruzie ofzo!
    Danke.

Edit: Dit topic is niet aanvallend, hatelijk, of voor wat voor reden dan ook bedoeld! Onthou dat!

-

Niet weer die zever dat ze ons laten stikken voor Amerika -_____- Ik heb m'n mening al 100 keer gegeven, ik doe het niet weer. Het is gwn zever.

zever? Wat is dat? x]

-

Dit is dan zeker zeg maar het begin van het einde? iig daar lijkt het op [a]

Hoe bedoel je? (:

-

Niet weer die zever dat ze ons laten stikken voor Amerika -_____- Ik heb m'n mening al 100 keer gegeven, ik doe het niet weer. Het is gwn zever.

ik zeg niet dat ze ons laten stikken
    het lijkt er zo op
    dus ik zeg LIJKT
    niet dat het zo is

Gilles (ll)

achja zij willen daar ook doorbreken, dat snap ik heus wel, maar hé ze zijn doorgebroken, en het was by the way niet hun keuze, like, zij zich zelf eens effe willen uitputten, terwijl Bill zelf heeft toegegeven dat hij liever in Europa is, en dan nog het meest liefst in DE, dus kom nou niet met die shit dat ze de Europese fans in de steek laten want dat doen ze heus niet, ik vind dat Universal Music Germany de jongens te hard uit put, straks hebben ze echt geen kracht meer om nog een paar jaartjes door te doen en is het onderhand al gedaan emt Tokio Hotel! achja mijn mening ofcourse, denk maar wat je wilt denken!

AMEN!

I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

Ze kunnen beter een paar mensen uit het management ontslaan ipv Saki!
    Dat management wil dat ze 500.000 cd's verkopen ipv 100.000 die ze tot nu toe hebben verkocht.

Af en toe vind ik dat ze wat doorgeslagen zijn. Dan spelen ze in Europa Engelse liedjes, terwijl volgens mij iedereen liever Duits heeft.

Think before you act.

(...)

ik zeg niet dat ze ons laten stikken
    het lijkt er zo op
    dus ik zeg LIJKT
    niet dat het zo is

Het is gewoon zo, hoor. x]

-

(...)
    Hoe bedoel je? (:

Nou, dan gaan ze naar Amerika [het begin XD], in Europa verliezen ze fans, Amerika laat ze vallen, & dat is dan het einde ö

"...she made her home in between the pages of books."

Ze kunnen beter een paar mensen uit het management ontslaan ipv Saki!
    Dat management wil dat ze 500.000 cd's verkopen ipv 100.000 die ze tot nu toe hebben verkocht.

Af en toe vind ik dat ze wat doorgeslagen zijn. Dan spelen ze in Europa Engelse liedjes, terwijl volgens mij iedereen liever Duits heeft.

Agreed. :')

Sowieso, dat management, ze lopen de boel te naaien. Alleen maar voor de reputatie, conclusie: GELD GELD GELD

-

(...)

Ja, dat zeker.
    Maar wij kunnen nu wel gaan zeuren, maar hoe zullen de Duitse fans eraan toe zijn? o_O
    Want zíj hebben het voor TH allemaal waargemaakt: Doorbreken in Europa, groot succes in Europa, Doorbreken in Amerika, Groot succes in Amerika, Europa [/vooral Duitsland] laten zitten.

Echt, serieus.
    Ja inderdaad, voor hun is het nog het lulligst.
    Als zei zo doorgaan zijn ze mij in ieder geval kwijt als fan.

Life is hard and then we die

(...)
    Nou, dan gaan ze naar Amerika [het begin XD], in Europa verliezen ze fans, Amerika laat ze vallen, & dat is dan het einde ö

amen
    ik snap u

Gilles (ll)

(...)

Dat denk ik ook, ja.
    En dat kan me dus niet schelen als dat gebeurt.
    Eigen schuld, dikke bult.
    Onder dikke bult verstaan we dan: Weg met het succes.

-

(...)Ja inderdaad, voor hun is het nog het lulligst.
    Als zei zo doorgaan zijn ze mij in ieder geval kwijt als fan.

Dat zijn ze bij mij nú al.

-

MENSEN MENSEN MENSEN

ik zie al weer mensen
    ohnee weer die zever
    wel ej fuck ze
    als ge et zever vint ej komt da nie kijken en reageert nie
    = zo weer ruzie = topic gesloten goed ! pffff

fuck ze

Gilles (ll)

(...)

amen