• Ik was even TH TV Episode [/volgens mij] 46 aan het kijken. Toen zag ik dus de tourdata.:

- OCTOBER. 24 - ORLANDO, FL. - HOUSE OF BLUES
    - OCTOBER. 26 - ATLANTA GA. - TABERNACLE
    - OCTOBER. 29 - PHILADELPHIA, PA. - ELECTRIC FACTORY
    - OCTOBER. 30 - NEW YORK CITY, NY - ROSELAND

Dat is het enige wat ik voorlopig hier zie staan. :') Zodra ik meer weet post ik het hier wel. (x
    Laten we het erop houden dat ze dus NIET alleen in November naar Amerika zijn, maar in Oktober dus ook. :')

Hou dit topic alsjeblieft zonder ruzie ofzo!
    Danke.

Edit: Dit topic is niet aanvallend, hatelijk, of voor wat voor reden dan ook bedoeld! Onthou dat!

-

Als Amerika genoeg van TH heeft, zien ze pas echt dat Europa een betere fanbase had. Maar tegen die tijd is meer dan de helft van de mensen die nu fan zijn, dat allang niet meer.
    Ik vind het nog het ergste voor de Duitse fans. Ik vind het gedrag vooral naar hún toe abnormaal lullig.
    En ik vind ook dat Tom en Bill veranderd zijn de laatste tijd. Zonde.
    Achja, ik denk dat over een aantal jaren Tokio Hotel verleden tijd is als ze zo doorgaan.
    Jammer. Maar dat is dan wel hun eigen schuld.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik wou dat[/zeker Bill] nog was zoals in 2006. Genieten van succes. Nu willen ze alleen maar meer succes, zonder dat ze ervan genieten. o_O

-

(...)

zever? Wat is dat? x]
    $
    Zever is zoiets als bullshit ><

(...)

Goh. :')
    What the fuck is zever?

hmm nederlander ? xD

hoe zal ik dat uitlegn :p

dat het op niets slaat zever = onzin ofso iet
    da ze vinden dat geen waar is ofs

khoop daj et nu beetj begrijpt ? xD

Gilles (ll)

Als Amerika genoeg van TH heeft, zien ze pas echt dat Europa een betere fanbase had. Maar tegen die tijd is meer dan de helft van de mensen die nu fan zijn, dat allang niet meer.
    Ik vind het nog het ergste voor de Duitse fans. Ik vind het gedrag vooral naar hún toe abnormaal lullig.
    En ik vind ook dat Tom en Bill veranderd zijn de laatste tijd. Zonde.
    Achja, ik denk dat over een aantal jaren Tokio Hotel verleden tijd is als ze zo doorgaan.
    Jammer. Maar dat is dan wel hun eigen schuld.

Ik geef je absoluut gelijk, meid.

-

Iedereen blijft maar zeggen 'ze laten ons stikken' maar weet wel dat op hun nieuwe album straks alleen liedjes staan over dingen missen en heimwee! Bill heeft heimwee naar huis en Tom wil het liefst ook terug. Bill was zelfs heel graag bij de onthulling van zijn wassen beeld geweest. Ze laten ons neit stikken, ze denken genoeg aan ons, kijk maar naar de VMA's! Wie bedankte ze? Jah, ons bedankte ze en niet de Amerikaanse fans. En neit alle echte fans zijn weg hoor! Ik ben er namelijk nog! (A)
    xoxo

Tears are crashing out of my eyes

(...)$

Okee.
    Wooooow, beetje snel op je teentjes getrapt ofzo? o_O

-

(...)

ik zeg niet dat ze ons laten stikken
    het lijkt er zo op
    dus ik zeg LIJKT
    niet dat het zo is

nee, maar wrm worden er dan topics over gemaakt O_o

gun ze gwn het succes, ze zijn al ongeveer 4 jaar in Europa geweest, nu zijn ze mss 5 maanden in Amerika, en kijk wat een gedoe..

Tokio Hotel zal Europa nooit vergeten, en zeker niet de Duitse fans. Ze hebben alles voor hen waargemaakt, dus hou zouden ze zoiets wonderbaarlijks als een vaag kunnen wegvegen? Niet dus.
    En mensen, vergeet niet, Amerikaanse fans hebben evenveel rechten als ons. Hoelang hebben we ToHo niet voor ons alleen gehad? Ze willen dolgraag wereldberoemd worden, dus ook in Amerika.

En btw, Het management regelt de data's, dus onze 4 geile beesten kunnen er niets aan doen.

Nele heeft gesproken :)

& als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

(...)$

voila ik kon nie op het woord komen :p

Gilles (ll)

(...)

Okee.
    Wooooow, beetje snel op je teentjes getrapt ofzo? o_O

Nee, ik geef gwn m'n mening, right?

Wie heeft het adres van de studio?
    Esmée gaat ze ff de waarheid vertellen :P
    Half Duits/Engels/Nederlands miss wel met gebarentaal xD

Sorry dat ik het zeg, maar ik word er gewoon simpel van dat Amerika! Award dit, award dat. 2 concerten in 1 plaats! We moeten al blij zijn als ze in ons kleine kikkerlandje één concert in een jaar geven!

Think before you act.

(...)$
    Ik vind het niet bepaald bullshit eerlijk gezegd. Het is een serieuse zaak dat ze ons links laten liggen. Het enige wat me dan nog geruststeld is dat ze het zelf eigenlijk niet willen maar dat ze worden gepusht door hun manager. Die denkt alleen maar aan geld.

Life is hard and then we die

Iedereen blijft maar zeggen 'ze laten ons stikken' maar weet wel dat op hun nieuwe album straks alleen liedjes staan over dingen missen en heimwee! Bill heeft heimwee naar huis en Tom wil het liefst ook terug. Bill was zelfs heel graag bij de onthulling van zijn wassen beeld geweest. Ze laten ons neit stikken, ze denken genoeg aan ons, kijk maar naar de VMA's! Wie bedankte ze? Jah, ons bedankte ze en niet de Amerikaanse fans. En neit alle echte fans zijn weg hoor! Ik ben er namelijk nog! (A)
    xoxo

jaaah die CD ging gemaakt zijn in oktober november...

hmm zie ze zitn al were in amerika dus die cd zal wel nog beetj dure ze

Gilles (ll)

xoxo

Haha. :')
    Aan de ene kant geef ik je wel gelijk, want natuurlijk zijn ze bezig met een nieuw album. Maar dan vind ik dat het management daar ook respect voor moet hebben, en ze lekker VRIJ laat zijn om te werken voor het Album. Want het management ZELF wil o zo graag het nieuwe album. Geef ze dan ook die tijd! En die rechten om eraan te werken!

-