• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh, wat is hij volwassen. Me een hoer noemen." Ik maak een afkeurend geluid en zie dat Damon mijn kamer is binnen gekomen.
    "Daar had hij vanmiddag geen last van, toen hij míjn naam kreunde en de longen uit zijn lijf schreeuwde, omdat ík degene ben die hem zo laat voelen." Sis ik kwaad.
    "Iedereen weet inmiddels wel dat ik een hoer geweest ben, wat ik ook aan meneer te danken heb. Want het is echt iets om trots op te zijn hoor." Zeg ik sarcastisch.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik knik en loop dan achter hem aan. 'Waarom kan je het niet zeggen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Chèlle rustig." zei ik zachtjes en trok haar tegen mij aan. Zachtjes knuffelde ik haar. "Het is Luca, hij kan soms nogal gemeen zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik was klaar met schrijven en tekenen. De laatste tekening scheurde ik er netjes uit. Onderin het hoekje zette ik nog een klein hartje. Ik bekeek de tekening en glimlachte nog eens. Ik liep mijn kamer uit en ging naar de kamer toe van Damon. Ik schoof de tekening onder zijn deur en klopte op zijn deur. Ik wist niet of hij er nog zat of niet. Nadat ik geklopt had liep ik weer gauw weg. Ik ging naar beneden naar de woonkamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Het is gewoon zo." mompel ik en ik loop mijn kamer binnen, om de deur op slot te draaien achter Cassie.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "I don't care. Ik heb het niet verdiend, ik weet waarom hij me een hoer noemde. Maar hij had er evenveel schuld aan." Zeg ik iets kalmer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Ik snap het Chèlle." zei ik zachtjes, "Doe maar rustig."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik loop verder naar zijn woonkamer waar ik op de bank ga zitten. 'Je kan het heus wel zeggen hoor,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik plof naast haar neer. "Ach, ze wilt maar al te graag naar bed met me en als ik dat niet wil gaat ze over haar exen beginnen en zeggen dat ze die wel kan uitnodigen." vertel ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nee je snapt het niet." Zucht ik.
    "Hij maakt me af als ik het vertel, maar het boeit me op dit ogenblik vrij weinig." Begin ik.
    "Damon ik heb echt iets ontzettend doms gedaan."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Wat dan?" vroeg ik aan haar, lichtelijk nieuwsgierig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Maar, zou het jou wat uit maken als ze met een van haar exen naar bed zou gaan?' vraag ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op toen ik niemand zag. Ik liep naar de keuken toe om wat eten klaar te maken. Toen ik dat gedaan had liep ik er mee naar de woonkamer toe. Ik ging op een bank zitten en at het rustig op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Toen ik terug ging naar Luca, omdat ik nog niet klaar met hem was, weet je nog?" Ik haal even diep adem.
    "Wel, het is dus geëscaleerd net als in de gang. Alleen verder. Daarom is Luca's shirt dus ook gescheurd." Vertel ik terwijl ik er omheen draai.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Eh... Nee, maar ze dreigt er wel mee omdat ze dat denkt." zeg ik snel.


    Your make-up is terrible