• Hallooo,

    Ik heb een verhaal geschreven en die heet dus Time flyes III Liam James Payne.
    Het verhaal gaat over een meisje genaamd Laura Monnik en ze gaat voor een jaar naar Engeland. Ze ontmoet daar toevallig Liam Payne en ze worden snel verliefd. Alleen het was niet handig van haar om op Liam verliefd te worden, want daardoor komt ze in allemaal problemen. Wie is alleen de schuldige?

    Ik zou het echt heel Tof vinden als jullie mijn verhaal gingen lezen. Ik heb ook nog een ander verhaal en die heet: Love from Niall and Liam.
    Dit verhaal gaat over Niall die Liam helpt om een nieuwe vriendin te vinden nadat hij gedumpt is door Daniëlle. Hij bedenkt een plan, waardoor hij ook een nieuwe vriendin kan krijgen. Alleen dan krijgen ze ruzie. Niall krijgt ook nog ruzie met iemand anders. Niall heeft iets meegemaakt en sindsdien is hij anders. Hij durft het niet tegen de andere boys te vertellen. Hij loopt er dus mee rond en na de ruzie`s heeft hij er geen zin meer in.

    Ik hoop dat jullie ze gaan lezen. Hopelijk vinden jullie het leuk, maar ook als je het niet leuk vind mag je het zeggen!

    xx Directioner