• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik geef hem een zacht duwtje en kijk hem quasi beledigd aan. "Dan niet he." Grinnik ik. "Nee hoor grapje" Grinnikt hij. "Hoeveel liedjes ken je van hem?" Vraagt hij. Ik denk na. "Best veel, maar het is ook wel origineel als we er een paar andere nummers bij doen." Antwoord ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Zara Hope

    Geconcentreerd stop ik het laatste stukje omelet in mijn mond. Mijn maag schreeuwt om meer eten maar mijn keel hoyudt het tegen. Het brandt. Genietend kauw ik het laatste stukje weg en met moeite slik ik het door. Wat teleurgesteld open ik mijn open weer. Het laatste smaakt altijd het slechtste. Ik zet mijn bord voor mijn voeten en haal diep adem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Riley Winchester

    Het duurt even voordat er een luguber persoon aan komt lopen. Als ik beter kijk, herken ik hem wel. Een eng ventje, klein en dun, beetje vies. Maar hij heeft meestal wel veel geld en laat liever andere klusjes voor hem opknappen. Ik zucht, veel zin om iemand anders klusjes op te knappen heb ik eigenlijk niet maar ik heb het geld nu harder dan ooit nodig. Als hij bij me is gekomen begroet hij me niet. Hij kijkt even schichtig om zich heen en duwt me een foto in de handen met een adres eronder in een kriebelig handschrift. "Om 4 uur, 50 nu, 50 erna." zegt hij alleen maar. Ik weet wat hij bedoeld, maar dit is echt niet iets wat ik zou doen!


    Your make-up is terrible

    [Oeh, wie is het! En wat moet hij doennnn! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    "Ja dat is true. Maar wat wil je dan?" Vraag ik. "Eigenlijk zing ik alleen maar bachata maar we kunnen natuurlijk ook van Aventura gaan zingen" ik haal mijn schouders op. "Zeg maar" ik prik weer in haar buik.

    [@space Van de spaanse liedjes kun je trouwens de lyrics vinden met spanish-english dan staat et in het spaans en in engels.dan weet je wat er staat haha wat ie zingt. My secret trick xD ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elise
    Ik loop terug naar het kraakpand. 'Nooit gedacht dat het zo makkelijk ging' denk ik.
    Ik loop het kraakpand binnen.


    That is a perfect copy of reality.

    [Jaaa, spannend hé!]

    Riley Winchester

    Hij merkt dat ik twijfel. "Goed, 60,60." zegt hij dan. Dat maakt in totaal 120 euro, dat kan ik meer dan goed gebruiken. Nu twijfel ik alleen nog maar erger. Ik bekijk de foto even, het is een wat oudere man, in de veertig. Dat maakt het wel iets minder erg... Als het een jongeman of een meisje was geweest had ik nee gezegd, meteen. "Goed." zeg ik zacht. "Waar zie ik je na afloop?" vraag ik. "Hier, 5 uur." antwoord hij. Hij drukt een envelop in mijn handen en loopt weg. Ik blijf even met de foto in mijn handen staan en loop daarna op mijn dooie gemak terug naar het pand. De foto steek ik in mijn binnenzak.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    "Jij bent de baas hier dus jij mag het zeggen." Grinnik ik. "You name it, i'l sing it," Mompelde ik zachtjes terwijl hem een klein tikje op zijn neus gaf. Ik liet hem los en sprong van het aanrecht af. Ik begroet Elise die binnenkomt en pak de lege borden.

    { Is goed, als jij de liedjes noemt zal ik de lyrics wel opzoeken.}


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Nogsteeds zat ik in een hoekje, mezelf te vervelen. Ik moest maar eens beginnen met het zoeken naar een baantje, ik besloot dat ik zo maar moest beginnen ermee.
    Ik liep naar de badkamer om mijn haar een beetje te fixeren, en verder had ik even geen zin in make-up of iets dergelijks. Langzaam sjokte ik weer terug naar de woonkamer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik kom weer binnen en glimlach naar Aurelie. Dan plof ik neer op een matras. "Enig idee hoe laat het is?" vraag ik. Ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is of iets dergelijks aangezien ik ook geen idee heb hoelang ik buiten geweest ben.


    Your make-up is terrible

    Elise
    Ik begroet Yarella terug, en ga op een matras zitten.
    'Zou het nu echt voorbij zijn, of gaan ze later toch weer door?' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Cherine Rouxp

    Ik groette hem terug. ''Eh, wacht even.'' mompelde ik, en pakte een horloge uit mijn jaszak. Die is van mijn oma geweest, er zat een barst in maar verder kon je prima zien hoe laat het was. ''Het is half één.'' zei ik, toen ik terugliep naar Riley.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Half één." mompel ik nadenkend. "Bedankt." Dan heb ik nog genoeg tijd om voor te bereiden. Over een anderhalf uurtje zou ik erop uit gaan, de locatie bestuderen en hopelijk het doelwit. Het zou niet moeilijk moeten zijn. De envelop brand in mijn binnenzak.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Addicted dus" zeg ik. Ik sla mijn armen over elkaar. "Corazon sin cara, Ultima carta" ik denk even na. "Obsecion van Aventura en dan hebben we er nog 1 of 2 over en die mag jij kiezen" ik glimlach de kuiltjes in mijn wangen

    [Dus corazon sin cara. Ultima carta. En obsecion]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    ''Hoezo?'' vroeg ik hem glimlachend. ''Moet je ergens naartoe?'' Ik zat te bedenken waar ik allemaal kon kijken voor een baantje; het liefst iets normaals, zodat ik niet in aanmerking kon komen met prostitutie of dealers.
    Misschien het eetcafeetje, of een winkel in de stad? Daar zouden ze me vast niet aannemen..

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 14:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''