• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Oh, nou ik vind Aurelie lekker wel mooi." verklaar is. "En ik vind het lief, zo slecht ziet het er echt niet uit. Vooral omdat ik het niet gewend ben om mensen te zien eten. Het is iets speciaals hoor." Ze veegt een stukje eten bij mijn mondhoek weg. "JIj bent ook niet zo netjes, hm?" grinnikt ze. Ik moet lachen. "Don't care, het is maar eten. Zolang ik met andere dingen maar manieren heb."


    Your make-up is terrible

    Yarella

    "Dus, over dat duet.." Mompelde ik en beet op mijn lip. "Wat wil je gaan zingen? En wanneer?" Vroeg ik aan Emilio. Ik moest mezelf er wel mentaal op voorbereiden, het was toch best eng zingen voor een groot publiek.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte instemmend. ''Het is maar eten.. Soms lijk ik echt op een kerel dan.'' grinnikte ik, en gaapte alweer. Ik was geen ochtendmens, het liefst sliep ik uit tot twaalf uur.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Vind ik niet hoor." Ik pak de borden en loop ermee naar de keuken, waar ik ze begin af te wassen. "Ben je nu alweer moe?" vraag ik over mijn schouder naar haar toe.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Wanneer, tsjah ik denk dat dat van die man afhangt" zeg ik. "Wat?? Ik heb een groot assortiment aan liedjes van mijn neef, mij maakt het niet zoveel uit" ik grinnik. "Wat wil jij zingen?" Ik prik in haar buik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik haalde mijn schouders op. ''Ik ben geen ochtendmens.'' lachte ik even, en stond op om me een beetje uit te rekken. Ik liep naar het raam, en keek naar buiten. Inmiddels werden de mensen een beetje wakker, sommigen liepen al door de straten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik droog de borden af en ruim ze op in de kast. Daarna loop ik naar haar toe en ga ik naast haar staan terwijl ik ook door het raam kijk. "Nou, dan moet je maar weer gaan slapen, het is nog ochtend." merk ik op.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik leg mijn armen om zijn nek en begin zachtjes te zingen.
    "Sleeping in, Sunday morning
    Bodies intertwined
    Playing fake, we're awake
    But we don't wanna rise
    I saved a place on my chest
    For you to rest your head on me
    A part of me is a mess
    I must confess
    It's time to come clean."

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:31 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Lukt toch niet meer, Je suis sûr que.'' zei ik, en grinnikte even. Als ik eenmaal wakker was, viel ik ook niet meer in slaap. ''En ik vermaak me wel hoor,'' zei ik terwijl ik mijn blik nog niet van het raam had afgewend.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Ik ook wel." mompel ik. Ik loop naar de badkamer om mijn haar te doen en kom dan weer terug. "Ik ben er later weer." glimlach ik naar haar en loop de deur uit, ik moet nodig meer geld gaan verdienen en vandaag is de dag om handeltjes op te zetten.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik grijns even. "I am addicted to your touch, no other woman made me want it this much, i can not resist the warmth of your hips, a single serving's never enough couse i'm addicted to your touch" zing ik. Ik grinnik even. "Dus je wilt die zingen?" Vraag ik. "Niet sabes que te quiero, of corazon sin cara? Of....rechazame?" Ik knipoog en grinnik weer even. "Nee grapje. Die is toch goed" ik glimlach weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik zuchtte zachtjes toen Riley wegliep. Ik volgde hem met zijn blik via het raam, en uiteindelijk leunde ik tegen de muur. Hij had iets speciaals, ik kwam er alleen niet op..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    "Het maakt mij niet veel uit." Glimlach ik. "Als ik maar met jou mag zingen.." Zeg ik zachtjes. Ik duw een plukje haar achter mijn oor en bijt even op mijn lip.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Ik laat je niet zonder mij zingen in mijn vaste club straks raak ik mijn baan kwijt" ik grinnik even. "Nee hoor grapje" ik grinnik nogmaals. "Hoeveel liedjes ken je van hem?" Vraag ik. Dat zal wel handig zijn...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Buiten loop ik een beetje rond, terwijl ik mezelf afvraag waar ik nu moet beginnen. Het liefst werk ik voor mezelf, voor anderen werken leverd alleen maar problemen op. Maar soms is het niet ander. Ik steek mijn handen in mijn zakken en voel een papiertje, die ik eruit haal. Er stond iets opgeschreven in mijn eigen handschrift en ik vloek zachtjes. Ik moet me haasten om nog op tijd te komen voor die afspraak. Hoe kan ik dat nou weer vergeten? In een hoog tempo loop ik naar de afgesproken plek toe. Ik kijk om me heen, maar er is niemand.


    Your make-up is terrible