• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    "Douchen" Zegt hij droog. Ik knik zachtjes en mompel een is goed. Hij pakt een doos eieren en vraagt of iedereen een omelet lust. "ik denk het w-" Begin ik terwijl het ineens tot me doordringt. "H-hoe komen we ineens aan eieren?" Vraag ik verbaasd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Ik grinnik om Yarellla's verbaaste gezicht. "Ik heb gister boodschappen gedaan met Royce. Kijk maar rond alles staat vol" ik knipoog zet het pan op het vuur en zet een stapel bordjes ernaast. Klontje boter in de pan. Ik weet niet hoe iedereen het lekker vind....maar ze vreten et maar op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik word wakker van een etensgeur, vreemd. Ik blijf stil liggen en merk iemand op die op mij ligt. Verbaasd kijk ik ernaar, tot ik besef wat er gister gebeurd was en de reden waarom Aurelie op mijn arm ligt. Ik zucht zachtjes, dat verklaard de etenslucht nog niet. Als ik mezelf onder haar vandaan probeer te wurmen, kom ik erachter dat mijn arm nog veel te gevoelig is voor dit soort werk, dus blijf ik liggen.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik kreunde geërgerd toen er iets onder me bewoog, en verward, maar moe opende ik mijn ogen. Ik zag dat ik nog half op Riley lag, om vervolgens snel overeind te krabbelen. Ik wreef even in mijn ogen. ''Sorry.'' zei ik maar, en gaapte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ineens krabbelt ze overeind. "Sorry." zegt ze en ze gaapt. Ik kom half overeind. "Waarom sorry? Het lag wel lekker." grijns ik naar haar. Ja, het was wel heerlijk warm geweest. Dan draai ik me naar de keuken en zie dat Emilio achter het fornuis staat. Nieuwsgierig blijf ik het bekijken.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik trek een van de laatjes open en kom inderdaad tot de ontdekking dat de kastjes vol zitten. Brood, chocopasts, een paar flessen bronwater. We hadden geen koelkast om alles koud te houden dus er waren geen producten bij die daar in moesten, maar zonder die dingen kon je ook best leven. De flessen bronwater waren vast duur geweest, maar een paar van ons zijn al goed ziek geweest nadat we het kraanwater gedronken hadden. Maar we moesten wel.. Een pak koekjes, maandverband, tampons. "Je hebt ook aan de dames gedacht zie ik." Zeg ik droog terwijl ik hem in zijn zij prik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Ik zie Riley kijken en grijns. "Lust je een omelet?" Roep ik.
    Ik leg een plakje ham en kaas op het eitje en klap hem dubbel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Ik lust alles!" zeg ik waarna ik op sta. Ik loop naar Emilio toe en bekijk wat hij aan het doen is. "Hoe kom je dááraan?" vraag ik nieuwsgierigen hongerig tegelijk. Deze geur wekt echt mijn eetlust op.


    Your make-up is terrible

    Elise
    Ik loop naar de plek waar ze bijna altijd zijn. Ik zie ze staan, en wacht even. 'Nu moet ik het doen' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lach even. ''Het lag niet verkeerd, inderdaad.'' mompelde ik, geen idee of hij het hoorde aangezien hij naar de keuken liep, en ik liet me weer languit op de matras vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    "Mijn lieve en beroemde neef heeft boodschappen voor ons gedaan" ik geef Yarella een zetje met mijn heup "tuurlijk, zonder vrouwen zijn we nergens" ik doe het eitje op een bord en geef het aan Riley "je weet waar de rest staat" zeg ik vrolijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik neem het grijnzend aan. "Bedankt!" Ik schuif de la open met mijn vrije hand en pak er twee sneetjes brood uit. Daarna plof ik naast Aurelie neer. "Wil je ook een stukje?" vraag ik aan haar.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik tilde mijn hoofd op om Riley aan te kijken, en liet mijn ogen afdwalen naar zijn bord. ''Als je het kan missen.'' grijnsde ik, en ging recht op zitten. Ik bond mijn lange blonde haren in een staart, en rekte me een beetje uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Natuurlijk." antwoord ik. Ik snij het door de helft en leg het op een broodje, die ik oppak. De rest van het bord geef ik door aan Aurelie. "Eerlijk zullen we alles delen, toch?" Ik glimlach naar haar. Op de één of andere manier had ik de neiging om zo voor haar te zorgen, terwijl ik helemaal niet zo zorgzaam ben.


    Your make-up is terrible

    [Zij krijgt ook nog XD hij maakt voor iedereen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]