• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Omdat je zo onverstoord verder eet." Ik blijf haar glimlachend aankijken.


    Your make-up is terrible

    Zara Hope

    Wat ruw trap ik mijn sigaret uit en ik loop naar binnen. De geur van eten prikkelt mijn neus en mijn buik begint te jammeren. Door mijn buik in te trekken probeer ik, met succes, het geluid te kalmeren. Met een klein lachje loop ik naar binnen.
    "Ruikt goed," grinnik ik en ik laat me op een matras vallen.
    Hoe lang is het geleden dat ik iets heb gegeten? Iets normaal. Misschien twee à drie dagen. Ik leef eigenlijk al die tijd al op sigaretten en eerlijk gezegd bevalt het mij wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlachte terug. ''Als je een hele tijd moest leven op een paar sneedjes brood per dag, geniet ik er ook maar van.'' zei ik uiteindelijk, terwijl ik hem nogsteeds aankeek. Hij had mooie ogen, het viel me nu eigenlijk pas op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Dat maakt het extra leuk om ernaar te kijken." zeg ik. "Wetend hoe goed het is, om je buik gevuld te zien." Ik knik langzaam. Mijn glimlach word alleen maar breder.


    Your make-up is terrible

    [Space leeft u nog? XD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grijnsde even. Net toen ik iets wou zeggen, ontsnapte er een boertje uit mijn mond. Ik sloeg mijn handen voor mijn mond en lachte. ''Pardon!'' grinnikte ik, met een zwaar frans accent.
    ''Het doet inderdaad goed.'' mompelde ik, en grinnikte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik moet luid lachen om haar boer en nog luider om haar reactie. Nog na grinnikend kijk ik weer naar haar. "Gelukkig maar dat het goed doet." antwoord ik. "Dat is waarschijnlijk de bedoeling ook."


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik geef Zara een omelet en de andere die er nog waren ook. De rest dek ik af. Ik maak het schoon en ga dan voor Yarella staan en glimlach weer. "Wat wil je doen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grinnikte even toen hij luid lachte, en knikte toen. ''Ja, maar het levert een oncharmante, half mannelijke Cherine op.'' lachte ik, en veegde een plukje haar uit mijn gezicht wat in mijn zichtsveld bleef hangen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Cherine?" vraag ik. Ik heb maar weinig verstand van de Franse taal. "En dat valt reuze mee hoor." zeg ik met een knipoog. "Je ziet er eigenlijk wel lief en amusant uit als je eet." Ik haal mijn hand even door mijn warrige slaaphaar.


    Your make-up is terrible

    [Dat is haar tweede naam joh, ze vind Aurelie niet mooi c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maar dat weet hij toch niet. (joehoe)]


    Your make-up is terrible

    Zara Hope

    Van Emilio krijg ik een omelet in mijn handen gedrukt. Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren dus scheur ik er maar een stukje van af. Voorzichtig leg ik het op mijn tong en kauw ik het zachtjes weg. Het voelt zalig in mijn mond. Ik kreun goedkeurend en scheur nog een stukje af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelie Cherine Roux

    Ik schoot in de lach. ''Dat is mijn tweede naam, ik vind Aurelie niet mooi.'' grinnikte ik.
    ''Lief?'' lachte ik. ''Ik zie er niet uit als ik eet.'' voegde ik er aan toe. Ik vond het verschrikkelijk om te eten in het openbaar. Ik keek hem even aan, en zag dat er een stukje ei bij zijn mondhoek zat. Ik lachte even omdat het er nogal grappig uit zag, en veegde het toen weg. ''Jij bent ook niet zo netjes, hm?'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Helios schreef:
    [Space leeft u nog? XD]


    { Ik was even met mijn raket ij de maan, maar ik ben er weer.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.