• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:02 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik duw haar een stukje van me af en kijk haar schuldbewust aan. "Maar één ouder." verbeter ik haar. "Ik ben alleen ouder voor de overheid, op papier." leg ik uit.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Hou op met al die vragen,' zei ik zachtjes. Ik keek een beetje om me heen. 'Ik weet niet op alles een antwoord. Ik wil er ook niet meer over nadenken. Waarom moet ik er over nadenken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik snikte weer, waarom antwoordde hij nou niet gewoon of hij me wel echt wilde kussen of niet. "Omdat.. Omdat ik wil weten of me echt wel wilt kussen en je er zelf ook achter staat.." zei ik snikkend, "Daarom.." Ik ging recht op zitten en schoof iets van hem weg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik ben blij om die woorden te horen. Als hij echt een kind met haar was gaan opvoeden was het helemaal niks geworden. 'Hoe blij ik ook ben dat je dat kind niet met haar gaat opvoeden, voor het kind wordt het dan alleen nog maar lastiger,' zeg ik voorzichtig. 'Alleen een moeder, die ook nog eens een vampier is en dus niet ouder kan worden. Wat gebeurd er als het kindje valt en bloed en Chèlle op dat moment dorst heeft?' Ik schud even mijn hoofd. 'Ik zeg dit niet omdat ik niet wil dat je een kind met haar adopteert maar voor het kind zelf. Jullie kunnen het beter echt niet doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Alles wat ik weet heb ik je al verteld,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Jawel." zeg ik, al begin ik te twijfelen door haar. "Het is echt het beste voor haar, ik weet het zeker. We kennen genoeg mensen over de wereld, het kindje zal nooit alleen zijn!" Ik bijt op mijn lip terwijl ik haar aankijk. De wanhoop staat me op dit moment dichtbij.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Dus je wilt er niet over nadenken of je me wel echt wil kussen uit jezelf?" vroeg ik hem. Nu was ik echt gekwetst. "Ik snap het, ik ga wel weer." Ik stond op en trok mijn kleding strak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Geschrokken keek ik naar hem. 'Nee, nee, nee. Alsjeblieft blijf,' zei ik zachtjes. 'Ik wil wel denken alleen..' Ik dacht eventjes na. Hoe legde ik dit uit? 'Ik weet niet hoe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Luca,' zucht ik. 'Het is misschien het beste voor Chèlle maar echt niet voor het kindje. Die kan niet alleen maar opgroeien met mensen die niet ouder worden. En je kent misschien wel mensen over de hele wereld, maar dat zijn alleen maar vampiers. En daarbij, het kindje wordt uiteindelijk ook een puber. Zou naar school moeten, dat soort dingen. Chèlle zou nooit naar een oudergesprek kunnen gaan. Alleen naar een sportwedstrijd kunnen gaan als een zus, maar nooit als een moeder. En aangezien ze niet ouder wordt moet ze ook om de zoveel jaar verhuizen waardoor het kindje steeds weer nieuwe vrienden moet maken. En dat is niet fijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik draaide me om naar hem. "Het is toch simpel? Wil je me kussen uit jezelf? Ja of nee?" zei ik tegen hem. Ik snapte het echt niet meer. "Zou je me zomaar kussen zonder er een verdere reden voor te hebben?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ik blijf erbij." zeg ik koppig en ik sla mijn armen over elkaar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Doe niet zo koppig Luca,' zucht ik. 'Je kan dit een kind echt niet aandoen, en dat weet jezelf ook wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Zo simpel is het helemaal niet,' zei ik zachtjes. Ik keek eventjes omlaag. 'Ik denk het wel,' zei ik na een tijdje. 'Het voelt dan misschien raar en apart, maar het voelt ook fijn.. Toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Niet, jij weet er gewoon niets van af. Je bent gewoon bang dat je mij eraan kwijt raakt." kets ik terug.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Ik weet niet of het voor jou fijn voelt. Voor mij zeer zeker wel." antwoordde ik hem. Fijn is fijn, toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.