• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:02 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dank je!" Ik trek me omhoog aan Luca's hand.
    "Nou eigenlijk gooide jij ons van de trap af, ik was het slachtoffer."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Ik hoop het,' fluisterde ik zachtjes. Ik ging wat dichter tegen Damon aan zitten. 'Ik,' begon ik weer. Ik liet mijn hoofd tegen hem aan rusten. 'Ik wil dat het normaal aanvoel, nou ja niet normaal maar speciaal. Speciaal op een niet raar of aparte manier. Ik wil niet eerst schrikken voordat het fijn voelt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Ik..." Ik snikte eventjes. "Is het zo erg..?" vroeg ik zachtjes, "Het neemt af, beloofd."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ja, zou ik ook zeggen. Kwam omdat jij dreigde." Ik lach en loop door naar de woonkamer.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik frons lichtjes en loop achter Luca aan de woonkamer in. 'Waarom zou je je zelf van de trap gooien?' vraag ik aan Luca.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 0:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat ging per ongeluk, ik wilde op Chèlle springen maar de trap was erachter." zeg ik schouder ophalend. Volgens mij klinkt die zin best fout en raar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat ik dreigde kwam omdat jij van me stal." Zeg ik zangerig als ik langs hem heen loop en op de bank ga zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik zei niks meer. Ik slikte weer eventjes. Eventjes keek ik naar Damon. Ik slikte weer. Ik wou hem vrolijk zien. Mijn vingers liet ik even over zijn wang gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik drukte hem stevig tegen mij aan. "Het spijt me.. Het spijt me echt heel erg." zei ik zachtjes, "Misschien was ik toch iets te snel en heb ik je niet genoeg tijd gegeven om je hieraan te laten wennen.."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Juist,' mompel ik waarna op een stoel ga zitten en me op krul.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Verontschuldig je eigen nou niet,' zei ik zachtjes. 'En misschien wel of misschien niet. Ik hou het op niet.' Ik keek eventjes naar hem. 'Alsjeblieft, word weer blij,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik plof naast Chèlle neer op de bank. "Jij bent wel altijd moe Cassie." grap ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat komt omdat ze veel met jou omgaat. Jij word op ten duur vermoeiend." Grijns ik breed naar Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Kan ik ook niks aan doen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik denk lachend aan ons avontuurtje. Nou, ik heb er twee gehad en ben ook niet moe.


    Your make-up is terrible