• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:02 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Dat vind ik fijn om te horen." glimlachte ik terug. Na een hele tijd gedanst te hebben liet ik hem los en rekte me eventjes uit. "Zo, wat doen we nu? Terug gaan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik blijf grijnzen. Ik hou er echt van als ze me zo uitdaagt. "Natuurlijk zijn mijn cartoons beter."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Best." Ik gooi haar de afstandsbediening toe.
    "Geen cartoons. Er zijn geen leuke meer." Ik klem mijn kaken op elkaar. Doe het niet Chèlle. Mijn gave was vervelend, aangezien elke emotie zijn eigen speciale geur heeft. Meestal deed ik er niets mee, en als ik dat al deed waren het spelletjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik bekeek hem weer toen hij zich uitrekte. Het bleef leuk. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Mij maakt het niet uit,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Mij dus ook niet." zei ik lachend, "Dit keer moet jij kiezen hoor, normaal moet ik het altijd doen." Ik keek grijzend naar hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Ik zou dat natuurlijk maar weglaten,' grinnik ik waarna ik begin te zappen. Als ik Gossip Girl voorbij zie komen twijfel ik even, het zou ideaal zijn om Luca mee te irriteren maar ik heb deze aflevering al vaker gezien dus ik zap weer verder. Uiteindelijk zet ik hem maar op MTV. Teen moms is nu toch afgelopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes. 'Dan gaan we toch terug?' vroeg ik glimlachend. Ik pakte zijn hand weer beet en verstrengelde mijn vingers in de zijne. 'Alleen jij moet weer leiden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Wel natuurlijk." Ik werp een neppe beledigde blik naar Cassie.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk ze aan, dit programma is toch niet leuk.
    "Wat voor tatoeage zou bij mij passen?" Vraag ik aan Luca, de enige die mij beter kent dan ikzelf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Is meneertje beledigd?' vraag ik grijnzend. 'Cartoons stellen niks voor,' doe ik er nog een schepje bovenop waarna ik hem uitdagend aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Dat vind ik goed hoor." zei ik glimlachend en begon rustig terug naar huis te lopen. Ik glimlachte af en toe naar hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Een vis." antwoord ik tegen Chèlle. Nu kan ik daar echt niet over na denken. Ik steek mijn tong uit naar Cassie. "Nee, jou meidenprogramma's stellen wel iets voor zeker."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk ze nog altijd aan. Weersta het niet Chèlle, je hebt niet voor niets een gave. Maar dan weet ik het, en dat wil ik niet. Het zal je misschien kunnen helpen? Ja maar ook net zo hard kwetsen. Ik bijt hardop mijn lip.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik ging weer dichter tegen hem aanlopen. Het voelde fijn om met hem te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik lach zachtjes om wat hij tegen Chèlle zegt. 'Als je Gossip Girl kijkt moet je nog een beetje intelligent zijn anders snap je er niks meer van wie het nou met wie doet, en wie er nou van wie houdt,' grinnik ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered