• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -(Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine


    MEISJES ZITTEN VOL.
    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:-Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Tolkien en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cole
    'Oke.' zei ik zacht en ging weer tegen de boom aan staan. Mijn ogen volgen Jhon en ik moet moeite doen om hem niet te helpen. Ik strijk mijn haar dat tot op mijn schouders valt naar achter en doe mijn andere hand in mijn broekzak. Mijn ogen volgen nog steeds de weerwolf Jhon. Je kan het. Gewoon rustig blijven en wees jezelf, Jhon. stuur ik naar zijn hoofd, zodat alleen hij het in zijn hoofd hoort.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Wil je het zelf eens proberen dan? Praten we dan verder denk ik en ik weet zeker dat hij het hoort, ik weet mezelf weer rechtop te krijgen en loop voorzichig een rondje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cole Highway
    Ja. zeg ik kalm.
    Maar kan je misschien ook eens iets aardig opvatten?
    Meteen heb ik spijt van die gedachten naar hem, hij is een weerwolf, als jij er een was dan was je ook geirriteerd geweest. denk ik bij mezelf, zodat Jhon het niet hoort.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Farelea

    Eenmaal weer aangekomen bij het water duik ik in het water. Ik zwem naar een ondiep gedeelte en ga met mijn rug tegen een steen zitten. Ik dacht na, ik had het meisje nooit aan moeten vallen. Dan had ik Avan nooit kwijtgeraakt.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jhon

    Waarschijnlijk niet, probeer jij maar eens op 4 poten te blijven staan denk ik sarcastisch terwijl ik Wat sneller probeer te lopen, en verder weg van het meisje en Cole.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nicole Blacky Allman
    Ik ren richting het water. Mijn ogen zien meteen dat er iemand zit. Ik richt mijn boog, en schiet, zodat degene zelf niet wordt geraakt, maar wel dat de pijl muurvast in de steen zit. 'Hoi Farelea.' zeg ik zacht. Misschien wilde ze me wel helemaal niet zien, dat kon, wie wil er nou gezelschap van een 9 jarig kindje?


    Cole Highway
    Jij kunt het wel. zeg ik kortaf. Ik hoop voor hem dat het lukt. ik bekijk hem nog steeds

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Farelea

    "Hoi Farelea." Zegt een kinderstem achter me, Nicole. "Hee Nicole.." Zeg ik zacht als ik me omdraai. Ik was het schieten van Nicole gewend dus ik schrok er niet echt meer van. Ik trok de pijl uit de steen en gaf hem aan haar. "Wat is er?" Vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:37 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nicole Blackie Allman
    'Ik ben bang voor de nieuwe mensen.' zeg ik verlegen. Ik wilde niet laten zien dat ik ergens bang voor was. Ik loop met mijn opgestroopte broek het ondiepe water in, tot ik bij de steen ben en hem kan vasthouden. Ik vind de staart van Farelea zo mooi dat ik er automatisch weer naar kijk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Als ik het lopen onder de knie kon krijgen kon ik ook bij hun weg, en als ik mezelf dan niet meer in de hand had kon ik mezelf bijten ofzo, ik liep naar de bomen en viel toen weer, oke poging mislukt..


    Don't be like the rest of them, darling

    Cole Highway
    ik hield de boom stevig vast anders zou ik Jhon zijn gaan helpen. Moest iik hier blijven of weg lopen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Farelea

    "Ik ben bang voor de nieuwe mensen." Zegt Nicole verlegen. Ik schud lachend mijn hoofd. "Ze moeten bang voor ons zijn.." Zeg ik met een grijns. Ik ben goed in het omslaan van mijn emoties. Nicole hoefde niet te weten dat Avan me net een soort van gedumpt had. Nicole kijkt even naar mijn staart, ik glimlach. "Vind je hem zo mooi?" Vraag ik grinnikt terwijl ik wat rechterop ga zitten.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nicole
    Ik knik vrolijk en heftig van ja. 'Hij glimt.' grijns ik. 'Maar toch het was altijd zo rustig...' Ik leg mijn hoofd in het water zodat mijn gezicht ngo droog blijft maar mijn haar wel in het water is. Ik beweeg wat heen en weer met mijn hoofd. 'Wat was je aan het doen? zal ik anders weer gaan?' vraag ik aan haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Ik spitste mijn oren omdat ik iemand horen praten, Farelea en Nicole zo te horen maar ze waren een heel stuk verderweg, waarschijnlijk kon ik nu ik een voledige weerwolf was nog meer horen en negeerde het geluid weer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Farelea

    "Maar toch het was altijd zo rustig..." Zegt ze zacht. Ik knik en mompel een ja. "Wat was je aan het doen? zal ik anders weer gaan?" vraagt ze aan mij. Ik schud heftig van nee. "Ik was niks aan het doen, ik vind het wel gezellig." Glimlach ik. "Moet jij niet slapen?" Zeg ik zachtjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nicole
    'Ik bepaal zelf wanneer ik ga slapen, er is toch niemand die op me let. Dus nee.' grijns ik en haal mijn hoofd weer uit het water. Ik wijs op de zelfgemaakte polswarmers om mijn handen. [zo'n soort alleen dan v. pantystof]. 'Zal ik er ook voor jou maken? Ik heb nog stof over. Maar ik kan ook een haarband voor je maken.' ik wil graag dingen voor mensen maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel