• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -(Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine


    MEISJES ZITTEN VOL.
    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:-Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Tolkien en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [mijn topics]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mijn topics]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Aboheid)


    help

    Tolkien schreef:
    (Aboheid)


    { Jij moet trouwens nog steeds reageren op Farelea. Ze hadden ruzie,, you remember? & Deze rpgmoet weer even leven }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    { Jij moet trouwens nog steeds reageren op Farelea. Ze hadden ruzie,, you remember? & Deze rpgmoet weer even leven }

    (Sowwy! Wat zei ze? XD)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)
    (Sowwy! Wat zei ze? XD)


    { Iets van wat maakt het allemaal nog uit en rot toch op. Is al een tijdje terug en ben te lui om het op te zoeken. Kom maar gewoon achter haar aan ofzo. Ze zit nu bij het meer met de waterval dan. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avan
    "Best, maak maar een drama wegloopje", mompel ik boos. Ik loop richting de fontein in het midden van het plein en staar naar het vervuilde water.

    Danny
    Ik zie de jongen naar de fontein lopen en loop zelf terug naar het studentenhuis. Ik voel me een beetje schuldig, misschien had ik dat meisje niet zo mogen uitdagen. Ik loop haar achterna het bos in. Ik zie haar niet meteen, maar loop rondkijkend wat verder.


    help

    Farelea

    Eenmaal aangekomen bij het water laat ik me op een van de rotsen zakken. Mijn staart in het water. Tranen glimmen in het maanlicht op mijn wangen. Mijn schouders schokte. Hij was een van de weinige mensen die ik mocht, waar ik van hield. En nu heb ik het voor mezelf verpest..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Danny
    Ik kom uit bij de zee en zie het meisje zitten. Ze is een zeemeermin. Geschrokken hap ik naar adem en loop terug het bos in. Die mensen zijn niet normaal... Ik zit een beetje beverig neer op een steen.


    help

    [sorry i am late i know :(]

    Cole
    'Jhon, je weet ik ben al eerder bij je gebleven. Ik leef nog steeds...' Ik zie dat hij nog heel even heeft. 'Ik zorg dat je niet anderen aanvalt. Val mij maar aan zo veel je wilt.' ik neem wel een beetje afstand. Ik kijk naar het meisje. 'Je weet zeker dat je blijft?' Nouja, ze moest het zelf maar weten. 'Ga vooral niet hysterisch gillen. Blijf rustig maar volgens mij kan je dat wel.' vervolg ik. Ik bekijk Jhon en probeer om niet mijn ogen dicht te knijpen, zo pijnlijk ziet het er uit...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Farelea

    Ik draai me geschrokken om als ik geritsel achter me hoor. "Rot op Avan!" Schreeuw ik. Ik kruip van de steen af waardoor ik weer transformeer en loop naar het geluid toe. "Kom maar tevoorschijn hoor.." Mompelde ik zachtjes. "Ik weet toch wel dat je er bent!"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Danny
    "Rot op, Avan!", schreeuwt het meisje. Ik sta geschrokken weer op en loop een beetje verder, om dan weer op een andere steen te gaan zitten.


    help

    Farelea

    Ik sprint verder. Ook als mens had ik een beter zicht en hoor vermogen. En ik was ook sneller dan de gemiddelde mens. "Kom dan?" Schreeuw ik tegen de bomen. Was het Avan wel?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Danny
    Ik besef dar het misschien niet zo'n heel goed idee was geweest om het meisje te volgen en loop het bos weer uit, richting het plein, waar de jongen, waarvan ik aanneem dat hij Avan heet, nog steeds bij de fontein neerzit.


    help

    Farelea

    Als er nog steeds geen reactie is zak ik neer op de grond. Ik trek mijn knieën op en neurie zachtjes een deuntje, iets wat mijn moeder zong toen ik nog klein was. "Avan.." Piepte ik zachtjes. Mijn hart voelde gebroken, in duizenden stukjes. Nooit meer zal ik hem terugkrijgen, nooit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.