• 'Catshuisoverleg is mislukt'
    Toegevoegd: zaterdag 21 apr 2012, 13:56
    Update: zaterdag 21 apr 2012, 14:53

    Geert Wilders is vertrokken bij het Catshuis. Even voor 14.30 uur reed de auto met de PVV-leider weg. Wat de reden voor zijn vertrek is, is nog niet bekend.
          De onderhandelaars van CDA, VVD en PVV vergaderden vandaag voor het eerst in het weekend. Om 13.00 uur kwamen de drie bij elkaar.
          Op tafel lagen de doorrekeningen die het Centraal Planbureau van de bezuinigingsplannen heeft gemaakt.

    Zijdelings
    Het kabinet moet maximaal 16 miljard bezuinigen om het begrotingstekort terug te dringen tot 3 procent. Dat is de norm die in Europa is afgesproken. De drie partijen begonnen de gesprekken zeven weken geleden.
          De SGP is zijdelings bij de onderhandelingen betrokken. De christelijke partij heeft twee zetels in de Tweede Kamer en is mogelijk nodig om de kabinetsplannen aan een kamermeerderheid te helpen.
          SGP-leider Van der Staaij is de afgelopen weken zeker twee keer door premier Rutte bijgepraat.
    bron


    Jemig, zelfs de Belgen doen het beter. Ik vind echt dat ze wat aan het aanmodderen zijn in Den Haag.
    En dan zeg ik niet dat ik het zelf beter had gekund, maar dit is toch echt onzin. Ik hoop dat de CDA en de VVD wel door gaan met de onderhandelingen en evt met andere partijen, ZONDER PVV want die is nergens goed voor. (Nee, nergens inderdaad. Het limburgse parlement is gevallen door de PVV. Voor de eerste keer in de geschiedenis, goed gedaan PVV.)

    Wat vinden jullie hiervan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Joh, ik snap Wilders sowieso niet. Als we moeten bezuinigen dan moeten we bezuinkten, klaar, hij krijgt zijn mening echt niet doorgevoerd als hij er zomaar vandoor gaat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Onze arme economie =[.

    Maar voor de rest vind ik het niet zo erg.


    I am an idiot, I move.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:



    *O* *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Live verslag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap al die haat tegen de PVV niet. De rest van de regering doet het weinig beter.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik snap al die haat tegen de PVV niet. De rest van de regering doet het weinig beter.

    Klopt. Maar zij doen geen vreemde dingen omtrent de islam.


    I am an idiot, I move.

    Cloelia schreef:
    Ik snap al die haat tegen de PVV niet. De rest van de regering doet het weinig beter.


    Ik heb ook niets specifiek tegen de PVV. Maar gewoon met wat er is gebeurd omtrent het bezoek van de Turkse president en het vallen van het Limburgse parlement doet 't hem. Ik ben sowieso al geen fan van de politiek die er nu is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    O, wee als ze opnieuw verkiezingen gaan doen. Dan word ik pas echt kwaad op de regering want ik word dit jaar 18 en anders moet ik misschien wel vier jaar wachten voordat ik eindelijk kan stemmen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    O, wee als ze opnieuw verkiezingen gaan doen. Dan word ik pas echt kwaad op de regering want ik word dit jaar 18 en anders moet ik misschien wel vier jaar wachten voordat ik eindelijk kan stemmen.


    Er zit er wel aan te komen. Don't worry, bijna geen een regering houd het 4 jaar vol. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat een feest zeg. :')
    Sommige mensen doen echt te moeilijk over de economie, terwijl er hele simpele oplossingen zijn.
    Zucht. Onze economie in de handen van mannen leggen is sowieso verkeerd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ergens snap ik de ophef rond Wilders wel. Hoewel ik niet snap dat de rest van de regering zoveel beter verdedigd wordt. Heel veel mensen mogen het allicht niet met hem eens zijn en dat is hun goed recht, maar Wilder is wel eerlijk. Hoe hij het ook brengt, hij is wel eerlijk in wat hij zou willen zien of bereiken. Heel veel politici die je verder ziet durven dat niet en draaien een stuk harder er omheen. Verder zijn we hoe dan ook verneukt. Met of zonder mensen als hem.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 16:33 ]


    Til hug og blod.

    Ben bijna 18, dus waarschijnlijk mag ik of net wel stemmen, of nét niet.


    SLOAN.

    Barnabas schreef:
    Wat een feest zeg. :')
    Sommige mensen doen echt te moeilijk over de economie, terwijl er hele simpele oplossingen zijn.
    Zucht. Onze economie in de handen van mannen leggen is sowieso verkeerd.


    Eigenlijk ben ik het wel met je eens, vrouwen kijken het meer van verschillende kanten aan dan mannen.


    SLOAN.

    'zelfs de Belgen doen het beter'
    Dat heb ik nog nooit gehoord :'D (ben zelf Belg)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.