• Jaaaa, ik kom er net achter dat mijn konijn vandaag jarig is!
    En ik heb helemaal niets voor hem gekocht. O.o (Dat deed ik wel voorgaande jaren, iets lekkers of zo. Lol.)
    Hij wordt btw acht jaartjes. (bloos)
    Zie hier, mijn grote vriend:

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Wat een schatje!

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Spotvogel schreef:
    Wat een schatje!

Dank je, hij is echt mijn beste vriend geworden. Ik heb hem al vanaf toen ik acht was. (: *zucht*

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ahww wat een schatje

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

[ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:12 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ahhh, wa'n cutie! (Als Annelies, Meike of Veerle hier iets ook maar durven te zeggen, kom ik vanavond niet meer :Y))

Deep inside, I've never felt alive

Gefeliciteerd met je konijn!
    Ik heb al een heel oud dwergkonijntje en hij wordt in oktober twaalf jaar. (bloos)

"Well, well. Look who we've got here!"

sooo cute (H)

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

Haha, schattig (: Hoe heet hij?

Home is now behind you. The world is ahead!

Sid schreef:
    Haha, schattig (: Hoe heet hij?

Snuffie. Haha.

Gefeliciteerd. ^^

Bad decisions make good stories.

Biologist schreef:
    (...)

Snuffie. Haha.

Leuke naam (:

Home is now behind you. The world is ahead!

Het lijkt net of hij maar één oor heeft:W

Proficiat trouwens*O*

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Gelukkige verjaardag snuffie, may the carrots be with you!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Leannan schreef:
    Het lijkt net of hij maar één oor heeft:W

Proficiat trouwens*O*

Ja, zijn ene oor ligt altijd plat en de andere staat altijd recht op. Zo grappig.
    & dank je.

Ahhhhw, wat een cutie, hihi. Gefeliciteeerd!

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.