• I love you all with my whole heart and I'll never stop with that. <3

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 22:09 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nutellaria schreef:
    (...)geen idee, bij enschede/deventer/hengelo ofzo in de buurt


    Haha, awwh. ;c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Oei, wat is er?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Don't you dare to die Marrit, want wij houden van je.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    Don't you dare to die Marrit, want wij houden van je.
    Sorry. Ik hou ook van jullie <3.
    Het is gewoon, ik weet niet. De afgelopen maanden ben ik telkens verder weggezakt en ik zit nu dagen als een dode voor me uit te staren, te huilen, weet ik veel. Ik wil niet meer.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)Sorry. Ik hou ook van jullie <3.
    Het is gewoon, ik weet niet. De afgelopen maanden ben ik telkens verder weggezakt en ik zit nu dagen als een dode voor me uit te staren, te huilen, weet ik veel. Ik wil niet meer.


    Je komt er wel uit, dat weet ik zeker. Als school voorbij is, is het weer zomer en dan heb je tenminste geen school stress meer, maar dan heb je ons nog en dan gaan we jou blij maken. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    (...)

    Je komt er wel uit, dat weet ik zeker. Als school voorbij is, is het weer zomer en dan heb je tenminste geen school stress meer, maar dan heb je ons nog en dan gaan we jou blij maken. c:
    c: <33333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)Sorry. Ik hou ook van jullie <3.
    Het is gewoon, ik weet niet. De afgelopen maanden ben ik telkens verder weggezakt en ik zit nu dagen als een dode voor me uit te staren, te huilen, weet ik veel. Ik wil niet meer.


    En is er iets gebeurd ofzo waardoor je je zo voelt? Want weet je het zijn de dipjes die je later sterker zullen maken hoor. Wat er ook is je komt er uit, je zelf wat aan doen is niet de oplossing. Weet dat we er altijd voor je zijn <3


    i'm broken, do you hear me.

    Nutellaria schreef:
    (...)c: <33333


    <333333
    Vooral in Augustus, dan ga ik los. ;DD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    foreverPayne schreef:
    (...)

    En is er iets gebeurd ofzo waardoor je je zo voelt? Want weet je het zijn de dipjes die je later sterker zullen maken hoor. Wat er ook is je komt er uit, je zelf wat aan doen is niet de oplossing. Weet dat we er altijd voor je zijn <3
    Nou ja... Ik ben nogal zwaar verlegen/onzeker wat het ook maar is, en mijn vader en moeder benadrukken dat altijd nog erger en mn broertje ook. En tja, ik weet niet.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    xStonem schreef:
    (...)

    <333333
    Vooral in Augustus, dan ga ik los. ;DD
    yess ;DDDD


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Trouwens, zal dit mij staan?

    Als ik mn haar zo zou doen?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    Trouwens, zal dit mij staan?

    Als ik mn haar zo zou doen?


    Ik denk 't wel.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nutellaria schreef:
    (...)Nou ja... Ik ben nogal zwaar verlegen/onzeker wat het ook maar is, en mijn vader en moeder benadrukken dat altijd nog erger en mn broertje ook. En tja, ik weet niet.


    Maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je gewoon jezelf moet zijn, probeer je vna niets of niemand wat aan te trekken (ja dat is makkelijk gezegd) maar als je nog eensdiep zit, weet dat je het altijd tegen ons kwijt kunt. Er voelen zich er veel zoals jij je voelt, je bent zeker niet alleen. We houden van je en luisteren met alleplezier naar je, nu en altijd. Niets zal dat veranderen !

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je gewoon jezelf moet zijn, probeer je vna niets of niemand wat aan te trekken (ja dat is makkelijk gezegd) maar als je nog eensdiep zit, weet dat je het altijd tegen ons kwijt kunt. Er voelen zich er veel zoals jij je voelt, je bent zeker niet alleen. We houden van je en luisteren met alleplezier naar je, nu en altijd. Niets zal dat veranderen !
    I love you Chels <3333333.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)I love you Chels <3333333.


    Mhihi I love you too Marrit & weet dat mijn twitter, msn of weet ik veel altijd voor je open staat. Krob je gevoelens en die dingen niet op (;


    i'm broken, do you hear me.