• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Me XD Omdat haar ouders er nooit zijn?]


    El Diablo.

    [is het ook met slapen? :o want dan pas ik mijn stukje even aan..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik moet gaan D: Tot morgen dan maar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jermaine Jean Adams

    "Chayenne!" Riep ik terwijl ik naar haar toe rende. Ik gaf haar een knuffel. "Zo lang niet gezien!" Zei ik quasi hysterisch. Oke, afgelopen zaterdag nog. Toen we gingen shoppen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    annemellark schreef:
    [is het ook met slapen? :o want dan pas ik mijn stukje even aan..]

    Ja, als je er woont, is het ook met slapen. :'D

    @Nemhain: Tot morgen & slaapze! xoxo


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [iemand die Leya tegen wil komen (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    { Ik laat Jermaine ook wel op school slapen, Chayenne, you want with Jermaine op een kamer? En in het weekend laat ik hem gwn naar huis dan. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [duss, iemand interesse in een kamer delen met Hailey? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael Elyon
    Het lokaal was leeg. Met een grijns zette ik mijn Rent CD op. mijn stem was goed genoeg opgewarmd, dus waarom niet? Een beetje Broadway op de vroege morgen. ik gooide de muziek open en greep de microfoon.
    'Your eyes, as we said our goodbye.s Can't get them out of my mind. And I find I can't hide from, Your Eyes... The Ones That Took Me By Surprise. The Night You Came Into My Life . Where There's Moonlight ? I See Your Eyes,' Begon ik zachtjes. Ik betrad de kleine verhoging voor in de klas, mijn ogen gesloten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Deze hele RPG is een excuus zodat ik me in Broadway muziek kan verdiepen. The song amen sings]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'Ik jouw ook niet' zei ik quasi hysterisch. 'Oh my, is dat een nieuw shirt Prachtig!' grijns ik. Ik wist het, dat hadden we samen geshopt. Ik liet mijn Blackberry in het borstzakje van mijn leren jasje glijden. Wat trouwens ook nieuw was.


    El Diablo.

    Space schreef:
    { Ik laat Jermaine ook wel op school slapen, Chayenne, you want with Jermaine op een kamer? En in het weekend laat ik hem gwn naar huis dan. }


    Yeah buddy!! :3


    El Diablo.

    Escritura schreef:
    [Deze hele RPG is een excuus zodat ik me in Broadway muziek kan verdiepen. The song amen sings]

    [Care to meet Nana, Lizz? ^^ Ze was nml net op weg naar dat lokaal. :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Care to meet Nana, Lizz? ^^ Ze was nml net op weg naar dat lokaal. :3]


    [ Come at me, love! :'D Sure ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jermaine

    "Ja, hij is zo gaaf hé!" Zei ik opgewonden. Ik open mijn kluisje, die naast die van Chayenne zat. We deelden bijna alles, onze kamer, hobby's, kluisje. Ik haal de grote make-up koffer eruit en pak de theorie boeken er ook uit. Ik sluit mijn kluisje weer. "Echt super gaaf onze nieuwe opdracht, iets met dierenprint." Zei ik enthousiast. "Ik zat te denken aan een soort van panter, maar vind je dat niet te trashy?" Ik stopte even en ging weer verder. "Misschien is zebra print beter.." Mompel ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.