• Nou ik vind dus een jongen heel leuk , maar we praten altijd/vaak op msn en nu willen we dus afspreken.Ja we kennen elkaar al 2 jaar van school , en natuurlijk praten we wel op school enzo maar we zijn nooit echt 'alleen' geweest. En daarom willen we afspreken.

    Wat kunnen we doen & waar ?
    En wat was jullie eerste afspraakje met een jongen?

    Sorry voor verneukte nederlands n.n

    Hmmmm, een leuk eerste afspraakje zou zijn om gewoon ergens wat te gaan drinken. Gewoon samen even chill naar de MacDonalds ofzo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mijn eerste afspraakje was naar de cinema (:
    mij lijkt gezellig samen iets gaan drinken op een niet te drukke plaats wel leuk voor een eerste date (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn eerste afspraakje was met een jongen wat gaan drinken in de stad 's avonds, wat uiteindelijk eindigde in zoenen op een bankje midden in de stad :W Maar ja, daar ging al wat aan vooraf.
    En een andere jongen ging mij leren gamen, dat was ook erg leuk (:
    Misschien is samen wat gaan drinken leuk? Of naar het zwembad gaan of zo, of gewoon de stad in.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vraag me niet hoe het komt, maar ik beland altijd in bed bij de mensen met wie ik afspreek. (niet dat er wat gebeurt dan, maar dan is het zo gezellig dat het uiteindelijk te laat is om nog naar huis te gaan.^^)
    Ga ergens gewoon gezellig wat drinken?


    Bad decisions make good stories.

    Midgetgolfen (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je kunt gaan bowlen, naar de bioscoop, wat gaan drinken, uit eten, samen koken, als het mooi weer is picknicken :P

    Ik ging met mijn vriendje op eerste date bootjes kijken. De zon scheen en we hadden echt een heel eind gewandeld en toen gingen we samen aan het meer, op het bankje, bootjes kijken. Was echt heel gezellig en romantisch. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    McDonalds of course :3


    26 - 02 - '16