• Heyhallogoedendag. (:
    Ik zoek idd 1D stories, ik ben alleen vrij kieskeurig. Ik lees tot nu toe volgens mij alleen van Ingenue haar 1D stories. Ik sta open voor nieuwe, het liefste met weinig hoofdstukken of geen, zodat ik vanaf het begin mee lees, ik hou niet van bijlezen. :/
    - Goed Nederlands;
    - Liefst niet geheel Engelstalig, mag wel als praten;
    - Geen smileys, tenzij de siuatie erom vraagt. (dus bijv. in brieven, sms enz.);
    - Leestekens, hoofdletters enz.

    Wil je ook bij mijn story kijken? :')


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.


    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 23:01 ]

    Check de top stories.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mr. Bright Eyes



    Hey Mr. Bright Eyes
    Where you been all of my life?
    I've been daydreaming 'bout you
    I cannot deny what feels so true


    Soundtrack
    Featuring One Direction
    A Boulevard Production
    Starts 14/04






    En ik heb ook nog een andere One Direction story die bijna afgelopen is, nl. Serendipity (:


    Live life limitless.

    Closer schreef:
    Check de top stories.


    Die hebben meestal veel hoofdstukken, ben niet zo'n bijlezer. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Look After You (:


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    I can't make you love me * One Direction


    Because I can't make you love me, if you don't.
    You can't make your heart feel something it won't.
    Here in the dark, in these final hours.
    I will lay down my heart and I'll feel the power
    But you won't. No, you won't.
    Because I can't make you love me, if you don't.


    _____________________




          ‘Ik zal je vertellen over je nieuwe opdracht,’ ze gooide de deur van haar kantoortje open en ik ging op een stoel tegenover haar bureau zitten. Mijn tasje hing ik om de leuning en ik leunde wat naar achter.
          ‘Leuke tas,’ complimenteerde ze me. Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken en keek haar dankbaar aan.
          ‘Dus, vertel,’ mompelde ik op een vragende toon. Jenny haalde een map uit haar ladekast en toverde er een blaadje uit te voorschijn.
          ‘Hierop staan alle details. Het gaat om een videoclip,’ haar lichtblonde haar viel slapjes langs haar hoofd, toen ze zich over het blaadje boog.
          ‘Een videoclip?’ verbaasd keek ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 16:23 ]


    LEGGO!

    This is War!|One Direction


    The truth may be orange!

    Plaatje is aanklikbaar
    Hij heeft nu 6 hoofdstukjes en ze zijn niet zo lang c:



    'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Of course, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'


    || Start: 10 April 2012
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.
    || Cover made by: Rooba





    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb een nieuw verhaal,
    Stay strong - Larry Stylinson.

    http://www.quizlet.nl/chapters/749762/epilogue/


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    http://www.quizlet.nl/stories/83052/love-will-lighten-the-dark--one-direction/

    Hij is pas vandaag begonnen
    xx


    Imperfectly perfect

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:19 ]

    Drunken carrots • One Direction

    De brievenbus • Louis Tomlinson


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kijk op mijn profiel, daar staat een story met One Direction..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    If you play with my feelings, I play with your food - Niall James Horan
    Misschien is deez wat voor je :$
    heeft 27 hstjes, is dat te veel?

    Ik heb er zelf geen, maar wel een paar aanraders:

    Die van Smashing is dus al genoemd, die is super.
    Verder zou ik die van Istina aanraden, maar die heeft nu een schrijfpauze.
    Melian's verhaal Getting rid of Niall Horan ook echt awesome (krul)

    EDIT: ik zie nu pas dat je maar om een paar hoofdstukjes vraagt, behalve Smashing hebben ze al wel meer hoofdstukjes maar het is zeker het bekijken waard [aa].

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:26 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.