• Heyhallogoedendag. (:
    Ik zoek idd 1D stories, ik ben alleen vrij kieskeurig. Ik lees tot nu toe volgens mij alleen van Ingenue haar 1D stories. Ik sta open voor nieuwe, het liefste met weinig hoofdstukken of geen, zodat ik vanaf het begin mee lees, ik hou niet van bijlezen. :/
    - Goed Nederlands;
    - Liefst niet geheel Engelstalig, mag wel als praten;
    - Geen smileys, tenzij de siuatie erom vraagt. (dus bijv. in brieven, sms enz.);
    - Leestekens, hoofdletters enz.

    Wil je ook bij mijn story kijken? :')


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.


    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij is ons verhaal dan bijna perfect...
    We zijn net begonnen, we zijn super enthousiast, gesproken in het Engels, geschreven in het Nederlands. Onze ideeën zijn superleuk en posten iedere dag wel een stukje. Wij hebben er super veel lol in en we hopen dat je het een leuke story vind !!

    http://www.quizlet.nl/stories/82859/the-last-song--one-direction/


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Forgotten memories// one direction

    Heeft 14 hoofdstukken
    xx

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:58 ]


    Always look on the bright side of life.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    I call you my love.
    I call you my baby.
    I call you the best,
    that I ever had.

    Even troubles can't change,
    my feelings for you.

    I just want to say these seven words,
    I will love you, forever and always.

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    Misschien iets voor jou? (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    Hi, I just met you
    And this is crazy
    But here's my number
    So call me maybe.


    •One Direction bestaat nog niet.
    •April 2O12
    Soundtrack
    •Zayn Malik & Liam Payne






    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Daddy's little girl - Liam Payne.



    Liam Payne, bekend van One Direction, zijn leven veranderd totaal als zijn vriendin zwanger is, en bevalt van een prachtige dochter met blond haar, en chocolade bruine ogen. Liam leek gelukkig te zijn, tot dat zijn vriendin overlijd na de bevalling, en Liam alleen opgescheept zit met het kleine meisje. Tenminste, dat dacht hij, want sinds die tragische dag belt Liam's beste vriendin van vroeger op nadat ze het tragische nieuws had gelezen, om hem te helpen.

    Brothers until we die - Harry Styles & Louis Tomlinson
    Geen Bromance.



    "Harry, you can't die. You can't die. You know why? 'Cause you're gonna be a father. You're gonna be a daddy. I wasn't supposed to tell you. You're gonna be a father."
    "No, you are, Louis."
    "We are brothers until we die, Harry. You can't die, you can't do this to her."
    "She loves you Louis, and you love her, let me go okay?"
    "She loves you too."
    "Take care of her. Promise me you take care of her?"
    "I promise."

    Fake Engagement - Louis Tomlinson



    Cassie Feline Hastings is een top model uit Engeland, ze heeft alles wat haar hartje begeert, een groot huis, een zwembad, haar twee lieve chihuahua's en natuurlijk veel geld.
    Cassie trekt zich niks aan van de hoge rekeningen die iedere keer bij haar in de brievenbus belanden, en gaat zo maar door met shoppen en beauty behandelingen.
    Er komt toch dat een dag dat er een punt achter word gezet, een boete van 250.000 pond, en haar huis wordt leeggehaald.
    Als ze dan op het modellen bureau aan komt ziet ze de britse groep One Direction een shoot doen, en valt Louis Tomlinson meteen op.

    Aangezien Louis zich een beetje afgezonderd voelt, en hij uit de groep kan vallen, red Cassie hem net op tijd, door te vertellen dat ze verloofd zijn, en ze dat gaan vieren in Cassie's zomerhuisje in Italië.
    Louis besluit om zijn rol mee te spelen, en gaat samen met de jongens van One Direction en Cassie mee naar Italië. Zo red Cassie Louis carrière, en Louis de hare.

    Maar wat als het helemaal niet klikt tussen Cassie en Louis? En ze toch een kamer moeten delen, en zich voor moeten doen als een verliefd stel als Harry, Niall, Liam en Zayn erbij zijn?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Perfect Two || Niam
    http://www.quizlet.nl/stories/70631/perfect-two--niam/

    Ik weet niet of je dit veel te lang vind? (:

    Dit is de proloog:

    “Vandaag ga jij het verwerken. Ik laat je nu alleen. Je mag huilen, gillen, schreeuwen en krijsen, niemand die er last van heeft. En als ik terug ben heb je er vrede mee.” Haar warme handen gaven mij een zacht zetje richting de keuken terwijl ze deze woorden uitsprak. Langzaam schoof ik de stoel naar achter en nam ik plaats aan de keukentafel. Mijn ogen kneep ik stug dicht terwijl ik mijn hand over de tafel vol herinneringen liet zweven. Nadat er een voor mijn gevoel een eeuwigheid was verstreken liet ik mijn hand neerkomen op iets wat aanvoelde als een fotoboek. Ik klampte het vast tussen mijn vingers en opende mijn ogen. Voor heel even zag ik alleen maar een zwarte waas, maar dat gevoel verdween al gauw. Met een brok in mijn keel las ik de datum die op de voorkant stond: ’11-02-10’. Hoewel ik nog maar een kleuter was stond deze datum in mijn geheugen gegrift.

    You steal my heart ~ One Direction

    Nieuwe story, gaat dadelijk beginnen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    On my way. ~ Justin Bieber & Harry Styles.


    ''They once were best friends, but then one of them became a famous singer.''


    - Harry Styles is beroemd -maar niet met 1D-
    - ft. Justin Bieber & Harry Styles
    - SWAGMALIK & BIEBERSSTYLE
    - pas 3 hoofdstukken.


    Don't dream your life, live your dream.'

    Ik ben nog niet zo heel lang actief, dus hij heeft alleen nog maar de Proloog..
    Maar ik kijk wel of dit een succes wordt :)

    http://www.quizlet.nl/stories/83707/dancing-beauty--harry-styles/

    Edit: Hoofdstuk 1 is nu ook online!

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 7:59 ]


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.

    Mijn nieuwe story

    Dit is mischien iets voor jou! Ik wil (als jij wilt) een one shot voor je maken!!

    xxx


    He like girls how eat carrots!

    Ik ben net een nieuwe story begonnen.

    Silver Rain - One Direction

    Hoop dat je hier wat mee kan. Ben wel van plan om er veel aan te gaan schrijven.


    Every second is highlight,

    Neem eens een kijkje bij mijn verhaal , ben er net mee begonnen ,het is een fanfiction maar toch wel realistisch je kan je zelf in de personage vinden

    I love you - zayn malik [16+]

    Xxxx

    Neem eens een kijkje bij de mijne , ben pas begonnen dus nog maar 5 hoofdstukjes maar ik plaats er zoveel mogelijk op per dag als het me lukt . Het is een fanfiction maar toch wil realiteit erin je kan je zelf in de personage vinden

    I love you - zayn malik [16+]

    Enjoy xxxx

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    Maybe something? (A)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    http://www.quizlet.nl/stories/82918/how-life-can-change--niall-horan/

    A change in time, a change in place
    A change of jobs, a change of pace
    change your style or change your friends
    change your path and change the end


    It's a shot in the dark, but I'll make it!