naam: haha ik ben graag anoniem op quizlet, omdat ik niet wil dat mensen die ik ken mijn profiel vinden..
Maar als ik mee mag schrijven, zal ik meer informatie in een privebericht sturen haha.
leeftijd: 16,5
stukje ZELF geschreven tekst:
"Kom op Noah, het was maar één keer," boos kijk ik hem aan. Hij zwaait gefrustreerd met zijn handen in de lucht en slaakt dan een die zucht. "Waarom moet je zo moeilijk doen?" Demonstratief zet ik mijn handen zij. "Pardon?" Mijn mond valt open van verbazing. "Jason, je hebt me godverdomme bedrogen. En dan kom je aan met een of ander rot excuus?" - 'het was maar één keer' doe ik zijn stem na. "Ja dus één keer te veel. Lul die je bent." Ik draai me woedend om en gris de zilveren sleutels van het eikenhoute tafelblad. "Noah," probeer hij weer. Bruut kap ik hem af, "Het is uit Jason. Rot op."
Met een klap gooi ik de deur achter me dicht en stap ik op mijn felblauwe omafiets. Fucking idioot dat hij is.
Naar bed gaan, met de grootste slet van dit dorp, op mijn 17e verjaardag. Mijn fucking 17e verjaardag.
Ik pak de witte iPhone uit mijn zak en bel Kyle, mijn beste vriend.
"Hee Noah, hoe is het?" Zijn vrolijke stem galmt in mijn oor.
"Je had gelijk. Je had gelijk over Jason." fluister ik. De tranen prikken achter mijn ogen, en voor ik het weet stromen er dikke, zoute tranen over mijn wangen. Zwarte vlekken vormen zich op mijn wang. "Kut mascara," mompel ik. "Kut Jason. Kut verjaardag. Kut leven!" Mijn stem verhefd zich en slaat over door mijn laatste woorden, "Kut ik."
Haha, ik heb dit even snel binnen 5-10 minuten getypt, omdat ik zo weg moet.
Maarja, hopelijk vind je het wat. X