• Ja van natuurkunde argh.
    WIj hebben een verveelende klas maar hij weet wie die rotmensjes zijn.
    We zitten met 8 meiden ofzo en zijn 'braaf' .
    Nu waren de jongens zo irri dat we met z'n alle mochten nablijven.
    Fck anderhalve uur wou hij. Dit is mijn enigste dag dat ik vroeg ( half 3) uit ben en hij heeft het weer verpest. Een paar gingen bij het nablijven helemaal vaag doen en gingen via het raam weg enz. Dus uiteindelijk kwart over 3 vooruit jullie mogen gaan blablabla. Ik was dus echt over de zeik. Het is dat ie per 1 mei weg gaat. Maar dan bouw ik een feestje. Waarom liet hij niet die irritante zitten hij wist wie dat waren.

    Hebben jullie ook zulke docenten?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn lerares Nederlands van vorig jaar deed dat. Maar sinds ik niets misdaan had, ben ik gewoon opgestaan en voort gegaan, ik ga serieus geen straf voor een ander uitzitten.(cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee zoiets doen ze niet. Als ze iemand laten nablijven dan is dat ook die alleen.
    Hoewel ik wel rotleraren heb.


    Me so good.

    ja, een van mijn vriendinnen was vanmiddag gevallen en kon dus niet meer snel lopen. Dus ik en een andere vriendin zijn bij haar gebleven waardoor we te laat kwamen. Zegt de leraar dat we doodleuk een briefje moeten halen, en dat het niks uitmaakt dat die vriendin gevallen was. En nu mag ik morgen om half acht op school komen terwijl we pas om 9 uur beginnen:@


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ook mijn natuurkunde docent.


    The odds are néver in our favor.

    Peyrac schreef:
    Mijn lerares Nederlands van vorig jaar deed dat. Maar sinds ik niets misdaan had, ben ik gewoon opgestaan en voort gegaan, ik ga serieus geen straf voor een ander uitzitten.(cat)

    zelfde verhaal, alleen dan dit jaar bij frans :)


    I solemny swear I'm up to no good.

    Een keer mijn Engels docente ja. Toen moesten we met z'n allen nablijven. Ik haat het soms echt da andere mensen onze vrije middag verpest.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Neen dat doen ze niet bij ons. Ik heb echt supertoffe leerkrachten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    jup, ook natuurkunde, wat een eikel is die kerel!


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Het is wel eens voorgekomen bij andere klassen bij mij op school, maar gelukkig nog nooit bij mij. Alhoewel ik dan gewoon de klas uit zou lopen, ga inderdaad ook geen straf voor andere uitzitten.


    I don't design clothes. I design dreams

    Bij mij sturen ze gerust iedereen eruit en laten ze die personen melden. Een stuk eerlijker gelukkig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Bij mij sturen ze gerust iedereen eruit en laten ze die personen melden. Een stuk eerlijker gelukkig.
    hij weet gewoon wie het is maar doet er niks aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan