• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dan komt 'ie wel pas morgen. Wil je een hij of een zij?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik speel zelf een zij, dus ik hoop dat je een hij wilt aanmaken. (:

    Volledige naam; Joshua Luca Clark
    Leeftijd; Joshua is negentien jaar.
    Geslacht; Man
    Extra; Joshua al zo’n drie jaar experiment
    Uiterlijk;


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sounds great! Can I join?

    Mombasa schreef:
    (...)


    Oeh, hij is knap. Is hij ook nog een beetje gevaarlijk?

    Password schreef:
    (...)

    Oeh, hij is knap. Is hij ook nog een beetje gevaarlijk?


    Heel gevaarlijk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Heel gevaarlijk :')


    Nog beter. (A)

    @Mombasa; Wil je beginnen? Anders maak ik wel een nieuwe vrouwelijke onderzoekster aan..

    Password schreef:
    (...)

    Nog beter. (A)

    Pas maar op, hahaha. Zeg maar wanneer ik kan inspringen en hoe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Pas maar op, hahaha. Zeg maar wanneer ik kan inspringen en hoe.


    Dat is dus de vraag.. Ik weet niet of Caroline onderzoeker van Matthew blijft.. Anders maak ik wel een nieuwe aan. Ik heb er geen problemen mee. ;D

    Password schreef:
    (...)

    Dat is dus de vraag.. Ik weet niet of Caroline onderzoeker van Matthew blijft.. Anders maak ik wel een nieuwe aan. Ik heb er geen problemen mee. ;D

    Als je er nog een zou willen aanmaken graag want anders heb ik straks niets meer met mijn personage.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Als je er nog een zou willen aanmaken graag want anders heb ik straks niets meer met mijn personage.


    Oh, niet aan gedacht.. Klopt! Ik zal er eentje aanmaken, dan kunnen we gewoon beginnen. (:

    Password schreef:
    (...)

    Oh, niet aan gedacht.. Klopt! Ik zal er eentje aanmaken, dan kunnen we gewoon beginnen. (:

    Yeah! Dank je.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Volledige naam; Fabiënne Noa Hernandez.
    Leeftijd; Negentien.
    Geslacht; Vrouwelijk.
    Extra; Onderzoekster - Vanaf haar zeventiende.
    Uiterlijk;



    [@Mombasa: Goedgekeurd? ;D]

    Jaah :9~ zeker wel! Wil je me er een beetje in leiden?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."