• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    kan ik nog een man reserveren? onderzoeker


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Experiment. Ja, er is bij een andere RPG dezelfde rol so no need to mention that :].
    Naam: Ayaki.
    Leeftijd: Onbekend, maar hij ziet eruit als iemand van 20.
    Geslacht: Man.
    Innerlijk: Ayaki heeft twee kanten die van elkaar verschillen als dag en nacht. Zijn ene kant is zachtaardig, behulpzaam en begripvol, de andere is het kwaad zelf. In de normale omgang met Ayaki valt er weinig van te merken, maar wanneer hij getriggerd wordt, kun je maar beter rennen. Door middel van een spreuk kan hij zijn duistere kant onder controle houden en deze spreuk dient een keer per dag worden uitgesproken. Pas als zijn duistere zelf volledig ontplooid is, kan hij een heel krachtige magie gebruiken: magie des doods. Een blik in zijn ogen en hij laat je gruwelijkste herinneringen of emoties ervaren. Als je langer dan een minuut in zijn greep bent, zul je doodgaan. In dit stadium is hij buitengewoon sterk, in staat om werkelijkheid en illusie te manipuleren en mensen de vreselijkste vorm van pijn te laten ervaren. Ook geeft hij dan niks om mensenlevens, behalve in de zin van ze op de meest gruwelijke manier te doen eindigen.
    Ayaki is op de magie school gekomen om meer over zichzelf te leren en met zijn magie te leren omgaan omdat hij er geen volledige controle over heeft als hij de spreuk niet gebruikt. Het allerliefst zou hij deze kant van zichzelf zien verdwijnen, maar een oude magier zei hem dat het onmogelijk is omdat dit een deel van zichzelf is. Als hij die duivelse kant wil uitbannen, zal hij zichzelf moeten vermoorden. Op deze school zoekt hij naar een gulden middenweg.
    Verleden: Het enige wat hij van zichzelf weet, is dat hij Ayaki heet. En zelfs over zijn naam is hij niet zeker. Zijn vroegste herinneringen bestaan uit louter fragmenten die gemixt zijn met de gruwelijkste moorden. Hij heeft zijn ouders nooit ontmoet, maar is opgegroeid in een bos, waar hij werd verzorgd door wolven. Na een incident waarbij Ayaki onbedoeld de hele wolvenclan uitmoordde, is hij gaan zwerven in het bos, zichzelf zwerend dat hij nooit meer iemand kwaad zou doen. Maandenlang heeft hij geen mens ontmoet. Zijn taalachterstand was enorm. Tot hij op een dag een oude man ontmoette, die hem vertelde over zijn magie. Hij was de enige die zijn magie met een krachtige spreuk onder controle weet te houden. Door hem is de jongen 'Ayaki' genoemd, Japans voor 'vreemd persoon'. Hij leerde hem alles wat hij moest weten om te kunnen functioneren in de maatschappij, inclusief de spreuk om zijn duistere kant onder controle te houden.
    Gave: Hij kan illusie en werkelijkheid manipuleren, mensen vreselijke emoties laten ervaren, mensen pijn bezorgen en als hij iemand in zijn greep heeft voor een minuut, diegene doden.
    Wat hij nog niet weet, is dat hij in staat is om rechtstreeks met de duivels uit de hel te communiceren. Dit gebeurt veelal in zijn slaap, maar hij doet het af als slechte dromen. Ook zijn er andere elementen in zijn magie die hij pas kan gebruiken als hij hiermee leert omgaan. Maar of dat wel zo veilig voor de omgeving is..?
    Uiterlijk: Ayaki is een jongen met zwart haar en een lichte huid, vrijwel altijd in het zwart gekleed. Het enige dat niet donker is aan zijn uiterlijk, is zijn lichtblauwe sjaal. Waarom weet hij niet, maar hij heeft zich altijd op zijn gemak gevoeld in donkere kleding.
    Hij heeft lang haar dat hij of los, of in een staart draagt en lichte ogen. A la this:



    Extra:
    - Hij weet ook hoe hij de spreuk om zijn duistere kant onder controle te houden moet opheffen.
    - Gezien zijn verleden, is hij in de sociale omgang vrij onhandig.
    - Hij is nog nooit verliefd geweest, maar kampt wel met verschillende seksuele gevoelens waar hij geen raad mee weet. Hij heeft de man die hem opvoedde hier nooit naar durven vragen.
    - Op de een of andere manier is hij in staat een aanzienlijke hoeveelheid alcohol te nuttigen zonder dronken te worden.
    - Hij is fysiek niet heel erg sterk, maar hij heeft een heel snel reactievermogen.
    - Uiteraard is er een reden dat hij deze donkere magie kent. Maar dat wil ik later in het verhaal naar voren laten komen ^^.
    Door: Mij 8D.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volledige naam; Nelay Ambroze D'Sheav
    Leeftijd; Negentien
    Geslacht; Vrouwelijk
    Extra; Nelay is al sinds haar zestiende onderzoekster.
    Uiterlijk; Nelay heeft lange, blonde lokken en een egale, blanke huid. Met de jaren zijn de emoties uit haar gezicht verdwenen; ze krult haar lippen enkel in een geamuseerde glimlach en haar lichtblauwe irissen weerkaatsen niets meer dan pure verveling. Naast haar harde uitstraling is ze erg teder en klein gebouwd; met haar 162cm torent ze boven niemand uit en dat maakt haar ergens wel weer een tikkeltje kwetsbaarder. Ondanks haar kleine bouw heeft ze verfijnde rondingen en is ze vrijwel altijd gekleed in smetteloos wit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik twijfel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De onderzoeker van Demi is al meer dan 6 dagen niet meer online geweest of heeft iets gezegd. Ik wil terug een onderzoeker hoor ):

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 17:53 ]

    Demi heeft het druk en haar laptop is gisteren gecrashed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als ze niets zegt voor dat haar laptop crashed, dan kan ik niets weten ..

    Nee maar je kan een beetje geduld tonen of het haar zelf vragen.
    Ach whatever, not my fight.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De mijne reageert ook al een tijdje niet, terwijl ze in de tussentijd wel online is geweest :c.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cosette schreef:
    Nee maar je kan een beetje geduld tonen of het haar zelf vragen.
    Ach whatever, not my fight.


    Ik heb het haar gevraagd. Op de dag dat ze online was geweest. Dat was op 25 april. Daarna is ze geen 1 keer online geweest, dus kon ik het haar ook niet vragen.

    LEADERLOUIS schreef:
    (...)

    Ik heb het haar gevraagd. Op de dag dat ze online was geweest. Dat was op 25 april. Daarna is ze geen 1 keer online geweest, dus kon ik het haar ook niet vragen.

    Wait, je bedoelt Mombasa, toch?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)
    Wait, je bedoelt Mombasa, toch?


    Nee ... Ik bedoel FingerNiall ...

    Oops. Wrong Demi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, oh sorry, vond ik even grappig ;P

    Je hoort die naam nu eenmaal niet zoveel :').

    Maar OT: kan/mag ik een onderzoeker maken? (wbw)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.