• Nou, ik heb het persoontje waar ik mee bezig ben twee zuigzoentjes in z'n nek gegeven, na 4 dagen zie je die dus nog steeds supergoed, Hij heeft mij ook een paar zuigzoentjes gegeven, maar daar zie je werkelijk niets van. En nu heb ik dus heel erg lol, maar hij zit nu zo van 'niet mijn schuld maar die van je huid hoowr!' EN ik dan zo van: 'Euh, nee.:Y)'

    Dus, kan het aan mijn huid liggen of is hij gewoon een hele slechte goudvis? :Y)


    Let it come and let it be

    Ik vind zuigzoenen ordinair. (cat)


    Your make-up is terrible

    Of hij geeft gewoon slechte zuigzoenen.(nerd)

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:41 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik weet het niet.
    Ik ben daar ook niet echt voor, voor zuigzoenen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb het niet zo op zuigzoenen. Ik weet niet, vind 't gewoon niet zo smakelijk :'D.


    i put the fun in funeral

    ah , zo cute ! ik mis wel een vriendje op dit moment door dit te lezen ;D
    ik denk dat het dus gewoon aan je huid ligt , of omdat jij harder zuigt ? :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Bradshaw schreef:
    Of jij geeft gewoon slechte zuigzoenen.(nerd)

    Zou goed kunnen dat soort dingen sluit ik niet uit, maar de mijne blijft teminste wel zitten, lol :3


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Ik vind zuigzoenen ordinair. (cat)

    Ik eerlijk gezegd ook en ik schaamde me dan ook toen ik één heel erg zichtbaar in mijn nek had. Wat opwinding al niet kan doen :'D
    Maar dat kan aan beide liggen. Het kan liggen aan het feit dat ze niet hard genoeg zijn gezet, maar het kan ook aan je huid liggen.. Dus ik weet niet of je nu de oorzaak weet ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Complexity schreef:
    (...)
    Zou goed kunnen dat soort dingen sluit ik niet uit, maar de mijne blijft teminste wel zitten, lol :3


    Ja, ik las je verhaal nog een keer.
    En ik bedoelde die van hem haha.


    Tell me about it, stud.

    waarom zou je in godsnaam willen dat je zuigzoenen zichtbaar zijn? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Bradshaw schreef:
    Of hij geeft gewoon slechte zuigzoenen.(nerd)


    comfort in c h a o s

    RainbowDash schreef:
    waarom zou je in godsnaam willen dat je zuigzoenen zichtbaar zijn? D:

    Dat wil ik niet, maar àls 'ie mijn huid loopt te blamen dat het 'm niet lukt, wil ik op z'n minst bevestiging van anderen :Y)


    Let it come and let it be

    Ik had een vriendin van me ooit een zuigzoen gegeven en die had daar een week last van gehad 8D.
    So. Much. Win. Toen wilde ze wraak nemen, maar bij mijn huid werkt het niet goed.
    Anyhow, foundation does the trick.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Ik vind zuigzoenen ordinair. (cat)


    Ik ook, echt vreselijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aurelia schreef:
    Ik had een vriendin van me ooit een zuigzoen gegeven en die had daar een week last van gehad 8D.
    So. Much. Win. Toen wilde ze wraak nemen, maar bij mijn huid werkt het niet goed.
    Anyhow, foundation does the trick.


    No it does not.. Bij mij toch niet D: Ik heb het de hele avond door mogen horen, en dat van familie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik vind zuigzoenen ordinair. (cat)