• Tja, ik was Volunteer al snel zat D: En gister keek ik Lord Of The Rings, hehehe, dus, Hobbit *O*


    Alis volat propriis.

    Pusheen schreef:
    Leuk!
    Ik zoek ook al een tijdje een LOTR naam. Lórien vind ik erg mooi, maar dan moet het wel met het accent zijn en laat Q dat nou juist niet toestaan in namen. :p

    Ja dat vind ik ook zuigen :c


    Alis volat propriis.

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Echt!
    Ik wou die eens nemen, zocht die op en die bestond al. D:


    Ik zweer je, dat was bij mij ook met de naam Ezra. Ik was er vrijwel zeker van dat die bezet was, omdat ik hem had opgezocht en natuurlijk had iemand die en een paar maanden later, zocht ik die naam op en was die opeens vrij, like wtf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Geef mij maar gandalf, helaas is die al bezet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ik zweer je, dat was bij mij ook met de naam Ezra. Ik was er vrijwel zeker van dat die bezet was, omdat ik hem had opgezocht en natuurlijk had iemand die en een paar maanden later, zocht ik die naam op en was die opeens vrij, like wtf.

    Quizlet is mindfuck! D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Even vraagje in het algemeen omdat mensen hier het toch over hebben: kun je, als deze user 'niet meer actief is' die username dan nemen?

    OT: Very, very like! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, kun je niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Derp. Ik dacht net: Jes, Arwen is mooi voor mij! Maar nee hoor.. nou, dan wordt het maar Aife :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    ik word thuis altijd hobbit genoemd omdat ik gewoon niet de langste ben denk ik haha xD :P


    You can't touch music but music touch you

    LOTR namen ftw. Mijne is er ook van, het verhaal van de elf Lúthien en de mens Beren. Helaas was Lúthien al bezet, die is namelijk veel mooier.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beren schreef:
    LOTR namen ftw. Mijne is er ook van, het verhaal van de elf Lúthien en de mens Beren. Helaas was Lúthien al bezet, die is namelijk veel mooier.

    Ik dacht dat jij aan 't staken was? (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Ik dacht dat jij aan 't staken was? (cat)

    Mijn adblock doet het :Y) I'm back. En ik wilde Arwen eerst ook, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beren schreef:
    (...)
    Mijn adblock doet het :Y) I'm back. En ik wilde Arwen eerst ook, haha.

    Ooo, oja, dat had je gezegd ja ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo leuk.
    ik wil nu ook een LotR-naam!


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Kemaru schreef:
    They're taking the hobbits to Isengard! :O


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Kemaru schreef:
    They're taking the hobbits to Isengard! :O

    Ja, da's toch praaaachtig!! :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.