• Net speelde ik even Rollercoaster, deel 1 want die vind ik awesome. Ik speelde nog geen 5 minuten en twee achtbanen gingen crashen. Mèh. Bij de ene achtbaan gingen 28 mensen dood en bij de andere 16. Het waren ook nog eens de duurste achtbanen en toen ik nieuwe moest kopen, zat ik in de schulden. Mèh. Niet eerlijk.

    Hebben jullie wel eens van die oneerlijke momenten gehad in wat voor spel dan ook?


    26 - 02 - '16

    Ja, bij de sims zovaak


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik deed dat altijd expres hahaha. En mensen via een doolhof op een eiland droppen, of gewoon zo het water in :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Een hele tijd geleden ging ik altijd een meertje maken en alle boze mensen erin smijten. Daarna was meer dan het halve park aan het verdrinken :W


    26 - 02 - '16

    Ja, bij de Sims 3. Mijn simmetje had net EINDELIJK een eenhoorn gevonden en aan zijn huishouden toegevoegd, sloot de Sims af en ik had hem nog niet opgeslagen! En ik heb er een halve avond aan gewerkt! ;'( -cries-

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:19 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wat trouwens best geniaal was, waren die grasmaaiers bij Rollercoaster Tycoon (cat)
    Als je ze dan zocht vond ze je op de meest onmogelijke plaats grasmaaien. Helemaal aan de rand van het park, bijvoorbeeld ;]
    O lol, nu krijg ik weer zin om dat te gaan spelen xd En dat noemt zichzelf zestien ;] (Al kan het me eigenlijk geen zak schelen ;])


    Deep inside, I've never felt alive

    Edith schreef:
    Een hele tijd geleden ging ik altijd een meertje maken en alle boze mensen erin smijten. Daarna was meer dan het halve park aan het verdrinken :W

    Ik heb iedereen in mijn grootste park eens laten verdrinken. IEDEREEN. Grappig, maar saai op den duur.

    Ik wil het opnieuw spelen! D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crystallized schreef:
    Ja, bij de Sims 3. Mijn simmetje had net EINDELIJK een eenhoorn gevonden en aan zijn huishouden toegevoegd, sloot de Sims af en ik had hem nog niet opgeslagen! En ik heb er een halve avond aan gewerkt! ;'( -cries-

    Oh! Dat had ik bij sims 2 huisdieren! Had ik massas veel contact met wolven, bijna weerwolf geworden. Boem. vergeten.
    en bij nachtleven: die ene keer dat ik vampier wilde worden zonder codes. Ging hij het bijten, stroomuitval D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, als ik bijna een level heb gehaald bij Happy Face en ik dan op een of andere stomme manier vermoord wordt. D:

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 19:25 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Jep. te veel gewoon om op te noemen ;s


    effort never betrays you

    Jaaaa, ik speel sinds kort Pokemon Fire Red op m'n telefoon. Maar bij dat spel moet op een gegeven moment zo'n grote grot in om verder te komen. Ik was er eindelijk uit, had bijna al m'n pokemon laten evolueren en heb ze heel veel levels omhoog laten gaan. En dan gaat er iemand heel enthousiast op m'n scherm tikken, waardoor ik weer moest beginnen vanwaar ik het laatst had opgeslagen.. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    >spray heel je magazijn leeg van je UMP
    >schiet met je M9
    >probeer hem te vermoorden met je repair tool
    >word geknifed door hem en je ziet overduidelijk dat de knife niet eens raak was
    >1% HP

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:15 ]

    Zo fucking vaak.


    The odds are néver in our favor.

    omg, bij de sims middeleeuwen -ben een sims fan- had ik bijna een queeste klaar, wat gebeurd er stroom valt uit (batterij is dood) alles kwijd. snik snik


    welkome to my garden of fantasy