• Ik heb gewoon een fucking 9 gehaald voor een toets waarvan ik dacht dat ik hem verneukt had.

    Ik ben geweldig! *O*

    Iemand anders nog zulk goed nieuws gehad?

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 14:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Da's echt leuk! :3
    Ik heb ook een 10 voor scheikunde, ik dacht ook dat ik een onvoldoende zou hebben. *O*

    Dat is dan altijd zo leuk om te horen.

    Ik heb een 7,5 voor maatschappijleer gehaald, terwijl ik ook dacht dat ik het slecht gemaakt had. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn tweede voldoende voor Wiskunde waardoor ik nu precies een 5 sta, wat betekent dat ik overga (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wow dat is goed!
    Ik heb te horen gekregen dat ik mijn herkansing verpest heb en mijn cijfer dus niet vebeterd heb, geen goed nieuws dus! ):


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik heb een 6.4 gehaald voor Engels, waardoor ik een 7 gemiddeld voor dat vak sta, ben echt blij!


    SLOAN.

    Ik had maar een fout voor mijn leestoets Engels waarvan ik dacht dat ik 'm minder had gemaakt ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik eens een 10 voor economie
    dat was een inhaaltoets en de eerste kaar had ik maar 5

    Iedereen die ook een beter cijfer heeft gehaald dan verwacht, gefeliciteerd *O*

    Voor alle anderen, jammer en volgende keer beter!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw (:
    Ik heb een punt gekregen voor een antwoord dat ik totaal fout had, vond ik toch wel even grappig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rondje door de zaak op de kosten van Mitchell, guys! _O_


    Til hug og blod.

    6,5 voor geschiedenis terwijl de meeste een onvoldoende hadden en een 5,5 voor economie, het vak waarvoor ik altijd slechte cijfers haal


    Physics is awesome

    FighterBeat schreef:
    Rondje door de zaak op de kosten van Mitchell, guys! _O_


    Hier moet ik bijna wel in mee gaan. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Slimmerd! :D

    Nee, ik heb afgelopen periode allemaal onvoldoendes gehaald. :W


    Life is hard and then we die

    Als ik denk dat ik iets verknald heb.. Heb ik het ook altijd verknald (cat)

    Goedzo! :]
    Ik heb de laatste tijd geen toetsen meer gehad. Het enige wat ik vandaag te horen kreeg van school was dat ik weer gezellig mag gaan nakomen. Hooray!


    Me so good.