• Even serieus, ik heb geen enkele abo, en er zijn verhalen die slechter zijn dan de mijne, en toch veel meer abo's hebben. Is er iemand die houdt van drama, romantiek en bovenal One Direction? Ben jij zo'n persoon? Waarom lees je mijn verhaal dan niet gewoon?




    #12 jaar en ouder, pas later af en toe 16+
    #Nederlands gesproken en geschreven
    #One Direction bestaat pas later
    #Niet alles klopt met de waarheid

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 13:23 ]

    Ik lees geen fanfiction, sorry. Desalniettemin toch succes gewenst met je verhaal en het werven van lezers.:]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ik lees geen fanfiction, sorry. Desalniettemin toch succes gewenst met je verhaal en het werven van lezers.:]


    Nou, bedankt. :)

    Ik lees geen 1D en het is ook niet mijn stijl.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Ik lees geen 1D en het is ook niet mijn stijl.


    comfort in c h a o s

    boven me; Ook bedankt voor de moeite. ;)

    Je schrijft inderdaad best goed, maar de proloog is denk ik iets té zoetsappig want daardoor haakte ik af. Maar je schrijft inderdaad helemaal niet zo slecht, nee :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    1D = No way.
    Dat lees ik niet.


    26 - 02 - '16

    Ik schrijf te goed voor de mainstream lezer, daarom heb ik weinig abbos :Y)

    Maar ik lees geen fanfic


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb de proloog gelezen en je schrijft niet slecht hoor, als ik van 1D hield zou ik het best lezen, alleen helaas ben ik een enorme fan van onbekende personen, sorry. Misschien kan je als er ik-zoek-stories-topics bij de actieve topics staan daar eens in reageren of in reclameblogs een linkje achterlaten? Lezers komen natuurlijk niet vanzelf, daar moet je wat moeite voor doen :3


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Ik heb de proloog gelezen en je schrijft niet slecht hoor, als ik van 1D hield zou ik het best lezen, alleen helaas ben ik een enorme fan van onbekende personen, sorry. Misschien kan je als er ik-zoek-stories-topics bij de actieve topics staan daar eens in reageren of in reclameblogs een linkje achterlaten? Lezers komen natuurlijk niet vanzelf, daar moet je wat moeite voor doen :3


    Jup, er is niemand meer die gewoon stories gaat zoeken, iedereen vraagt erom.


    quidquid excusatio prandium pro

    Je schrijft goed, ik vind 't alleen niet heel interessant wat ik lees & daardoor haak ik af .. sorry.


    To infinity and beyond •

    Ik vind helemaal niet dat je slecht schrijft, maar ik lees bijna geen 1D-verhalen meer en ook geen liefdesverhalen.


    Take risks and conquer your fears.

    Je schrijft wel goed, alleen ik lees geen verhalen over 1D, sorry.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Je schrijft zeker niet slecht, maar ik lees inderdaad ook geen 1D. ^^ Veel succes verder trouwens. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dankjewel hoor, iedereen die de moeite neemt!