• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes


    rollen:
    Naam (volledig):
    Bijnaam:
    Leeftijd (tussen 18-23):
    Karakter:
    Afkomst (American, African-American, Latin, Asian):
    Uiterlijk:
    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen:
    manier om geld te krijgen:
    Talent:
    Geheim (bijvoorbeeld;zwanger,dealen,verslaving etc):

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 8:33 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rooba schreef:
    Hij is echt schattig :'D.


    I know, nearly all my gay RPG guys are.
    apart from Patrick. He's only cute around Sasha.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet niet hoelang ik bij de buren op internet kan vandaag dus werk ik straks op school de lijst bij en maak ik alvast de begin topic. Link komt hier
    Xx


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eerste Topic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    FingerNiall schreef:
    Naam: Maya Violet Jane Bijou Grey (niemand kent haar 3 tussennamen)
    Bijnaam: May.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze is een brutaal meisje en als ze je vertrouwd, wat ze ook snel doet, doet ze dat maar1 keer. Je krijgt niet snel een tweede kans. Als je ook een beetje goed kan flirten en ze is een beetje dronken kan je haar zo rond je vinger winden. Ookal is ze luxe gewend doet ze het met weinig en dat vind ze goed ook. Niemand weet haar achtergrond of verleden en ze laat er ook nooit over los. Haar zwakke plek is simpel. Je moet haar raken diep in het hart. Hè haar moeilijk maken wat ook best moeilijk is omdat ze echt ongelofelijk slim is. Ze is onwijs goed met Computers en andere electronica. Ze heeft Gymnasium afgemaakt en stond op haar diploma gemiddeld een 8.7. Ze kan goed luisteren en is goed met EHBO. Maar als ze iets niet weet kan ze best gestresst raken. Als je haar zou ontvoeren dan kan ze snel in paniek raken. Ze is ook erg bang om gegrepen worden door iemand en terug gebraht worden naar haar vader in Engeland.
    Afkomst: Ze is een Engelse Volbloed. 100% Britisch
    Uiterlijk:


    Ze had Lichtblonde haren en felgroene ogen, maar naarhaar verft ze elke maand zodat uitgroei bijna niet zichtbaar is en ze slaapt bijna zelf met ooglenzen. Anders staat ze altijd 5 minuten eerder op dan de rest zodat niemand het merkt. Ze heeft op dit moment glanzend bruin haar en amandel bruine ogen. Haar wimpers zijn lang en ze heeft een mooi gevormd hoofd. Haar haren kunnen stijl of Krullend zijn het ligt eraan hoe goed ze het verzorgt. Ze is slank gebouwd maar ook wel lang. 1.72 is ze op dit moment en ze groeit nog 3 centimeter door.
    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen: Haar vader mishandelde haar omdat hij drank problemen had. Haar moeder kon er niets tegen doen en toen May weggegeven werd aan een jongeman die ze haatte liep ze weg. Naar Amerika het land der dromen. Ze word nog als vermist verklaard in Engeland Amerika ect, maar ze heeft zichzelf onvindbaar gemaakt.
    Manier om geld te krijgen: Ze is onwijs slim. Slimmer dan je denkt. Ze maakt als ze een computer in handen heeft alles van haar rijke vaders rekening over naar de hare. Om bij een computer te komen breekt ze in bij mensen die op vakantie zijn. Ze steelt niet en wist alle middelen om de mensen die eigenaar van de computer op te sporen. Hoe ze weet waar mensen op vakantie zijn? Ze heeft sigaar connecties.
    Talent: Mensen manipuleren of Verleiden. Ze is ook abnormaal slim. Een bril en een beugel in en ze is een regelrechte nerd. Ze weet altijd een oplossing te bedenken.
    Geheim: Haar vader is een miljonair en van Adel net als May. May heeft haar haar geverft in donkerbruin inplaats van lichtblond en heeft nu meestal andere oogkleur lenzen in. Meestal heeft ze Donkerbruin in inplaats van donkergroen. Haar vader heeft haar niet alleen mishandeld, maar ook verkracht. Gelukkig was ze niet zwanger.


    [Kan ze nou bij de lijst of niet? Is er nog iets niet goed ofzo? Ik ga trouwens nu de jongen maken :)]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 15:41 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    FingerNiall schreef:
    (...)

    [Kan ze nou bij de lijst of niet? Is er nog iets niet goed ofzo? Ik ga trouwens nu de jongen maken :)]


    Bedoel je als derde tussennaam niet Bijou i.p.v. Bouij. Want dat laatste is een dure nachtclub in Engeland :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam (volledig): Jayden White
    Bijnaam: Jay
    Leeftijd (tussen 18-23): 21
    Karakter: Hij is den vriendelijke jongen die echt een smaak heeft, maar het doet met weinig. Hij is erg betrouwbaar en geheimen houd je niet zomaar weg voor hem. Zelf kan hij ze heel goed verbergen diep inzichzelf. Je kan echt alles bij hem kwijt je kan hem vergelijken met een dagboek. Alleen met de juiste sleutel kan je hem openmaken. Hij is ook erg critsich. Het kost veel liefde dn tijd om zijn hart voor je te winnen
    Afkomst (American, African-American, Latin, Asian): 25% Spaans 75% Amerikaans
    Uiterlijk:


    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen: Toen zijn ouders achter zijn baan gekomen zijn moest hij ze vermoorden om het bewijs te vernietigen. Hij liet zichzelf verdwijnen hij ging van Italie naar Amerika. Daar sloot hij zich aan in the hood. Daar besloot hij in de schaduw te blijven.
    manier om geld te krijgen: Hij breekt in of rolt zakken. Ook is hij huurmoordenaar wat veel poen geeft als je iemand vermoord.
    Talent: Hints weglaten al het bewijs vernietigen. Verder kan hij ontzettend goed tekenen.
    Geheim: Dat hij een Huurmoordenaar is.

    [Goed genoeg?]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:45 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Mombasa schreef:
    (...)

    Bedoel je als derde tussennaam niet Bijou i.p.v. Bouij. Want dat laatste is een dure nachtclub in Engeland :'D
    [Ja oeps dat moet ik eventjes veranderen : P]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Helios schreef:
    Naam (volledig): Emilio Estevez
    Bijnaam: Milio
    Leeftijd (tussen 18-23): 20
    Karakter: Emilio is een rustige jongen, hij is iemand die anderen graag helpt en een luisterend oor bied. Hij praat niet graag over zijn verleden en zijn problemen. Verder is hij altijd in voor een grapje en is altijd een beetje verlegen met vrouwen. zijn ouders komen uit de dominicaanse republiek en hij spreekt en zingt vloeiend spaans.
    Afkomst (American, African-American, Latin, Asian): Latino
    Uiterlijk:



    Donkere ogen, zwart haar en licht getint.1.85. Hij krijgt kuiltjes in zijn wangen als hij lacht.
    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen: Zijn moeder heeft hem uit huis gezet nadat hij met zijn vader gevochten heeft nadat die zijn moeder geslagen heeft.
    manier om geld te verdienen: zingt in cafés
    Talent: Emilio kan prachtig zingen klikje
    Geheim: Hij vecht met een verslaving.

    -
    Haha dat is prince Royce toch?


    Pass the damn ham, please.

    Yellowcard schreef:
    (...)
    -
    Haha dat is prince Royce toch?

    Haha yess ken je hem? :p hij heeft echt mooie nummers


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    (...)
    Haha yess ken je hem? :p hij heeft echt mooie nummers

    -
    Ik ken hem zeker! Mijn vader en ik luisteren altijd naar hem, op zulke momenten ben ik blij dat ik dominicaans ben, anders zou ik helemaal niks van zijn liedjes kunnen verstaan :3. Wat is je favoriete liedje van hem?


    Pass the damn ham, please.

    Kan ik hier nog aan meedoen? ;$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yellowcard schreef:
    (...)
    -
    Ik ken hem zeker! Mijn vader en ik luisteren altijd naar hem, op zulke momenten ben ik blij dat ik dominicaans ben, anders zou ik helemaal niks van zijn liedjes kunnen verstaan :3. Wat is je favoriete liedje van hem?


    Haha mijn oma was half spaans maar mijn ex was venezuelaans en heeft me veel geleerd samen met zijn fam maar echt alles verstaan kan ik nog niet.
    Sabes que te quiero en Rechazame for sure en de jouwes? :p

    @morticia. Ehh nja hij is een beetje dood :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    (...)

    Haha mijn oma was half spaans maar mijn ex was venezuelaans en heeft me veel geleerd samen met zijn fam maar echt alles verstaan kan ik nog niet.
    Sabes que te quiero en Rechazame for sure en de jouwes? :p

    @morticia. Ehh nja hij is een beetje dood :p

    -
    Dat is cool :).
    Ik kan Alles verstaan hah :).
    Hmm, ik denk dat ik al zn liedjes wel leuk vind.


    Pass the damn ham, please.

    Yellowcard schreef:
    (...)
    -
    Dat is cool :).
    Ik kan Alles verstaan hah :).
    Hmm, ik denk dat ik al zn liedjes wel leuk vind.


    True maar die twee luister ik wel het meeste :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]