• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes


    rollen:
    Naam (volledig):
    Bijnaam:
    Leeftijd (tussen 18-23):
    Karakter:
    Afkomst (American, African-American, Latin, Asian):
    Uiterlijk:
    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen:
    manier om geld te krijgen:
    Talent:
    Geheim (bijvoorbeeld;zwanger,dealen,verslaving etc):

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 8:33 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Welke :o


    El Diablo.

    kan ik een meisje reseveren???


    welkome to my garden of fantasy

    Demii0 schreef:
    (...)
    Wat maakt een beugel je nou weer een neurd ;o
    Oef, belediging ;(
    [Sorry. Nee ik bedoel zo als bij Katy Perry met Last Friday Night xD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    LOST.


    Your make-up is terrible

    FingerNiall schreef:
    (...) [Sorry. Nee ik bedoel zo als bij Katy Perry met Last Friday Night xD]

    Aaah, ooh die beugel xd


    That is a perfect copy of reality.

    Oow ja, ik wist dat ik er een kwijt was ;o

    -Gaat hem heel snel opzoeken-


    El Diablo.

    Ry schreef:
    Oow ja, ik wist dat ik er een kwijt was ;o

    -Gaat hem heel snel opzoeken-

    Nu wil ik niet heel lullig zijn maar je reageert bij meerder RPG niet meer. Denk aan American Highschool of zo iets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bij American High School zit ik vast Omdat die persoon die Tristan speelt ook niet meer reageert..


    El Diablo.

    ik moet weg van pc en internet dus ik denk dat we morgen beginnen, als de ;laatste reservering ook ingevuld heeft


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Zara Hope. Zara Hope is niet haar officiële naam, eigenlijk is dat Cosmina Diona Moldovan maar ze heeft haar naam veranderd nadat haar ouders met haar braken.
    Bijnaam: ‘Palinka’ Dit is een zeer sterke Roemeense drank en Zara is hier verzot op.
    Leeftijd: Zara is bijna twintig jaar oud. Ze verjaart op drie mei.
    Karakter: Zara is duidelijk aanwezig. Ze is absoluut geen bitch maar komt zo wel over. Met haar redelijk arrogante gedrag probeert ze zichzelf te beschermen. Men komt niet makkelijk door haar barrière heen. Eigenlijk is dat nog nooit iemand gelukt. Zara houdt haar gevoelens voor zichzelf en sluit dit af voor andere. Voor de buitenwereld is Zara eigenlijk een wit doek zonder duidelijke emoties. Alles wat ze voelt houdt ze binnen. Zara’s mening mag iedereen daarentegen wel weten. Ze is daar vrij open over en neemt absoluut geen blad voor haar mond. Zara is niet vies van jongens en meiden. Het maakt haar eigenlijk niet zoveel uit.
    Afkomst: Europees. Zara’s familie komt al generaties uit de Oostblok landen. Zo is haar vader Roemeens, haar moeder Hongaars, haar ene opa en oma Kroatisch en de andere komen uit Albanië. Zelf ziet Zara zich als afkomstloos omdat ze niet precies weet waar haar roots liggen.
    Uiterlijk:


    Anna Jagodzinska
    Zara heeft zichzelf helemaal vol laten tatoeëren. Vele zijn gezet uit woede, verdriet of hopeloosheid. Omdat ze dit niet in haar gedrag uit heeft ze het zo van zich af laten ‘schrijven’. Vele zijn dan ook maar kleine tekentjes of woordjes in het Roemeens. Ze heeft wel een aantal grotere tatoeages met een diepere betekenis. Ze heb je een roos achter haar oor. De roos staat voor de liefde die ze zelf nooit heeft kunnen vinden. De doornen aan de stengel staan voor de moeilijke, bijna ondoordringbare, weg richting de liefde en passie. Het slotje op haar keel en de sleutel op haar vinger staan voor haar opgesloten gevoelens. Niemand kan daarbij zonder de juiste sleutel te bemachtigen. De dreamcatcher staat voor haar nachtmerries. Om deze tegen te houden heeft de dreamcatcher laten zetten. Ondanks dat de tatoeage niet helpt is ze er nog steeds erg blij mee. Dan heb je ook nog het nogal standaard kruis op haar bovenbeen. Deze heeft ze laten zetten na de geboorte van haar kindertjes uit hoop dat God goed voor hen zou zorgen.

    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen: Na de geboorte van haar tweeling raakte Zara van de rails. Ze ging aan de drank en drugs en haar kindjes moest ze achter laten bij haar oom en tante. Zara werd naar een kliniek gestuurd en is daar met ‘redelijk’ succes weggestuurd. Terug naar Roemenië ging en kon ze niet want haar familie had haar al verstoten. Ze zag geen andere uitweg en ging naar ‘The Hood’.
    Manier om geld te krijgen: Zara sprokkelt haar geld bij elkaar. Het maakt haar niet uit op wat voor manier als ze het maar heeft. Vroeger is ze er wel eens voor betaald om mensen af te persen, te bedreigen of zelfs te vermoorden maar aan die zaakjes maakt ze haar handen vandaag de dag niet meer vuil. Ze laat dat door andere opknappen, wel uit haar opdracht. Zara biedt af en toe haar lichaam aan voor geld. Ze ziet het als een hulpmiddel en absoluut niet als prostitutie. Prostitutie is in haar ogen namelijk ongewild en Zara beleeft er zelf ook een pleziertje van. Ze zoekt haar ‘klanten’ wel met zorg uit en gaat niet met iedereen.
    Talent: Zara heeft een talent om te luisteren en te helpen. Ze toont dit niet vaak en ze moet je wel heel aardig vinden om je te helpen maar als ze het wilt lukt het haar bijna altijd wel. Zara zelf ziet het niet echt als een talent maar meer als een last.

    Geheim: Zara kreeg op haar zestiende een tweeling genaamd Mila en Sem. De tweeling woont nu bij haar peettante en oom in Oekraïne. Alhoewel Zara weet dat haar kindjes beter bij haar tante af zijn dan bij haar mist ze, ze nog elke dag en hoopt ze stiekem dat ze later zelf voor ze mag zorgen. Zara heeft Mila en Sem ook niet meer gezien sinds de kindjes twee waren. Dat is nu bijna twee jaar geleden. Natuurlijk lijkt dit niet heel veel maar voor Zara is het genoeg om zichzelf zo nu en dan iets aan te doen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 18:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Helios schreef:
    ik moet weg van pc en internet dus ik denk dat we morgen beginnen, als de ;laatste reservering ook ingevuld heeft


    Dan ga ik mijn rol wat uitgebreider maken in de tussentijd. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Helios schreef:
    ik moet weg van pc en internet dus ik denk dat we morgen beginnen, als de ;laatste reservering ook ingevuld heeft

    Ze is er :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam:
    Demyan Lev Cherlin

    Bijnaam:
    Demy

    Leeftijd:
    18

    Karakter:
    Hij is normaal rustig, hij probeert wel aardig te zijn tegen iedereen ook al vertrouwt hij bijna niemand. Dit omdat hij dus zijn ouders vertrouwde met zijn geheim en er voor in elkaar geslagen werd.
    Hij is niet makkelijk kwaad te krijgen, maar als hij eenmaal kwaad is kun je ijzige stiltes en vuile blikken verwachten. Demy gaat niet snel tot geweld over, behalve in extreme situaties. Hij kan zich wel goed verweren in deze situaties
    Ook zul je hem niet snel horen roepen of schreeuwen en heeft hij een behoorlijk stille stem.

    Afkomst:
    Russisch - Zijn vader en moeder zijn beiden vanuit Bratsk, een stad in Oost-Siberië, naar New York verhuisd nadat ze getrouwd waren. Demyan is geboren en opgegroeid in the Bronx.

    Uiterlijk:
    Zwart, fijn haar. als hij het gewassen heeft is het altijd een beetje pluizig voor een paar uur. Zijn ogen zijn bijna zwart, alleen als je heel goed kijkt zie je de bruine glans en de donkergroene ring rond zijn zwarte pupil.
    Hij heeft een licht atletisch lichaam en een gave huid.

    Hoe is hij in de situatie terecht gekomen:
    Demy is van huis weg gelopen. Hij vertelde zijn geheim aan zijn ouders, die dit neit accepteerde. Zijn vader sloeg hem voor korte tijd het ziekenhuis in - Een gebroken pols, gekneusde ribben en veel blauwe plekken - en zijn moeder vind hem nu walgelijk. Zodra hij ontslagen werd uit het ziekenhuis, is hij de straat op gegaan. Hij heeft wat spullen uit zijn eigen huis gejat in de nacht en is nooit meer terug gegaan.

    Manier om geld te krijgen:
    Zakken rollen / Gitaar spelen langs de straat

    Talent:
    Gitaar spelen, dichten

    Geheim:
    Hij is homoseksueel.



    [Aangepast.]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hij is echt schattig :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam:louize france
    Bijnaam: loefje
    Leeftijd :18
    Karakter:ze is heel vrolijk. maar ze heeft ook stemmingswisselingen. als ze deprie is dan is ze ook goed chagie. ook heeft ze een heel kort londje
    Afkomst:frankrijk
    Uiterlijk: ze heeft lang blond haar dat los zit. ze heeft een lichte huid en blauwe ogen. soms zit het haar ook in een lage staart. ze heeft een paar kleding stukken. een spijkerbroek met shirt en vest en gympen. een rok met top ballerienas. een zwarte strakke broek met laarzen(met messen er in) een zwart-tshirt met lange mouen handschoenen en een soort bievakmuts. ook heeft ze een dikke jas. alles heeft ze gestolen behalve de eerste outvit. ook heeft ze een rugzak met een oude deken, haar inbraak kid, haar portemome, haar messenslijper en haar reserve messen.
    Hoe ben je in de situatie terecht gekomen:ze had het niet goed bij haar moeder en is weggelopen om te overleven moest ze stelen. ze leefde als een zwerver tot ze bij het kraakpand kwam.
    manier om geld te krijgen:stelen
    Talent:vechten met vuisten(karate) vechten met messen. stelen.
    Geheim:ze steelt ook is ze fammilie met antoine. maar alleen zij weet dat.


    welkome to my garden of fantasy