• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 9:00 ]


    El Diablo.

    [Haha ja maar dan zie je maar een klein ding :'D. Achja, ik laat haar wel 3 weekjes zwanger zijn dan maar? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ooh! Dan is ze van iemand anders zwanger! :o haha nee grapje is goed]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha no worries, zo is Cathy niet :3]

    Catelinn

    Ik keek Dante in de eerste instantie verbaasd aan. Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht.. Ik knikte, en een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. ''Maar- Wil je daar niet bij zijn?'' vroeg ik hem, aangezien het de allereerste echo was. ''Ik bedoel- Ik kan ook wel wachten hoor.'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga even snel douchen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik glimlach. "Eigenlijk wel. Maar dat moet toch zo snel mogelijk gedaan worden?" Ik kijk Adriana aan. Die knikt. "Er is waarschijnlijk niet zo veel te zien. Maar de volgende keer ga ik wel mee"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik drukte een kusje op zijn lippen. ''Dan ben ik zo terug.'' glimlachte ik, liet zijn hand los en stond op, om vervolgens uit de kamer te lopen. Ik keek een beetje om me heen. Ik ben bijna nooit in een ziekenhuis geweest, waar moest ik in godsnaam naartoe? Ik zag een zwangere vrouw, en besloot haar te volgen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Clair

    'Als hij ze afbreekt, doucht hij maar in zijn slaapkamer. Misschien is hij wel genoeg genezen tegen de tijd dat hij zin heeft om de muur tussen de badkamers af te breken, want ik douche dus niet in zijn kamer! Gaan we hem het goede nieuws vertellen voor hij hier de boel afbreekt?' vroeg ik, ik liet het onderwerp slaap maar vallen, ik was niet zó moe...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Omar en Demi vertelde me dat ik weg mocht en ik was echt blij. "Adriana als jij thuis mijn spullen en mijn dokterstas wil halen dan kan ik gelijk met Demi en Dante en Catelinn mee" zegt Omar. "Ehm Cathy is even een afspraak voor de echo maken volgens mij" zeg ik bedenkelijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik vind haar wel, Omar kan je vast wel in een rolstoel krijgen,' zei ik grijzend, hij ging toch weigeren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Rolstoel?" Vraag ik geschrokken en ik kijk walgend naar het ding wat Omar voorduwt. "Alsjeblieft" ik kijk hem smekend aan. "Nee er in" de stagair haalt het infuus uit mijn arm en Omar doet zijn jas bij mij aan. "Het infuus gaat er direct weer in als we thuis zijn" zegt Omar. "Ja ik zal u wat meer brengen voor thuis" knikt de jongenman. "Komop bro" grijnst Omar
    "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik nam enkele zakken vloeistof aan en glimlachte dankbaar. Cathy had al een afspraak tegen de tijd dat ik haar vond.
    'Hij mag weg, kom je mee?' Ik wachtte niet op een antwoord en sleurde haar mee.
    'Dus, hebben we een nieuwe huisgenoot?' vroeg ik luchtig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Ehh...guess zo?" Vraag Omar als hij me voort duwt.
    Hij tekent wat bij de receptie en zet me dan in zijn auto. Rijd naar het huis waar de honden opgelucht beginnen te blaffen "he king en master" Omar aait ze net zoals ik. "He ukkies" hij brengt me gelijk naar boven naar bed waar hij de nieuwe infuus aanbrengt "ik laat je alleen met je verloofde" bij het woord verloofde maakt hij twee haakjes in de lucht en grijnst. Hij weet dat ik nooit zal gaan trouwen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Clair

    Ik dupte mijn auto in de garage en werd opgewacht door Nina. Ik liep naar onze verdieping en vond Omar buiten Dantes kamer.
    'Je hebt nog een kamer nodig,' besefte ik, 'deze is vrij en klaar voor gebruik, maar je zal wel ergens een badkamer moeten delen...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ooh dat is goed" ik dumpte me spullen in de kamer "ik deel altijd de badkamer dus ben wel gewent" ik glimlach vriendelijk naar Demi. "Ik zie dat jullie wat honden hebben gehaalt bij pap?" Ik grijns naar Demi en loop naar beneden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    'Ja, het zijn schatjes, maar ze hebben wel training nodig, want als iedereen ze als teddyberen blijft behandelen, worden het watjes... Ben je blij dat je oom wordt?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...