• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 9:00 ]


    El Diablo.

    Catelinn

    Ik glimlachte. "Het is een prachtige naam." Zei ik, en dacht even na. Ik grinnikte. "En als het een meisje wordt?" Grijnsde ik. Hier moesten we nog lang niet aan denken, eerst rustig afwachten tot de 20-weken echo. Ik haalde mijn schouders op, en leunde tegen de muur waar het bed tegenaan stond. "We zien wel." Mompelde ik, half tegen mezelf.

    [Hoe lang is ze al zwanger eigenlijk? Haha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba > Aragog


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik verstijf als de deur open gegooit word. Dat kon maar een iemand zijn; mijn moeder. Die Catelinn ook zomaar aan de kant duwt. Ik kan net op tijd mijn moeder aan de kant duwen en Catelinn der shirt vastpakken waardoor ze slechts enkele cmers van de grond verwijdert is. Erg slim was het niet aangezien ik nu in een hele rare houding zit, hangend aan mijn nachtkastj en haar vast heb en er daardoor nu bloed uit mijn mond en buik druppelt maar alles beter dan mijn kind verliezen door mijn moder. "Jezus dante wat ben je er aan toe" zucht mijn broer. "Net een herhaling van Damario" snikt mijn zusje "nounou laten we dat niet zeggen. Hij leeft nog" zegt papa. Ik zwijg en kijk mijn moeder alleen maar woest. Aan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Euhh... Geen idee?zo lang gaan ze nog niet xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nee klopt, daarom vroeg ik het even :3]

    Catelinn

    Stomverbaasd en half op de grond liggend keek ik naar Dante zijn familie die binnen kwam gestormd. Snel ging ik recht staan. ''Mevrouw en Meneer Reyes.'' groette ik zijn ouders beleefd, en glimlachte even naar zijn zus en broer. ''Ik eh- Laat jullie wel even alleen.'' zei ik, en liep de kamer uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Nee hier blijven!" Roep ik Catelinn achterna. "Jij gaat helemaal nergens heen. Ik schraap mijn keel even. "Papa mama, allerliefste broer en zus. Ik wil jullie voorstellen aan mijn verloofde en moeder van mijn kindje" zeg ik. We gaan helemaal niet trouwen. Maar wil alleen de shock om mams gezicht zien. Met moeite hijs ik me weer normaal in het ziekenhuis bed en glimlach. "Wauw gefeliciteerd! Wanneer word ik tante?" Vraagt mijn zusje Adriana


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Clair

    'Volgens mij is je tante gearriveerd, miss Reyes,' zei het stagairtje, ik had hem net bijna zo ver dat hij mij zou laten beslissen wanneer Dante weg kon.
    'Wie heeft haar gebeld? Ik was hier toch?'
    'Standaardprocedure? Het spijt me echt Annie,' verontschuldigde hij.
    'Net is niet erg! Je zorg ter wel voor dat alles in orde komt, toch?' De tranen stonden toch in mijn ogen, dan kon ik er maar best gebruik van maken...
    'Natuurlijk komt alles goed!'
    Ik knuffelde hem en liep de kamer in. Dat was één probleem opgelost, nu nog een paar...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Langzaam draaide ik me om, en keek verbaasd naar Dante. Heb ik iets gemist? Lijdt ik aan dementie? Ik knipperde even met mijn ogen, maar besloot mee te spelen en keek even naar de verbaasde gezichten van zijn ouders.

    [Ga naar de stad, reageer een tijdje niet :3 Tot zo! x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haha is goed]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Clair

    'Hallo mevrouw!' zei ik vriendelijk tegen Dantes moeder.
    'Done,' miemde ik naar Dante, ik bleef haar verontschuldigend glimlachend aanstaren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk niet begrijpend naar Demi. Wat bedoelde ze nou weer?. "Mijn jongere broertje word eerder papa als ik...hier klopt iets niet" zegt mijn broer Omar droog. "Dat jij geen ch- eh meisjes kan krijgen?" Ik grijns breed. "Oh haha Dante haha" zegt hij droog. "Yay ik krijg een neefje of nichtje" zegt Adriana blij. Papa glimlacht trots maar dan begint de tirade van me moeder. Dat ik een ezel was het zwarte schaap van de familie hoe ze altijd voor mij moest verontschuldigen tegenover de familie. Waar ik het lef vandaan haalde in deze kamer terecht te komen of ik hen nog meer pijn wilde doen en dan ook nog iemand zwanger maken! De woorden deden me pijn maar ik bijt mijn kaken woedent op elkaar. " Zo is het genoeg" zegt mijn vader luid genoeg om mijn moeder het zwijgen op te leggen. "Zo is het genoeg maria" sist hij boos. "Ten eerste heeft hij NIET om deze kamer gevraagt dus zal het hem net zoveel pijn doen als ons" Adriana en Omar gaan stilletjes naast mijn bed aan het hoofdeinde staan. We haatten ruzie van onze ouders. "Ten tweede. Hij woont in een hele onveilige buurt dus we moeten god danken dat het nu pas gebeurt is en niet veel eerder en dat hij nog leeft!!" Zegt papa. "Daarnaast kan je trots zijn. Hij word vader! Dan mag je best blij voor hem zijn" hij kijkt mama boos aan, die zo verbaast is dat ze stil is. "Gefeliciteerd zoon, jij ook meisje" zegt papa glimlachend tegen mij en Catelinn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Clair

    Ik lachte naar Omar, eindelijk iemand van mijn leeftijd.
    'Sorry, Het is eigenlijk allemaal mijn schuld,' zei ik tegen zijn moeder, het was ook zo, ik was echt te onverantwoordelijk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ðante Emilio Reyes
    Ik kijk van Omar naar Demi die op een vreemde manier naar elkaar aan het lachen/glimlachen zijn. Wat is hier gaande? "Oohja ik kan me niet herinneren dat jij mijn rug naar die jongen toe keerde?" Zeg ik met opgetrokken wenkbrouwen. "Laten we dat nou mAar rusten oke? Het gaat erom dat je leeft" zegt Adriana

    [Oeh laat hun daten! :D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Kan je hem 'maken'?]
    Annabeth December Clair

    Ik ging naast hem staan. 'Dat stagairtje is binnen, dus als je half genezen bent, laat ik je gaan. Dan gaan we op zoek naar kogelvrije vesten!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Hoe bedoel je maken? Personage bedoel je? Niet op mijn mobiel daarnaast woont ie in geen van de gedeeltes van de stad die er beschreven zijn. Hij woont net buiten de stad maar kan em wel spelen als Ry het oke vind?XD]
    Ik knik even. Niet dat ik die ooit zou gaan dragen. Ik kijk weer naar Omar. "Zeg...je kan het ook gewoon Zeggen dat je haar knap vind bro" grijns ik. Die nog breder word als hij bloost


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]