• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 9:00 ]


    El Diablo.

    Annabeth December Clair

    'Je ligt dood te bloeden! Ik ga je niet vermoorden hoor!' zei ik beledigd, hij kende me toch langer dan dat...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik zuchtte geërgerd. ''Hou op! Ruzie maken kan een andere keer, dit is niet het juiste moment, of wel?'' mompelde ik, terwijl ik een beetje ongemakkelijk om me heen keek. Ik hield niet van ziekenhuizen, er hing altijd een negatieve sfeer


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Wacht, whathappend kan ik iets doen emt Des en of Tay ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Ik voel een brok in mijn keel. "Kunnen jullie alletwee gewoon weggaan?" Vraag ik "alsjeblieft ga gewoon weg. Ga die honden doen ofso whatever" zeg ik. Ik wilde janken, om mijn kleine broertje die hier in deze kamer overleden was aan een schotwond maar dat wilde ik niet doen waar iedereen bij was.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik keek hem even medelevend aan, drukte een zacht kusje op zijn wang en liep toen zwijgend de kamer uit om vervolgens plaats te nemen in de wachtkamer, alweer. Ik frunnikte nerveus aan de zoom van mijn shirtje terwijl ik constant een blik op de klok wierp.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk Demi boos aan. "Jij ook. Ga gewoon" zeg ik bars. Ik ga niet janken voor ze alletwee weg zijn!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Awww]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Laat haar anders gewoon weggaan, ze is toch offline?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Als ze alletwee wegzijn weet ik me met moeite om te draaien. Ik druk mijn gezicht in het kussen en schreeuw van pijn en verdriet die langzaam overgaan in snikken. Ik houd het kussen in mijn handen geklemt terwijl de tranen over mijn wangen stromen. "Ik dacht even dat ik je weer zou zien Damario" mompel ik. Ik grinnik. "Kun je je voor stelle dat mij hetzelfde overkomen is als jou?" Ik zucht en draai me terug maar blijf met me gezicht naar het raam gedraait. "Ik mis je broertje" mompel ik.i


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Aaaahw :cc en nu kan Cathy niks voor hem doen, niet leeeeuk D: :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dan is ze koppig en gaat ze terug? XD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Nerveus tikte ik met mijn lange nagels op de leuning van de stoel. Ik zat hier nu net een kwarttiertje, maar ik hield het niet meer uit. Twijfelend stond ik op en liep naar de kamer van Dante. Voorzichtig opende ik de deur, en hoorde gesnik. Dante lag naar het raam toegedraaid, en zijn schouders schokten. Ik maakte een medelevend geluidje, en ging aan zijn bed zitten. "Wat is er, papi? Heb je pijn?" Zei ik zachtjes, en wreef troostend over zijn rug.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik maak een sprongetje van schrik en veeg snel mijn tranen weg. "Nee nee ik heb geen pijn" zeg ik en ik kijk haar aan. "Zou je niet weggaan?" Ik zucht diep. "Blijf ook maar" zeg ik er snel achteraan. "Ik moest aan mijn jongere broertje denken. Die is hier in deze kamer overleden aan zo'n zelfde schotwond. Hij was 14. Ik 17" zeg ik. Ik zucht nogmaals. Ik krijg weer kippenvel als ik er aan terug denk. "De schreeuw van verdriet die mijn moeder gaf. Mijn vader, broer en zus huilde hij kwam me alleen halen om te eten...alles komt terug" ik kijk weer weg."Kwam net in het bende circuit..mijn moeder gaf me een klap in mijn gezicht en zei dat ik hem moest wreken wat er ook gebeurde terwijl ze helemaal nie gewelddadig is." Ik grinnik. "Twee weken later deed ik dat"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik zuchtte zachtjes. "Het spijt me voor je Dante, echt waar." Mompelde ik, en pakte zijn hand vast. "Het is niet niks."
    Ik streek even langs zijn wang. "Als ik iets voor je kan doen, moet je het zeggen."


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik schud mijn hoofd. "Je kan niks doen" antwoord ik "ik zat eerst te denken de traditie aan te houden en als we een zoontje krijgen hem Emilio aan te houden. Maar als ik nu denk wil ik hem liever Damario noemen naar hem"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]