• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 9:00 ]


    El Diablo.

    [Rug bedoel je? Want Rodriquez staat achter hem :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja maar gaat dan toch door de buik heen :'D
    Woot heb met mazzel volgende week weer internet :D!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hahaha ja :3.
    Oeh yay!]

    Catelinn

    Ik knikte en begon snel te lopen, in de hoop dat Rodriquez het maar liet voor wat het was. Maar vanaf dat moment ging alles heel snel; ik hoorde een schot, Dante zijn adem die stokte en gelach van Rodriquez, die wegliep zodra ik me omdraaide. Ik slaakte een gilletje toen ik een grote, donkerrode vlek op Dante zijn buik zag. ''Nee!'' riep ik, terwijl de tranen in mijn ogen stonden. Oh god, wat nu?!
    Oke, Cathy, kalmeer en denk na. Ambulance bellen is een optie, maar welke dumbass gaat iemand van een bende helpen? Dan was de kans groot dat we achter de tralies belandden. Optie 2, hem mee naar huis sleuren; maar nam dat niet teveel tijd in? Optie 3.. Het moest dan maar. Dante was door zijn knieën gezakt, waardoor ik gemakkelijk zijn shirt uit kon trekken. Ik scheurde er een flink stuk af, bond die om zijn middel en tilde hem omhoog, en bood hem steun aan. Hij leunde met zijn arm om mijn schouder. ''Goed, naar huis.'' mompelde ik, half in paniek. De tranen rolden over mijn wangen terwijl ik hem meesleurde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Mijn adem stokte toen de kogel dwars door mijn buik ging. Ik was verdoofd. Waarom heb ik hem ook met mijn stomme kop de rug toe gekeerd? Ik zak door mijn knieen en Catelinn doet iets met mijn middel maar heb niet echt meer door wat. Ik geef een zachte hoest waardoor er bloed uit mijn mond stroomt en voel me met de minuut zwakker worden. Ik had nog zo gehoopt mijn baby ooit te leren kennen

    [Hij denkt dattie dood gaat xD
    En oeh! Wat zal demi hiervan vinden? Wie stuurt der een berichtje? Diegene die haar speelt althans]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Doe jij maar als je wilt, aangezien ik ondertussen leer :'D]

    Catelinn

    Luide snikken verlieten mijn mond toen Dante bloed ophoestte. Hij leek steeds zwakker te worden, waardoor we vertraagden. ''Dante, laat me niet alleen.'' snikte ik, terwijl ik hem met al mijn kracht meesleurde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja op mijn mobiel zeker? XD mijn mobiel werkt daarin niet mee helaas... Of ik ben over een uur nog bezig xD]

    Dante Emilio Reyes
    "Dante laat me niet alleen" hoor ik ergens in de verte. Ik veeg met mijn hand langs mijn mond maar het helpt niks. Het blijft uit mijn mondhoek stromen, over mijn buik niet te spreken. Ik voel mezelf op de grond vallen, mijn gezicht het asvalt raken. Ik zie de ring om mijn vinger. Mijn baby moet die krijgen. Met veel moeite en pijn krijg ik hem van mijn vinger gewurmt. Ik voel me zo zwak. "V...voor de ...b....baby" weet ik met veel moeite uit te brengen en steek de ring naar Catelinn toe al valt me arm snel weer op de grond.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik pak de ring aan. ''D-Dante..'' ik sloeg even een hand tegen mijn mond. Dit kon niet gebeuren.. Ik keek even om me heen. We waren in een wijk, en alle huizen waren donker wat betekende dat mensen sliepen of niet thuis waren. Er zat maar één ding op..
    ''Ik kom t-terug, w-'' ik maakte mijn zin niet af, maar rende naar een huis toe. Ik sloeg zo zacht mogelijk een raam kapot, stapte naar binnen en keek even hopeloos om me heen. Waar lagen die spullen in godsnaam? Ik trok een paar willekeurige laden open, maar tevergeefs.
    Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan toen ik een overduidelijk medicijnenkastje zag. Ik trok hem open, haalde het verband eruit en rende weer terug naar Dante. Met trillende handen en luid gesnik haalde ik de stof van zijn middel af, en wikkelde het schone verband er omheen. ''Ziekenhuis.'' mompelde ik tegen mezelf, en greep naar mijn telefoon.

    [Oh, dan doe ik het wel :'D sorry, was het even vergeten :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haha geeft niks]

    Dante Emilio Reyes
    Ik weet dat het tevergeefs is en ik pak haar hand. "Te amo mi corazoncita" spaans praten is nu makkelijker voor me "no me olvides por favor*"

    [*vergeet me niet alsjeblieft]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Dit is geen afscheid, Dante.'' snikte ik.
    De lijn werd opgenomen. ''Kan ik u helpen?'' klonk er, en ik deed moeite om normaal te praten. ''E-Er is een-'' ik ademde even uit. ''Er is iemand neergeschoten op -straatnaam, inspiloos-, h-help alstublieft.'' zei ik, en mijn stem trilde hevig. ''Blijf waar u bent, we komen zo snel mogelijk naar u toe.'' antwoordde het meisje, en daarbij werd er opgehangen.
    Er klonken sirenes in de verte, en ik pakte Dante zijn hand vast. ''Ze zijn onderweg, Dante. Alles komt goed.'' zei ik zacht, en probeerde mijn stem onder controle te houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik leg haar hand tegen mijn koude wang en glimlach al komt er nog steeds bloed uit mijn mondhoek. " Ik wil dattie Emilio gaat heten en Demi moet de peet moeder worden" zeg ik. Ik hoest weer. "Je moet haar nu bellen ze moet je ophalen. Ik kom goed terecht en god weet hoeveel ik van jullie hou ik waak over jullie"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    De honden waren niet beheersbaar, ze werken samen tegen me en wisten de deur te openen, ik greep Nina en rende achter ze aan, Dante vermoordde me als hij dit wist...
    Ik wist ze niet lang te volgen, omdat ik onlangs nog neergestoken was, maar het was niet nodig. Cathy zat met Dante op straat, hij bloedde hard, de hongen dwarrelden om hem heen. Intuitie...
    'Wat is er gebeurd?'

    [Topicreanimatie...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    ''Dante, hou op!'' schreeuwde ik, en begon nu écht te huilen. Dit kon niet, dit mocht niet.. De sirenes kwamen steeds dichterbij. ''Hou vol, Dante.'' zei ik, en draaide me om. ''Demi, hij-'' ik begroef mijn gezicht in mijn handen. Ik kon dit niet, ik kon echt niet meer normaal praten laat staan uitleggen wat er is gebeurt.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "D..C.." Ik kon me zin niet meer afmaken. Mijn glimlach stopte en het werd steeds donkerder voor mijn ogen.

    [Hij is in shock niet dood :'D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Clair

    'Shh, het komt wel goed,' loog ik tegen Cathy, ik kon nu niet flippen, ik mocht nu niet flippen. Ik liep naar de ambulancier en legde kort uit wat de verwondingen waren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik vloekte luid, maar net op dat moment kwam de ambulance de straat ingereden. Ik sprong op, en een paar mannen kwamen uit de auto terwijl ze een brancard meetilden. Ze duwde mij en Demi aan de kant, tilden Dante op de brancard en zette hem in de ambulance. Ik keek even naar Demi. ''Breng die honden naar huis, en kom zo snel m-mogelijk naar het ziek-ziekenhuis, goed?'' zei ik, en rende naar de ambulance om bij Dante te zitten en zijn hand vast te pakken. ''Alles komt goed.'' mompelde ik, al kon hij het niet horen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''