• Omg, na een lange, lange zoektocht heeft een vriendin van me eindelijk het nummer van mijn crush weten te bemachtigen :'D. Ik zag hem voor het eerst tijdens een optreden en vanaf die dag begon hij me op te vallen. He's so cute :9~. En het leuke is: Hij zit sinds kort in de band van mijn buurjongen 8D.
    Maar goed, hij kent mij dus niet en ik ken hem ook nauwelijks :'D. Als ik nu zomaar wat ga smsen en hij vraagt hoe ik in hemelsnaam aan zijn nummer kom (wat dus... best waarschijnlijk is x'D) wordt dat best wel awkward. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik hem via mijn buurjongen ken, maar heeft iemand een leuk idee wat ik hem nu kan smsen?


    i put the fun in funeral

    Geen idee, maar waarom die rare titel?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Uhm, schrijf dat je hem wel ziet zitten?


    Me so good.

    Vertel hem dat je een jehovas getuige bent, en dat je nu aan zijn telefoon gaat leuren met een bijbel voor de erest van zijn leven tenzij hij met je op een date gaat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Just do it. Krijg je ook later geen spijt dat je het niet geprobeerd hebt. :]


    Til hug og blod.

    Typ een grappig verhaal (dat niets met hem te maken heeft) ofzo en verstuur het naar hem. Als hij met een vraagteken antwoordt,stuur hem dan een sms'je dat je naar het verkeerde nummer hebt gestuurd, dat je het spijt en probeer dan te praten. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Be random and mysterious. Say hi :3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    OHH! ik weet een goeie, zeg dat je een geheime spion bent die alles van iedereen weet! en dan vragen of ie zin heeft in een "spannende" date!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    BTW.. ik vat nu de titel pas...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ergela schreef:
    Typ een grappig verhaal (dat niets met hem te maken heeft) ofzo en verstuur het naar hem. Als hij met een vraagteken antwoordt,stuur hem dan een sms'je dat je naar het verkeerde nummer hebt gestuurd, dat je het spijt en probeer dan te praten. :Y)


    Ja, dit dus. ^^ Just try (:


    Pshht, I'm an angel undercover.

    RainbowDash schreef:
    Vertel hem dat je een jehovas getuige bent, en dat je nu aan zijn telefoon gaat leuren met een bijbel voor de erest van zijn leven tenzij hij met je op een date gaat :Y)


    Haha, nee D:
    't Is niet de bedoeling dat hij me eng gaat vinden > <.


    i put the fun in funeral

    FighterBeat schreef:
    Just do it. Krijg je ook later geen spijt dat je het niet geprobeerd hebt. :]


    Do it. Do what? D:
    Hey, hallo daar. Mijn naam is Sarah. Jij kent mij niet, maar ik jou wel. Date?


    i put the fun in funeral

    Ergela schreef:
    Typ een grappig verhaal (dat niets met hem te maken heeft) ofzo en verstuur het naar hem. Als hij met een vraagteken antwoordt,stuur hem dan een sms'je dat je naar het verkeerde nummer hebt gestuurd, dat je het spijt en probeer dan te praten. :Y)


    Best geniaal, maar de kans is groot dat het gesprek op niets uitloopt en ik geen excuus meer heb om hem te smsen...


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Do it. Do what? D:
    Hey, hallo daar. Mijn naam is Sarah. Jij kent mij niet, maar ik jou wel. Date?


    aha, uhm... das best geniaal eigenlijk...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Audacity schreef:
    (...)

    Do it. Do what? D:
    Hey, hallo daar. Mijn naam is Sarah. Jij kent mij niet, maar ik jou wel. Date?


    Pfff, als je hem nog een keer tegen kan komen dan moet je even lief naar hem glimlachen en zorgen dat ie je zeker opmerkt zonder tegen hem te praten. Dan vertel je hem dat je die mooie meid bent met die prachtige blauwe/groene/grijze ogen (ja, kan niet goed zien op die foto D:) en dat je hem hebt zien spelen in zijn band. Zeg dat je zelf ook in een bandje zit en stel voor om samen eens muziek te maekn fso iets :Y)

    dat eerste gedeelte kan ook, want ik geloof niet dat je makkelijk te missen bent (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    (...)

    Do it. Do what? D:
    Hey, hallo daar. Mijn naam is Sarah. Jij kent mij niet, maar ik jou wel. Date?


    Kan misschien de geniale oplossing zijn! 8D


    Til hug og blod.