• Ik moet voor Nederlands nog 1 boek lezen...
    Dus weten jullie een mooi boek dat over geesten gaat?? (het allerliefst dat hij ook in de bieb ligt)..
    Alvast bedankt <3


    “All those fairytales are full of shit.”

    Simone van der Vlugt - Vlinders.
    Er is een meisje die een geest tegenkomt, hij vertelt over hoe hij is overleden. En dat meisje gaat die geest ook helpen.
    Het is een mooi, gevoelig boek. (:

    Kate Cann, Laat me. Heel mooi, spannend boek (:


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Darkest Powers trilogy, vind hem trouwens niet heel erg geweldig, maar je kan het proberen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Russian schreef:
    Kate Cann, Laat me. Heel mooi, spannend boek (:


    Die ken ik! Dat boek is zo leuk, maar echt ook dat je zo iets hebt van; Wtf. ;D

    Password schreef:
    (...)

    Die ken ik! Dat boek is zo leuk, maar echt ook dat je zo iets hebt van; Wtf. ;D


    Haha ja ik had hem gelezen toen ik nog jonger was, 11/12 zoiets, en ik was serieus bang hahaha.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Lisa Jackson - Slaap zacht.
    Het gaat niet over geesten, maar ik vind het echt een geweldig boek! Het gaat over een spychopaat die mensen levend begraafd. Klinkt misschien wat hard, maar serieus, het was écht een goed boek!


    Inspiration can hit you any time

    Forbes schreef:
    Darkest Powers trilogy, vind hem trouwens niet heel erg geweldig, maar je kan het proberen.


    Volgens mij heb ik dat eerste boek, Bezwering heet ie toch? Die is op zich wel oke :).


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.