jep, ik had een 7.8 voor wiskunde!
ojeah. en nu sta ik een 7.5 gemiddeld voor wiskunde en mijn c-norm (gemiddelde van alle vakken) is ook een 7.5
en nu ben ik blij:Y)
Hmm.. Ik sta een 5.9 voor frans.. En dat vind ik best knap want ik vind het echt een rot taal & rot vak.. Vooral als je ook nog eens een leraares hebt die qua karakter op omber lijkt..
TheRumIsGone schreef:
Hmm.. Ik sta een 5.9 voor frans.. En dat vind ik best knap want ik vind het echt een rot taal & rot vak.. Vooral als je ook nog eens een leraares hebt die qua karakter op omber lijkt..
echt, i luf frans
vind het echt een mooie taal, maar ik heb een schijthekel aan duits
goed gedaan ! (:
Ik ben eigenlijk wel blij. Zonder reden.
Oh ja, ik heb een 9,7 voor mijn engelse presentatie gehaald. Daar ben ik stiekem wel erg trots op ;$
You always have a choice in life, it's sometimes just
echt, i luf frans
vind het echt een mooie taal, maar ik heb een schijthekel aan duits
Hmm.. Ik heb er gwn een schijt hekel aan.. .. Kan het ook niet helpen ik vind Engels de mooiste taal die eris.. Frans in mijn oren lijkt net chinees.. met mijn fantasie kan ik er nog geen woord aanvastknopen.. En dat wil wat zeggen
Hmm.. Ik heb er gwn een schijt hekel aan.. .. Kan het ook niet helpen ik vind Engels de mooiste taal die eris.. Frans in mijn oren lijkt net chinees.. met mijn fantasie kan ik er nog geen woord aanvastknopen.. En dat wil wat zeggen
o engels, daar hou ik ook van
ik doe cambridge echt leuk!
maar volgens mij heb je fantasie genoeg hoor
o engels, daar hou ik ook van
ik doe cambridge echt leuk!
maar volgens mij heb je fantasie genoeg hoor
Xd.. Ik ben zowat engels opgevoed.. mijn moeder doet een engelse opleiding voor engelse leraares, en ik praat wel vaak gewoon engels met haar, gewoon omdat ik het leuk vind, en net zoals de engelsen heb ik gewoon een schijt hekel aan de fransen en frans ..
Xd.. Ik ben zowat engels opgevoed.. mijn moeder doet een engelse opleiding voor engelse leraares, en ik praat wel vaak gewoon engels met haar, gewoon omdat ik het leuk vind, en net zoals de engelsen heb ik gewoon een schijt hekel aan de fransen en frans ..
o gosh ik lig gewoon dubbel hier om jouw redenering
Ik had op mijn laatste toets van wiskunde een 10, die dus ook op mijn rapport stond
Was ik wel trots op, aangezien ik vorig jaar steeds buisde, of net niet.
But I still have this faith in the truth of my dreams.