• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Jullie wissen mijn inspiratie uit, nu kan ik niet meer schrijven! D:]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Je bent schattig." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en knuffelde hem nog eventjes. Het voelde fijn en ergens magisch of zo. Rare woordkeuze, maar ik kon niks anders verzinnen. 'Dit is zeker weten iets wat bij mijn lijstje komt van leuke dingen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heb ik geen last van. Ik heb Mitchell net ook een pairing-name voor mijn hoofdpersonages laten verzinnen. Team Lyla!]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Naawh, arme niksel!]

    Damon Blake

    Ik bloosde heftig. "Echt?" vroeg ik voor de zekerheid. Dat geloofde ik niet. Hij had vast wel iets leukers gedaan dan dit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes, ging overeind en keek hem aan. Ik glimlachte toen ik zijn gekleurde wangen zag. 'Echt waar,' zei ik zachtjes. Ik gaf zijn beide wangen een klein kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik bloosde alleen maar erger toen hij het bevestigde en me ook nog eens op mijn wangen kuste. "Dankjewel." zei ik zachtjes terwijl ik hem heel stevig tegen me aandrukte. Mijn hoofd verborg ik in zijn nek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Dat zal ik maar opvatten als een goed ding,' grinnik ik waarna ik in zijn zij prik. Het blijft oneerlijk dat hij daar tegen kan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja, jij hoeft geen 3 RPGs bij te houden en te luisteren naar een gekke discussie over paring-names. En Mitchell helpt jou wel.]

    Luca Jones
    Ik lach even kort. "Je bent als geheel ook een goed ding hoor." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes, speelde zachtjes bij zijn nek haren en liet mijn andere arm rusten om zijn middel. Het voelde hier fijn met hem. Ik had nooit durven hopen dat een nieuw begin maken zo zou zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik had mijn ogen dicht en genoot van zijn aanraking. Af en toe gaf ik hem een kusje in mijn nek. Mijn hand had ik op zijn onderrug gelegd en ik had hem lekker dicht tegen me aangedrukt.

    [Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Ben blij dat je dat vindt,' glimlach ik en ik druk nog en kusje op zijn neus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik kan toch niets anders vinden." lach ik naar haar.


    Your make-up is terrible

    [Slaap lekker]

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en mijn adem stokje telkens voor een momentje als ik een kusje voelde in mijn nek. Het kietelde, maar het voelde fijn. Ik keek een beetje, verschoof een beetje en ging toen een beetje tegen de zijleuning aanliggen met Damon tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Dan zal het maar moeten hè?' zeg ik gemaakt teleurgesteld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered