• Er is een nieuwe held op de wereld!
    Snoozer is namelijk de afgelopen dagen nauwelijks meer van de tralies naar beneden gekomen, ze hangt er urenlang aan te knagen. Daarom spider en ninjahamster. En ze heeft nog een zwaar ontstoken oog en ik heb een makeshift ooglapje gemaakt van een stukje pleister zodat ze er niet aan gaat krabben, daarom piratehamster :Y)

En ze is een superheld omdat ze de kat van mijn zusje (die 5 kilo weegt) heeft weggejaagd door keihard tegen hem te gaan staan krijsen en met voer te gaan spugen. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ze voer door mijn kamer gooit >_>

Spiderhamster Spiderhamster
    Does whatever a spiderhamster does
    Can he swig from a web?
    No he can't 'cuz he's a hamster!
    Look ouuuttt It's a spiderhamster!!

quidquid excusatio prandium pro

Audacity schreef:
    Not impressed, mijn cavia kon salto's :Y).
    Ze is wel ontzettend schattig 8D.

we zetten een knaagdiercircus op!

FighterBeat schreef:
    (...)

De hamster of het konijn?

de hamster :Y)

Mijne deed dat ook, lol, maar toen ging die dood aan een tumor bij z'n oog of zo. Goede, oude tijden...

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

RainbowDash schreef:
    (...)

we zetten een knaagdiercircus op!

Mijn cavia is al twee jaar dood (no_chears).

i put the fun in funeral

^ Cirque du Freak ... ?

Til hug og blod.

Cloelia schreef:
    Oke, lol. Zwaar leven, die hamster van jou.
    Ik las trouwens heel wat anders toen ik die titel las.

Bad decisions make good stories.

Audacity schreef:
    (...)

Mijn cavia is al twee jaar dood (no_chears).

maakt t alleen maar beter :Y)

Snoozer is awesome *O*

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Dat. is. een. awsom. hamster....

Solen kommer fortfarande ingenting.

Lyckligt schreef:
    Dat. is. een. awsom. hamster....

Ceridwen schreef:
    Snoozer is awesome *O*

Yep en yep :Y)

Ik zou willen dat mijn cavia zoiets deed; eens iets anders dan klagen om eten en mensen bijten -.-

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Cray schreef:
    Ik zou willen dat mijn cavia zoiets deed; eens iets anders dan klagen om eten en mensen bijten -.-

Dat doet onze kat D:

RainbowDash schreef:
    (...)

Dat doet onze kat D:

Oh, die van ons rennen of weg of komen bij je knuffelen of ze halen uit of ze gedragen zich als een kangeroo :3

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ik wou dat mijn hamster dat vroeger deed.. Enige wat hij deed was zich vol stouwen met eten en zich dan verstoppen...

Trouwens ik las; Piraten in jaspi der hamster... Gewoon omdat het niet tot me door drong dat ik het in het Engels moest lezen en niet Nederlands..

[ bericht aangepast op 17 april 2012 - 14:33 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Nu wil ik ook weer een hamstertje! o;
    Wat lief ^^

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.