• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Zijn kus brandt op mijn wang. Ik kus hem terug en een zilveren traan glijdt over mijn wang en valt op zijn lippen.
    'We houden van je, Matt,' fluister ik.
    Het moment dat hij wegvalt, beginnen de geruisloze tranen te stromen.

    Matt is gestorven.

    Yoëlla schudt hem door elkaar, maar ik pak haar hand. 'Het is te laat, Yoëll..'

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:36 ]

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik weigerde nog iemand te verliezen, ik kon het niet. Ik sprong op hem af en zocht een hartslag, niet te vinden. Een hopeloze poging tot reanimeren mislukte natuurlijk, maar ik moest het proberen. Ik kroop achteruit, de kanonschoten verdoofden me.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Spelmakersmededeling
    Er klinkt een kanonschot in de verte. Een vallende tribuut.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ Het is echt zielig..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Het kanonschot laat mijn hart sneller slaan. Ik voel het zoute vloeistof achter mijn ogen prikken.
    Hopeloos sla ik op Matthew's borst, wat alsog niet veel zin heeft met mijn zielige hoopje mens.
    'Matthew!' gil ik. 'Nee!' schreeuw ik vervolgens. 'Je had beloofd bij me te blijven! laat me niet alleen!' schreeuw ik tegen hem. Voor ik het weet stromen de tranen over mijn wangen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:39 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ja:(]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik pakte haar vast. Dit had geen zin.
    Terwijl de tranen maar bleven stromen, probeerde ik haar te kalmeren.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Matthews shirt was doorweekt van mijn gejank. Ik snikte. Nu was ik niet mijn medetribuut kwijt, maar ook mijn vriend die ik als mijn eigen broer beschouwde omdat ik mijn hele jeugd bij hem op bezoek kwam en hij me veel dingen had geleerd. Het voelde alsof elke herinnering boven water kwam.

    Ik hoorde een gepiep boven me,- wat betekende dat er een hovercraft boven ons zweefde, klaar om Matthew van me mee te nemen, maar ik keek boos omhoog.
    'Nee!' schreeuwde ik. 'Jullie mogen hem niet van me afpakken!'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik huilde. Ditmaal niet meer geruisloos.
    'Yoëlla,' zei ik gesmoord. 'Je kunt niets meer voor hem doen. Hij is weg.'

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Na een tijdje, ik weet niet hoe lang, ontwaakte ik eindelijk uit de vervelende beeldenstroom die mijn ogen voorbij was geraast. Langzaam kwam ik omhoog en keek om me heen. Naast me lag Destiny en we lagen naast het meer. In de verte waren een aantal tributen te zien en boven hun zweefde een hovercraft. Een dode tribuut dus. Hoeveelste was dat nou al? Ik had het niet echt bij gehouden.
    Ik ontfermde me over Destiny, veegde haar gezicht schoon, zorgde voor een nieuwe lading bladerprut en stond daarna eindelijk op en liep een klein stukje. Alle gewrichten en spieren in mijn lijf protesteerde hevig door het liggen en het gif wat nog niet helemaal uit mijn lijf was. Daarna ging ik weer zitten en zocht in een van de rugzakken naar wat eten en vond gelukkig ergens nog een gebraden stuk vlees, volgens mij van de vos die we eerder die nacht gegeten hadden. Nauwlettend hield ik de andere tributen om ons heen in de gaten. Het verbaasde me dat er geen mensen naar ons, op het moment dat we allebei bewusteloos waren geweest, toe waren gegaan, we waren gemakkelijke doelwitten. Ondertussen wreef ik zachtjes over Destiny's arm om haar gerust te stellen van de beelden die alleen zij voorbij zag komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    {Jahh :( }

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Een kneepje. "Ik hou van je," fluisterd hij nog.
    Daarna verslapt de hand. Yoëlla schreeuwt, en Noëmi huilt. Ik voel de tranen over mijn gezicht lopen. Ik open mijn ogen en kijk naar Matt die zo vredig op de grond ligt. Alsof het niet is gebeurt. Ik kom een beetje overeind en sleep me naar Matt. De bossen beginnen weer te draaien. Geirriteerd dat de Hallucinaties op zo'n vervelend moment komen, sleep ik me naar Matt. De angels laat ik in de bulten zitten; die komen later wel.
    "Je kunt niets meer voor hem doen. Hij is weg." zegt Noëmi. Ik begin nu ook met geluid te huilen. Heel zachtjes. "Matt," fluister ik, zonder te weten wat ik wil zeggen. Ik geef hem zachtjes een kus op zijn voorhoofd. "Succes," fluister ik naar hem.


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    In de verte hoor ik nog een kanon en ik schrik op uit min bewustzijn. 'Rowan!' roep ik dan. In de verte zie ik hem liggen met en hovercraft, 'Nee!' roep ik hysterisch. 'Alstjeblieft, verlaat me niet,' zeg ik terwijl meerdere tranen over mijn wang stroomde, 'Alstjeblieft, jij ook niet,' piepte ik toen zacht. Ik voelde hoe ik werd gesust en ik hoorde dat het Rowan was. Ik kalmeerde even maar zag toen toch de beelden voorbij flitsen en ik hield me stevig aan de gene die bij me zat vast. Ik schreeuwde het even uit en de pijn in mijn arm werd heviger. Ik voelde dat de stof onder me helemaal doorweekt was en het gif was deels uitgewerkt. Ik opende mijn ogen en keek Rowan aan waarna ik even opgelucht ademhaalde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Zachtjes troost ik haar, niet wetend wat anders te doen. Ik was niet zo goed in dit soort dingen, al helemaal niet als ik niet wist wat ze zag. Toch probeerde ik het zo goed als mogelijk te doen. 'Sssst, ik ben hier. Ik ben niet dood, het is iemand anders.' Ik trok haar dichter naar me toe zodat ze op mijn schoot kwam te zitten. Daarna pakte ik een van haar handen en legde die op ongeveer de plek waar mijn hart zat, zodat ze het kon voelen kloppen. 'Kijk ik leef nog en jij ook. We gaan hier uitkomen, samen.' Zo bleef ik nog een tijdje doorpraten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Aexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik glimlachte door mijn tranen heen toen ik zijn hart voelde kloppen en zijn stem hoorde, 'Beter,' zei ik nog en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. Langzaam maar zeker begon het gif uit te werken en begon alles steeds helderder te worden. De beelden waren weg maar het wazige, draaiende beeld had ik nog wel. Ik keek Rowan aan en drukte zacht een kus op zijn kin, dichterbij kwam ik toch niet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 8:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Succes,' fluisterde Alex. Ik keek hoe de Hovercraft Matt's levenloze lichaam omhoogtilde. Ik trok Yoëlla naar me toe en keek haar aan.
    Met een betraand gezicht.




    [de wonderen zijn de wereld nog niet uit jongens.. IK BEN GESLAAGD VOOR MN AUTOTHEORIE!]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 14:22 ]