• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Nawwhhh, dat is moeilijk ;(}
    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik ben stil. Iedereen zegt dat ik niet dood ben. Of we zijn allemaal dood. Zou dit dan de hemel zijn? Of de hel? Ik denk het niet. Ik voel de neiging om te gillen. Alles dat nep is eruit te gooien, zodat het verdwijnt, en vergeten raakt. Maar wat is dan nep? "Waar Is Leif?" zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Ik wilde niet dat alle aandacht naar mij ging. Hoe ging het met Matt? Had het meisje uit district 11 niets? Noëmi? Was die gestoken? Waar was Yoëlla? Leif had ik ook al een tijdje niet gezien. Ik voel het kneepje in de hand die Matt vasthoud. Ik kijk de twee aan. Dankbaar dat ze er zijn.


    Tijd voor koffie.

    [ XD ]

    Matthew James Morisson || Dsitrcit 8

    Ik keek Noëmi nog aan en glimlachte, 'Dankjewel,' zeg ik dan uiteindelijk en druk nog een zwakke kus op haar hand. 'Wil je Yoëlla halen,' mompelde ik toen. Mijn stem verzwakte iedere keer weer en na mate ik iets deed werd het erger. Ik hoopte dat Noëmi de hint zou begrijpen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Voor het eerst sinds we deze Arena waren binnengestapt, leek mij hart stil te staan. Ik voelde het bloed uit mijn gezicht trekken.
    'Tuurlijk,' fluisterde ik. Mijn lippen trilden maar mijn stem klonk verrassend vast.
    Ik legde hem voorzichtig neer.
    'Yoëlla! Kom hier, alsjeblieft!' Ik pakte haar hand. Ik kon niet voorkomen dat mijn blik té bezorgd stond.
    'Kom even mee.' Ik glimlachte zwakjes.
    Toen liep ik weer terug naar Matt en hield hem weer in mijn armen. 'Yoëlla komt eraan,' fluisterde ik.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik knik en huppel nietsvermoedend mee met Noëmi. Maar als we bij de bestemming komen blijf ik verstijfd staan en zeg niks.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    Noëmi was ineens lijkbleek en ik voelde hoe ik steeds zwakker en zwakker werd. 'Yoëlla komt eraan,' fluistert ze dan. Ik knik dankbaar, maar weet dan niet wat ik moet zeggen. Hoe moet ik beginnen? Wat moet ik doen? Een steek gaat weer door mijn hart en ik kan het niet laten om een traan te laten vallen.
    Deze traan is niet alleen om het feit dat het gif eindelijk zijn werk goed doet maar ook om het feit dat ik Yoëlla in de steek zal laten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Kom eens bij me zitten, liefje.' Nu trilde mijn stem echt. Ik trok haar voorzichtig naar me toe.
    'Matt is echt heel ziek, Yoëll.'

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik kijk voorzichtig omhoog naar Noëmi.
    'Maar hij wordt wel weer beter, toch?' fluister ik zachtjes waarna ik even naar Matthew kijk. Hij ziet er slaperig uit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Nieuw topic]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik schudde mijn hoofd. Nauwelijks zichtbaar. Ik voelde dat ik op het punt stond te breken maar ik hield stand. Ik pakte Yoëlla's hand en Matt's hand.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Matt is echt heel ziek, Yoëll" zegt Noëmi. Ik hoor haar stem trillen.
    "Maar hi jwordt wel weer beter, toch?" zegt Yoëlla. Niet dood dus.
    Ik kijk naar Matt, en zie een traan vallen. Ik heb zijn hand nog in mijn hand. Ik geef hem nu een kneepje terug, en kijk naar hem. Ik zoek naar woorden. Mijn nuchterheid komt voor even terug, om hem te bedanken. "Bedankt." fluister ik.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:27 ]


    Tijd voor koffie.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik denk na. Dan probeer ik zachtjes te glimlachen. 'Hij blijft ziek maar we blijven hem verzorgen?' piep ik zachtjes terwijl ik haar verwachtingsvol aankijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. 'We gaan ons best doen,' zeg ik tegen haar en ik slik de brok in mijn keel weg.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik glimlach zachtjes en kijk naar Matthew en Alexandria. Daarna kruip ik bij Matthew. 'Hoe voel je je?' fluister ik nauwelijks hoorbaar.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mathhew James Morisson || Distrcit 8

    Ik slik even en voel hoe Alex nog in mijn hand knijpt, 'Geen probleem,' trilt mijn stem dan. Ik wenk Yoëlla om bij me te komen. Ik slik weer en weet even niks te zeggen, 'Ik, Yoëll, ik' begin ik dan en weet niks te zeggen. 'Blijf ten alle tijden bij Noëmi, Alex en..Fred,' zeg ik dan. 'Raak ze niet kwijt,' zeg ik en mijn stem blijft haken. Ik kuch even maar voel hoe ik langzaam wegval, Ik geef Yoëlla een kus op haar kruin en Noëmi één op haar wang, 'Zorg goed voor haar,' zeg ik en geef Alex nog een laatste kneepje toe. 'Ik hou van je,' mompel ik nog en val dan weg. Helemaal weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Matthew reageert niet en fluistert zinnen die niet tot me doordringen. Zijn gezicht ontspant zich.
    'Ma..- Matthew?' piep ik zachtjes terwijl ik in zijn hand knijp.
    'Matthew?' zeg ik dit keer wat harder.
    Geen antwoord.
    Ik schud hem wild door elkaar.
    'Matthew!' roep ik paniekerig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."