• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    'Het gaat,' zeg ik snel. 'We moeten bladeren zoeken voor Alexandria,' zeg ik dan met dezelfde snelheid in mijn stem. Toen ik hetzelfde beeld zag van daarnet schreeuwde ik het uit. Deze keer was het Yoëlla, en niet de andere tributen, 'Yoëlla!' riep ik toen hysterisch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik ga maar eens kijken hoe iedereen verspreid is, ik neem mijn steentjes wel mee, mocht er een dier stom genoeg zijn...' Hopelijk viel ik niet uit een boom door een plotselinge hallucinatie, maar ik was ervaren, dat zou me vast niet doen vallen. De eeste takken gingen makkelijk, dus ik zou hoog genoeg geraken om zeker bijna alle tributen te kunnen zien, dan wist ik ook hoe iedereen er aan toe was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Yoëlla!' schreeuwde hij plotseling hysterisch. Ik schrok me een ongeluk, maar snelde toe en klemde zijn hoofd tussen mijn handen.
    'Het is niet echt, Matt. Het is niet echt.'

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik hoorde Noemi's stem. Die was toch ook dood? Ze praatte met Matt, hoe het met hem ging. Fuck- hij ging bijna dood en ik lag hier slachtoffertje te spelen. Dat wilde ik niet. Moeizaam opende ik mijn ogen, en ging zitten, gevaarlijk achterover hellend, steunend op mijn armen. Noemi zag er raar uit. {Hallucinatie} ze had overal bulten en was paars. Niet paars, de kleur paars, maar de kleur die je huid soms krijgt. "Yoella!" schreeuwde Matt. Ik keek naar de bossen. Ze draaiden. Ik zag mijn stylisten eruit komen. Ik kneep mijn ogen dicht, en deed ze weer open. Ze waren weg. "Noemi?" vroeg ik. Zou ze echt dood zijn, of was dat een hallucinatie. Ze omklemde Matt. "Matt?" vroeg ik daarna. Ik raakte in stilte in paniek.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:43 ]


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Noëmi? Matt?' Haar stem deed me onverwachts opschrikken en ik keek naar Alexandria. De paniek was in haar ogen te lezen.
    'Alexandria,' zei ik. Ik keek Matt nog een keer aan. 'Het is niet écht!' herhaalde ik nog een keer en ik glimlachte. Toen zonk ik bij Alex neer.
    'Gaat het?' Ik streek door haar haar.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Verschillende gedachten raasde door me heen. Dus ze is niet dood? "Heb je pijn?" vroeg ik angstig, kijkend naar haar huid. Toen keek ik weer naar Matt; "Gaat hij dood? Ga jij dood?", ik doelde op de stapel tributen waar ik op gevallen was. Ik voelde me net een klein kind dat antwoorden zocht bij haar moeder.


    Tijd voor koffie.

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Ik ga maar eens kijken hoe iedereen verspreid is, ik neem mijn steentjes wel mee, mocht er een dier stom genoeg zijn..." Zegt Freya dan.
    Ik knik even. "Wees voorzichtig" Roep ik dan nog achter haar aan, waarna ik even zucht.

    [Heeft er iemand een gesprekspartner voor Luca? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Heb je pijn?' Ze keek met een angstige blik naar mijn huid. 'Gaat hij dood? Ga jij dood?'
    'We zijn allebei veilig.' Ik knielde bij haar neer en streek bezorgd over haar voorhoofd heen. Ze moest vaak gestoken zijn.
    'Matt gaat niet dood, ik ga niet dood. En ik heb geen pijn.'
    Ik glimlachte.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik keek even om me heen en gooide een wasbeer, ik landde perfect naast het dier op de grond, maar zag toen weer een flist en viel omver, geweldig...

    [Luca?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Freya Aprilynne, district 11

    Ik keek even om me heen en gooide een wasbeer, ik landde perfect naast het dier op de grond, maar zag toen weer een flist en viel omver, geweldig...

    [Luca?]


    [Ja, Luca x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik wist niet meer wat er gebeurde. 'Yoëlla nee !' riep ik toen. Tranen volde zich in mijn ogen. Ik probeerde er tegen te vechten maar het lukte niet. Ik kon er niet uitkomen. Alles vervormde en ik zag opeens dat ook Noëmi erbij lag, 'Nee Noëmi jij ook niet !' roep ik dan terwijl mijn handen hysterisch naar mijn hoofd gaan en er een pijnscheut door mijn hart gaat waarna ik het even uitschreeuw.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Ik kijk even opzij waar ik Noëmi bij een meisje op de grond zie zitten. "Yoëlla nee!" Roept een jongen, "Nee, Noëmi jij ook niet!" Vervolgt hij, waarna hij hysterisch met zijn handen naar zijn hoofd gaat en even schreeuwt. Arg, ik kan hier niet tegen. Ik kan er niet tegen om mensen zo te zien. Ik besluit om de laatste bladeren die ik had verzameld aan Noëmi te geven. "No, hier" Zeg ik, waarna ik de bladeren aan haar overhandig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Matt, Matt!' Ik richtte me weer op de District 8 jongen en pakte hem vast.
    'Het is niet echt, het zijn hallucinaties!' Ik sloeg even mijn armen om hem heen en liet hem toen weer los. Toen liet ik mijn handen vollopen met water en waste zijn hoofd.
    'Blijf bij me, blijf bij me!'
    'No, hier!' zei Luca. Ik keek hem dankbaar aan en duwde een aantal van de bladeren op zijn wonden.
    'Kijk me aan, Matt. Blijf bij me!'
    Mijn blik was bezorgd, mijn hart bonkte verhoogd in mijn borstkas, maar ik bleef kalm. Hij mocht zichelf niet verliezen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:16 ]

    Matthew James Morisson || District 8

    Alles ging opeens zo snel. Opeens werd er water op mijn gezicht gegooid en ik kwam weer bij zinnen, 'Sorry het spijt me,' zeg ik dan en sla opgezucht mijn armen om haar heen. Toch viel ik mezelf zwak worden en val ik even neer. 'Ik denk dat ik me niet zo lekker voel,' mompel ik dan half ijlend.

    [ Gewoon flauwevallen, ziekjes xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Sorry,' mompelde hij en hij liet zichzelf in mijn armen vallen. In het vervolg voelde ik zijn lichaam zwak worden en ik kon hem nog net opvangen.
    'Ik denk dat ik me niet zo lekker voelt,' ijlde hij.
    Ik zette hem voorzichtig op de grond neer en nam hem in mijn armen.
    'Geeft niet,' zei ik. Opnieuw streek ik bezorgd, met natte handne, door zijn haar heen. Hopelijk hielp dat wat voor extra verkoeling. Hij voelde warm aan.