• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:56 ]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ik staar een beetje naar de grond en pruts wat met mijn vingers, terwijl ik aandachtig naar het gesprek tussen Freya en Steef luister. Ondanks dat ik wat zit te prutsen ben ik toch op mijn hoede.
    "Waarom ben je hier dan?" Vroeg Freya dan wantrouwig en ging voor me staan. Ik bescheiden glimlachje sierde mijn gezicht, als ik eraan denk dat ze me probeert te beschermen. Wat niet echt nodig is, maar toch is het lief bedoeld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [heeeuj, back again! Wie wil er reagere op mijn post?(a)]

    [Het valt nog mee x'D. Ik dacht; als ik terug kom, dan is dit hele topic alweer vol gepost en moet ik 100 berichten bijlezen in het nieuwe topic! Maar het was nauwelijks 1 pagina x'D]

    [Nope, I was bored, waar ging die post over?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Even kijken hoor.. Euhm.
    Dit:

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik keek stomverbaasd op toen Steef wegliep.
    'Wat kreeg die nu weer?' deelde Fred mijn verbaasde mening. Ik haalde mijn schouders op en bereidde samen met Fred het eten.
    Toen het klaar was, nam ik een hap. 'Hmm,' mompelde ik. 'Wat zijn dat voor kruiden?']

    Frederick Smith, district 12

    'Het is Fred-arena-mix, een geheimpje,' grinnikte ik. Ik ging bij het kleine, zielige vuurtje zitten. Ik wou het ondanks de 'vrede' niet groter maken, dat zou nog meer opvallen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik giechelde en nam een zalige hap van het voedsel, dat mijn maag rijkelijk vulde.
    Het was een tijd geleden dat wij met zijn tweeën waren. De allerlaatste keer was in het Capitool, toen we ons voorbereidden. Dat leek al zó lang geleden. De angst die we toen hadden gevoeld. De onwetendheid.
    Ik haatte het hier nog steeds, maar ik leerde. Leerde te overleven. Om altijd waakzaam te blijven. Niet iedereen te vertrouwen.
    Degene die ik wél kon vertrouwen, zat naast me. Mijn districtgenoot.
    Hij zou me nooit een mes in de rug steken.
    Onbewust had ik hem glimlachend aangestaart, in gedachten verzonken.
    'Ik ben blij met die Fred-Arena-mix,' verzuchtte ik en ik werkte het laatste voedsel naar binnen.
    'Ik ben blij dat je mijn districtmaatje bent, Freddie.'

    Frederick Smith, district 12

    'Ik hou ook van jou No!' zei ik vrolijk en knuffelde haar kort. Ik was een beetje afgeleid, maar toch was ik vrolijk om het feit dat we dit misschien allemaal zouden halen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Dus jullie worden goed behandeld? Natuurlijk," Ik kijk haar aan. Mijn doordringbare, enigszins wantrouwige ogen blijven op haar hangen. "Waarom ben je hier dan?"
    "Omdat ik wil bewijzen dat niet alle beroeps super getrainde watjes zijn en meedoen voor de winst," Stiekem zit er een andere betekenis achter en wil ik graag winnen, maar het lijkt me geen verstandig plan dat ik dat ga vertellen tegen iemand uit een lager district.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Goed dan.' Ik ging nog iets dichter tegen Luca aanstaan en sloeg mijn armen van achter mijn rug om hem heen. Ik keek Steef een beetje sceptisch aan, maar verborg mijn wantrouwen door met Luca bezig te zijn.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:27 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Grmpf. Niemand vertrouwd Steef.. )':
    He's the bad guy. XD]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Omdat ik wil bewijzen dat niet alle beroeps super getrainde watjes zijn en meedoen voor de winst," Antwoord Steef. "Goed dan" Zegt Freya en gaat nog iets dichter tegen me aan staan. Ze slaat haar armen van achter haar rug om me heen, waarna ik mijn handen laat rusten op haar heupen en even naar Steef kijk. De blik in zijn ogen voorspelt niet veel goeds. We moeten zeker scherper zijn nu er iemand zoals hem bij ons in de buurt is, want ik vertrouw hem niet. Zeker niet bij Freya. Wat als hij haar iets aan doet? Dan vergeef ik het mezelf nooit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij knuffelde me kort en ik glimlachte.
    'Wanneer gaan we naar de Hoorn? Ik heb wel weer eens zin in wat - eh - actie.' Het laatste woord mompelde ik. Zó zacht dat alleen Fred het kon horen.
    Ik zou niet willen dat het Capitool mijn wensen in vervulling zou brengen.

    [maar hij blijft knap!]

    Jessiiicaa schreef:
    [maar hij blijft knap!]


    [Hahahahahaha. ;D;D]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt