• Heej allemaal!
    Hebben jullie tips voor flirten bij een jongen? Ik vind dus een jongen leuk (zie: HELP! Ik vind 2 jongens leuk etc.) maar hij zit niet bij mij in de klas, ik zie hem alleen in de pauze lopen.. Tips voor flirten ofzo? Maar na mij gevoel kan ik hem nooit bereiken omdat hij is heeel erg populair en heeft heel veel aandacht van meisjes! Hoe kan ik daar ooit tussenkomen? Xx

    Jezelf zijn. - Ik durf bijvoorbeeld nooit zomaar op een jongen af te stappen die ik niet goed ken, en zal dat dus ook nooit doen. Het ligt maar net aan hoe je bent...


    Believe in yourself.

    1 ding: Ga niet staren. Staren is awkward en maakt jongens soms bang.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Niet te gretig zijn. Jongens hebben van nature een jachtinstinct en willen dus graag een meisje veroveren. Je moet dus laten zien dat je wel interesse in hem hebt (door bijvoorbeeld oogcontact te maken en te glimlachen, of met hem praten en om zijn grapjes lachen) maar hem niet de hele tijd achter hem aan lopen of heel overdreven gaan doen in zijn buurt. Gewoon aardig en zelfverzekerd doen. Als hij zo populair is als je zegt en hij dus genoeg keuze heeft dan moet je zorgen dat jij het ene meisje bent dat opvalt.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Edith schreef:
    Zoek iemand die je wel kan bereiken. Ik vind flirten nutteloos.


    True, true... (Le friendzone)

    Ik weet, het doet pijn om deze 'nutteloze' berichten te zien, maar that's just the way it is...


    'Sharon was here!'

    oogcontact met hem maken en dan met je tong langs je lippen gaan terwijl je hem een vette knipoog geeft.
    seems to work for some people


    -

    RainbowDash schreef:
    Trek je shirt uit en geef hem een lapdance, als ie je dan nog niet opmerkt valt ie niet op meisjes (cat)

    HAHAHAHAHAHA. OMG.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Men zegt altijd dat ik goed kan flirten, maar zou niet weten hoe ;o. Ik hoor van iedereen dat ik echt flirty ben of zo, maar zou je geen echte tips kunnen geven. Probeer inderdaad eens te glimlachen en oogcontact te maken. Aangezien je zegt dat hij populair is, hun hebben meestal wel wat meer zelfzekerheid, dus mocht hij jou ook leuk vinden zal hij je dat denk ik wel laten merken. (:


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.