• ... Van wiskunde (no_chears)
    Zit midden in een proefwerkweek, heb het hele hoofdstuk niet veel meer gedaan dan hokjes inkleuren, galgje, hokje verhuren en boter kaas en eieren, sta al slecht voor dit vak en wat denk je dat madame doet? Ze laat haar wiskunde boek in haar kluisje liggen. Karma. Ben nu zwaar van iedereen dingen aan het kopiëren in de hoop nog een beetje te kunnen leren, maar ik voorspel een onvoldoende. Hoezee. Gelukkig hoef ik er pas om twaalf uur te zijn morgen, dus ik heb 's ochtends nog een paar uur.
    Wie heeft er nog meer onwaarschijnlijk lastige toetsen binnenkort en voelt mijn pijn?


    i put the fun in funeral

    Ik ben in de wiskundeles altijd te druk met snoep eten om spelletjes te spelen maar mijn laatste wiskundeproefwerk is pas over een maand of twee, en ik voorspel nu al een onvoldoende.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan me daar iets bij voorstellen..
    Ik heb morgen een moeilijk tentamen. Er komen vier vakken in voor en voor één van die vakken moet je het hele boek kennen en voor de andere vakken het halve boek. Ik heb nu ook alles gehad en doorgenomen etc, maar ik ben bang dat ik het toch niet haal omdat het zoveel is..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Frodo schreef:
    *Steekt ijverig hand omhoog*

    Wiskunde is en blijft mijn baalvak. De ene buis na de andere terwijl ik echt wel mijn best doe om te slagen! En na een tijd heb ik zoiets van: Fuck this shit, ik ga er echt geen moeite meer voor doen als ik toch iedere keer een buis heb.


    Tell me about it, stud.

    Ik niet, ik heb eigenlijk nooit huiswerk ^^. Dat geeft je nou niet bepaald het gevoel dat je op een middelbare school zit..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn reactie op zowat alle sommen bij wiskunde:




    Ik zit meestal te tekenen onder wiskunde en hoorde dus vandaag dat ik vrijdag een repetitie heb.. Oeps? XD.. Zelf snap ik het nut ervan ook niet echt.. ik heb helemaal geen wiskunde nodig bij wat ik later wil gaan doen.. Alsof ik achter een klein grijs bureautje sommen wil gaan zitten uitrekenen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Tja, dan had je maar eerder ermee moeten beginnen. School vergt discipline. Misschien kun je bij huiswerkhulp o.i.d. opgeven dat je graag hulp zou willen bij plannen en bijles zou willen voor wiskunde? Beter dat dan dat je dadelijk een slecht cijfer haalt, of nog erger, dat je zakt voor dit jaar. Kan gebeuren als je te weinig doet voor een vak... En ik heb dat ook zeker zien gebeuren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Urg, dat is vervelend. IK heb ook wiskunde, maar ik vind dat niet echt moeilijk, hoewel ik deze week wel allemaal proefwerken heb voor 3 talen en nog wat andere vakken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    TheRumIsGone schreef:
    Mijn reactie op zowat alle sommen bij wiskunde:




    Ik zit meestal te tekenen onder wiskunde en hoorde dus vandaag dat ik vrijdag een repetitie heb.. Oeps? XD.. Zelf snap ik het nut ervan ook niet echt.. ik heb helemaal geen wiskunde nodig bij wat ik later wil gaan doen.. Alsof ik achter een klein grijs bureautje sommen wil gaan zitten uitrekenen..


    Idd, voor wat ik in mijn hoofd heb van wat ik later wil doen heb je ook geen wiskunde nodig, maar ja, 't is een verplicht vak :'D.


    i put the fun in funeral

    Kun je je wiskundesommen niet op internet oefenen? Bij ons was er namelijk een site waar al onze sommen + uitwerkenen stonden.

    Ik heb deze week vrij (:
    Maarja, daarna begint het blokken voor mij ook weer ;c


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb vrijdag pw wiskunde, maar ik ben ziek en ik ben nog niet eens op de hleft van het hoofdstuk
    En morgen heb ik een presentatie van Geschiedenis, maar zoals het er nu uit ziet ben ik morgen ook nog ziek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leela schreef:
    Tja, dan had je maar eerder ermee moeten beginnen. School vergt discipline. Misschien kun je bij huiswerkhulp o.i.d. opgeven dat je graag hulp zou willen bij plannen en bijles zou willen voor wiskunde? Beter dat dan dat je dadelijk een slecht cijfer haalt, of nog erger, dat je zakt voor dit jaar. Kan gebeuren als je te weinig doet voor een vak... En ik heb dat ook zeker zien gebeuren.


    Discipline is voor saaie mensen, go onvoldoendes! :Y)


    i put the fun in funeral

    Spotvogel schreef:
    Ik heb vrijdag pw wiskunde, maar ik ben ziek en ik ben nog niet eens op de hleft van het hoofdstuk
    En morgen heb ik een presentatie van Geschiedenis, maar zoals het er nu uit ziet ben ik morgen ook nog ziek


    Steek me aan, doe het! D:
    Ziek zijn is zo ongeveer het enige excuus dat ik kan gebruiken!


    i put the fun in funeral

    haha ik faal in wiskunde, voor vorige toets had ik een 1,8 dus maak je geen zorgen, het kan altijd erger!


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Audacity schreef:
    (...)

    Discipline is voor saaie mensen, go onvoldoendes! :Y)


    Tja, dan moet je niet zeiken. Maar... Ik heb nu voorhoofdsholteontsteking en waarschijnlijk bronchitis, dus ik kots met alle liefde eventjes over je heen en dan heb jij het ook ^_^. Maar ik zorg ervoor dat ik morgen die meetings wel kan volgen via Skype o.i.d., want ik mag niet naar buiten van dokterlief. :C. Meh. Me no gusta.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als ik het even mag zeggen; best dom dat je niks hebt gedaan het hele hoofdstuk terwijl je er toch al niet zo goed in bent.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the