• Dat er reclame is Quizlet is gekomen is iets waar we mee moeten leren leven, maar dit gaat er toch een beetje over:



    Dat het gezien wordt is een feit, maar zo wordt de site maar een beetje slordig.
    Of het nu onderaan staat of in het midden, ik ga er niet bepaald meer op drukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Murdoch schreef:
    (...)Je mag niks over gewicht openen, tenzij je eerst goedkeuring van een mod krijgt.


    Volgens mij mocht je wel een topic maken over dat je jezelf aan de zware kant vond en tips wil om af te vallen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Volgens mij mocht je wel een topic maken over dat je jezelf aan de zware kant vond en tips wil om af te vallen.
    Nou nee...


    Life is hard and then we die

    Audacity schreef:
    (...)

    Volgens mij mocht je wel een topic maken over dat je jezelf aan de zware kant vond en tips wil om af te vallen.
    Dan moet dat alweer veranderd zijn. Want toen pro ana hier een tijdje in de mode was, werden alle topic omtrend gewicht en vermageren verboden, want zelf de magerste vonden dat ze aan de zware kant waren, want onlangs heb ik goedkeuring moeten krijgen van een mod om een topic te open over sport om wat af te vallen. Maar misschien is dat terug veranderd.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 14:35 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou nee...

    Nou als je over gewicht geen topic mag maken, dan vind ik dat je er ook geen reclame over mag laten zien (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou als je over gewicht geen topic mag maken, dan vind ik dat je er ook geen reclame over mag laten zien (bloos)


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou als je over gewicht geen topic mag maken, dan vind ik dat je er ook geen reclame over mag laten zien (bloos)
    Dat vind ik ook ja, maar nja Rutger is de baas..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou nee...


    O, 'k dacht er laatst nog een gezien te hebben :'D.
    Maar in een topic dat niet over afvallen gaat, staat toch ook geen reclame over afvallen?


    i put the fun in funeral

    Kom, we gaan met z'n alle als een gek op de reclame klikken, misschien verdwijnt het dan!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Kom, we gaan met z'n alle als een gek op de reclame klikken, misschien verdwijnt het dan!

    Denk het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik werd al gek van al die reclames en nu heb je dat hier ook..


    Think, it's the new sexy.

    DarkSavior schreef:
    Ik snap überhaupt niet waarom er nu opeens reclame nodig is? De site heeft het toch altijd al goed gedaan met alleen GM? En de advertentie in het midden maakt de site echt slordig.


    .


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    nerveus schreef:
    Kom, we gaan met z'n alle als een gek op de reclame klikken, misschien verdwijnt het dan!


    Lol. Nee.


    quidquid excusatio prandium pro

    Banner is weer verwijderd :P

    (tegenvallende inkomsten en teveel klachten ;))


    Dit is mijn signature...