• Dat er reclame is Quizlet is gekomen is iets waar we mee moeten leren leven, maar dit gaat er toch een beetje over:



    Dat het gezien wordt is een feit, maar zo wordt de site maar een beetje slordig.
    Of het nu onderaan staat of in het midden, ik ga er niet bepaald meer op drukken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar serieus... wij gaan toch niet vrolijk op zo'n reclame klikken over dingen die tieners helemaal niet interesseren?
    Vind trouwens wel lullig dat er zoiets van een begrafenis bij zo'n topic staat...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Reepicheep schreef:
    (...)Nou, het valt dus behoorlijk tegen hoeveel GM de site oplevert. Anders was het echt niet nodig geweest om ook nog advertenties te gebruiken. Rutger steekt hier veel tijd in en ik vind het logisch dat hij op de een of andere manier ook want geld wilt kunnen verdienen, omdat hij anders beter een andere website of whatever kan maken waar wel geld mee te verdienen is.
    Ja, maar of die add nu onder het topic staat of tussen de post, ik ga er niet bepaald meer op klikken. Het stond er al op, dus dat is het probleem niet, maar de locatie is niet zo geschikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Maar serieus... wij gaan toch niet vrolijk op zo'n reclame klikken over dingen die tieners helemaal niet interesseren?
    Vind trouwens wel lullig dat er zoiets van een begrafenis bij zo'n topic staat...

    ^
    Ik heb trouwens ook al veel ads gezien over gewicht verliezen en dergelijke en als ik het me goed herinneren, mag hier niet veel over gewicht gezegd worden.
    Contradictie much?

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 0:14 ]

    Lowe schreef:
    (...)
    ^
    Ik heb trouwens ook al veel ads gezien over gewicht verliezen en dergelijke en als ik het me goed herinneren, mag hier niet veel over gewicht gezegd worden.
    Contradictie much?
    ik wou het net ook zeggen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reached schreef:
    Haha, Goldmember for life. :Y)
    Ik ben goldenmember en ik zie het ook nog


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben goldenmember en ik zie het ook nog
    Mods zien de reclame idd ook gewoon ook al zijn ze goldmember.

    Er is overigens niet mis met reclame voor afvallen en slanke lijn. Er is een groot verschil met pro-anorexia.


    Dit is mijn signature...

    RainbowShine schreef:
    Lang leven Adblock :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rutger schreef:
    (...)Mods zien de reclame idd ook gewoon ook al zijn ze goldmember.

    Er is overigens niet mis met reclame voor afvallen en slanke lijn. Er is een groot verschil met pro-anorexia.
    Dat weet ik ook wel, maar topics over gewicht zijn hier verboden en het is dan gewoon nogal ironisch dat Natasha hier heel de tijd met haar buik staat te pronken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Murdoch schreef:
    (...)Dat weet ik ook wel, maar topics over gewicht zijn hier verboden en het is dan gewoon nogal ironisch dat Natasha hier heel de tijd met haar buik staat te pronken.

    Mee eens, er zijn hier vast genoeg meisjes die daardoor onzeker worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mehhh, heb geen adblock op mijn vaste pc, is inderdaad veel reclame XD
    moet maar weer even gaan zoeken 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mee eens, er zijn hier vast genoeg meisjes die daardoor onzeker worden.


    You win. So much.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lol dat is mijn topic, maar voordat ik GM werd had ik het ook, en toen ik ging scrollen ging het alleen maar in de weg. :/


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    aha, Ik heb er niet zo'n zeer last van...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Gm ftw :Y). Maar 't lijkt me een redelijk storende plek om reclame neer te zetten. Kan het niet gewoon verplaatst worden?
    Persoonlijk vind ik het trouwens wat overdreven dat er nu ook geklaagd wordt over de reclames over afvallen. Als je je daardoor al aangesproken voelt, ben je wel erg onzeker. Voor iemand die een topic opent over tips om af te vallen (die zijn niet verboden toch?) zou zo'n reclame eerder van pas komen dan beledigend zijn lijkt me.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Gm ftw :Y). Maar 't lijkt me een redelijk storende plek om reclame neer te zetten. Kan het niet gewoon verplaatst worden?
    Persoonlijk vind ik het trouwens wat overdreven dat er nu ook geklaagd wordt over de reclames over afvallen. Als je je daardoor al aangesproken voelt, ben je wel erg onzeker. Voor iemand die een topic opent over tips om af te vallen (die zijn niet verboden toch?) zou zo'n reclame eerder van pas komen dan beledigend zijn lijkt me.
    Je mag niks over gewicht openen, tenzij je eerst goedkeuring van een mod krijgt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?